שער עצמי של שגיב כהן הספיק למכבי תל אביב להשיג ניצחון קטן על הפועל פתח תקווה 

מכבי תל אביב חזרה למסלול הנצחונות לאחר ניצחון מינימלי 0-1 על הפועל פתח תקווה. את שער הניצחון למכבי כבש דווקא קשרה של פתח תקווה שגיב כהן לאחר שכדור שניסה להרחיק נכנס לשערו. הרבה זמן חיכו במכבי למאור בוזגלו, מאור שנפצע בעונה שעברה ועבר ניתוח בהמלך הפגרה חזר לשחק. הוא נכנס בדקה ה-84. מכבי הרבו להחמיץ במשחק, אך כאמור מי שבא לעזרתם היה קשר הפועל פתח תקווה שגיב כהן. בהמשך השבוע (רביעי) תשחק מכבי באיצטדיון רמת-גן במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. לפני המשחק נערך טקס לאוהד הקבוצה, קובי פריז, שנפטר בגיל 19 ממחלה קשה. קובי היה אוהד שרוף של הקבוצה, ומזה כעשור היה מנוי למשחקי הקבוצה. שחקנה של מכבי, דור מלול, העניק שי לאמו של קובי.

פתיחת המשחק: שופט המשחק, איתן תבריזי, פתח את המשחק לעייני כ-5000 צופים. השעון בבלומפילד לא הספיק לעשות סיבוב ראשון וכבר נרשם צהוב לכיוונו של ארמון בן נעים לאחר עבירה על יובל שפונגין. מכבי הייתה הראשונה להפעיל לחץ לכיוון השער ובדקה ה-7 לאחר ערבובייה על סף הרחבה, בעט ישראלביץ חלש והחוצה. מהצד השני, באשירו בפריצה באגף ימין חדר לרחבה ובעט לחוץ. מכבי ממשיכה להחזיק בכדור, אך מתקשה להגיע למצבים. בדקה ה-24 בכל זאת התקפת מכבי הצליחה להתחבר למצב טוב ברחבה: בסוף מספר מסירות בחלק הקדמי הכדור הגיע לאילייב שבעט מ-15 מטר כדור שנהדף על ידי הגנת פתח תקווה והתגלגל לידיו של שקל. כעבור 3 דקות מבצע יפה של אילייב הסתיים בעבירה עליו מ-18 מטר מצד ימין של הרחבה, אילייב לקח בעצמו את ההרמה שהגיע אל ראשו של אבידור שנגח מעל השער. בדקה ה-31 קיבל שרן ייני כדור מ-30 מטרים, עבר שחקן אחד התקדם ובעט טוב אבל מעל השער.

כעבור שתי דקות קיבל ישראלביץ כדור ממקום דומה אך בעט גם הוא מעל השער. בדקה ה-37 הגיע תורו של שפונגין לבעוט מעל השער, כאשר אילייב התנהל עם הכדור באגף השמאלי, חדר לרחבה והרים כדור שהגיע לצד השני לכיוונו של שפונגין שבעט גבוה. הקצב הטוב נמשך, בדקה ה-39 חילץ בלם פתח תקווה, מטיאס את הכדור ושלח כדור ארוך לכיוונו של בן נעים, שכבר השכיב את ז'אן וממצב נוח בעט גבוה. בדקה ה-41 המשחק נעצר לאחר שבאשירו נפצע בראשו, והדאיג את הספסל של פתח תקווה לאחר שלא קם מהדשא, אך השחקן עבר טיפול וחזר למשחק. כעבור דקה קיבלה מכבי קרן, אילייב הרים לרחבה, ז'אן החזיר בנגיחה וייני המשיך אותו בבעיטה החוצה. לאחר תוספת של זמן של שתי דקות נעל איתן תבריזי את המחצית הראשונה. עוד לפני פתיחת המחצית השנייה ערכה מכבי את חילופה הראשון: יצא יובל שפונגין ונכנס במקומו דור מלול.

מחצית שנייה: כבר בפתיחת המחצית השניייה כבשה מכבי את השער הראשון במשחק, יותר נכון כבש אותו שגיב כהן, קשרה של פתח תקווה, לטובת מכבי לאחר קרן של אילייב, 0-1 למכבי תל אביב. אלי מחפוד הגיב מהר וכבר כעבור דקה ערך חילוף כפול: יצא אודי חנון והחליף אותו אלנתן סלמי, סרור נכנס גם הוא במקומו של גודרידזה. באותה דקה מכבי כמעט כבשה את השני: שבחון פרץ מצויין ומסר לאילייב, אילייב החזיר לשבחון שבעט מ-18 מטר, אך הכדור פגע דווקא באבידור ויצא החוצה. בדקה ה-55 ליאור ז'אן עלה לכדור קרן מצויין של אילייב ונגח סנטימטרים מהקורה. כעבור 3 דקות החמיץ ייני ממצב קורץ לאחר הרמה של אילייב וכעבור דקה מ-20 מטר היה זה שוב ייני שמאפס את הרגל לאחר בעיטה שברחה החוצה. 

בדקה ה-65 ראינו ניסיון יפה של פתח תקווה, עידן סרור בעט מ-30 מטר ושטראובר בזינוק טוב עצר. בדקה ה-68 סיים כחלון את המשחק והוחלף על ידי אנדריי קומאץ'. לקומאץ' לקח בדיוק דקה להכנס למשחק ולהכניס כדור אדיר ליוסי שבחון שמול השוער בעט מעל השער. לפתח תקווה לקח שתי דקות להגיב: כדור ארוך שנשלח מההגנה מצא את סלמי שמול שטראובר בעט החוצה. באותה דקה קם מאור בוזגלו לערוך את החימום לקראת כניסה אפשרית, לקול תשואות הקהל. בדקה ה-72 פתח תקווה ערכה את חילופה האחרון: יצא ארמון בן נעים, נכנס במקומו רפי דהן. כעבור דקה כמעט שוויון: טעות לא אופיינית של ז'אן שאיבד כדור במרכז השדה של מכבי הביאה את סלמי למצב מצויין מול שטראובר, אך שוב הייתה ידו של השוער על העליונה. 

כעבור דקה ראה ג'ונתן אסוס את הצהוב לאחר עבירה על ישראלביץ. בדקה ה-81 עוד הזדמנות למכבי: דור מלול קיבל כדור באגף מאילייב והעביר רוחב טוב, אך אף רגל צהובה לא הצליחה להתחבר לכדור. בדקה ה-84 סוף סוף קיבל הקהל הצהוב את מה שרצה וחיכה לו: מאור בוזגלו חזרה על הדשא. הוא החליף את אילייב. בדקה ה-87 ראה באשירו את הצהוב לאחר שבעט בחוזקה אל עבר הקהל כדור שנבעט אל המגרש בעט ששטראובר בעט בעיטת חמש. בדקה ה-90 גם אבידור ראה את הצהוב לאחר בזבוז זמן. לא עברה דקה וגם שטראובר נכנס לפנקסו של השופט על אותה עבירה של בזבוז זמן. סיום המשחק: ניצחון 0-1 למכבי תל אביב. 

אבי נימני אמר לאחר המשחק: "היו הרבה החמצות לצערי, אבל אחרי הכל עוד יכולנו לצאת מפה עם תיקו כך שאנחנו מרוצים. אנחנו חייבים לעבוד על החדות. הדבר הכי חשוב זה 3 הנקודות. רכש? אין לי בשורות. הדברים לא מתקדמים לשום כיוון. שחקן שיבוא, אם יבוא, לא ישנה את הקבוצה יעבה את הסגל". על החילופים ומצבו של יבוריאן אמר נימני: "השיקול היחיד הוא מה יעזור לקבוצה באותו הרגע. אם איליה מאוכזב, אז הוא מאוכזב. החזרה של מאור חשובה למכבי ת"א. הוא חוזר לאט לאט לכושר, וצריך לשלב אותו בהדרגה. אני עברתי את אותה פציעה וצריך להיות זהירים כדי לא לעשות לו נזק".