מחצית שנייה מצויינת עם שלושה שערים הספיקה לחניכיו של נימני לעבור את נתניה בסיבוב ח' של גביע המדינה

כשמכבי פוגשת את נתניה בדרך כלל, זה נגמר בהפסד של הצהובים מתל אביב, במשך שישה משחקים לא ניצחה את מכבי נתניה וכבשה רק פעמיים. המחצית הראשונה של המפגש בסיבוב ח' של גביע המדינה אף היא הייתה לא פשוטה כלל, אך חניכיו של נימני יצאו למחצית השנייה כמו מלוע של תותח. שלושה שערים מהירים העלו את מכבי לשלב הבא. מחצית ראשונה: בדקה ה-3 מכבי יצאה למתפרצת אותה הוביל בכדור ארוך יוסי שבחון, אך סבן היה לפני מאיוקה ומנע הזדמנות טובה מהחלוץ הזמבי. בדקה ה-9 הגיע הצהוב הראשון במשחק, ישראלביץ הוכשל מאחור אך את הצהוב קיבל מוגרבי דווקא על דיבורים מיותרים עם שופט המשחק, אלי חכמון. בדקה ה-15 יבוריאן היה קרוב לכיבוש, ישראלביץ הכניס כדור מצויין ליבוריאן שמזווית קשה בחר לבעוט, זוגבו עצר בקלות. דקה 20 יצאה נתניה למתרפצת מסוכנת אך עירנות של ליאור ג'אן מנעה כיבוש.

כעבור שתי דקות אלמוג כהן היה יכול לכבוש שער, אך דווקא לשערו לשערו הוא, כאשר יבוריאן הגביה כדור חזק מצד ימין, כהן שניסה להרחיק הדף את הכדור למשקוף השער ומשם הכדור הורחק. בדקה ה-32 קרן למכבי, מאיוקה גובר במבצע אישי על עומרי בן הרוש והכדור שהעלה לרחבה הורחק לקרן, את הקרן הגביה קומאץ' לראש של קפילוטו שנגח למרכז השער. בדקה ה-39 הגיעה ההזדמנות הטובה של המשחק מצד נתניה, התקפה מתפרצת של נתניה מצאה את שניר גואטה חופשי מול שטראובר, גלישה של ליאור ג'אן בשנייה האחרונה הצילה את מכבי מפיגור. עם סיום המחצית הראשונה יכול היה שפונגין להוריד את מכבי למחצית ביתרון, אך ריקושט שלו שהגיע מהרחקת הגנת נתניה פגש רק את הקורה. זה היה האות לסיום המחצית הראשונה 0-0 במחצית.
מחצית שנייה: המחצית השנייה הייתה כבר סיפור אחר לגמרי. בדקה ה-57 היה זה מאיוקה שכבש לאחר בישול נהדר של יבוריאן, שגבר על בן הרוש היטל במגן נוסף של נתניה, ומסר כדור ליבוריאן שמול שער ריק לא התקשה לכבוש ולקבוע 0-1 למכבי. היה זה האות לכיבושים צהובים נוספים, עוד לא עברה דקה והשני הגיע. כדור נשלח מאגף ימין לעבר מאיוקה שגבר על סבן, עבר גם את שוער נתניה, זוגבו בעט פעם אחת לגופו של השוער ובפעם השנייה כבר לא התקשה וזה כבר 0-2 למכבי. החגיגה בצהוב נמשכה: שש דקות עברו, והפעם היה תורו של הארמני שמצוי בכושר מצויין לחגוג. בעיטה חופשית שנפסקה למכבי מאגף ימין נלקחה על ידי קומאץ' שהרים מצויין היישר לראשו של יבוריאן שקבע 0-3 למכבי. מכאן מכבי כבר הרגיעה את המשחק והאירוע המעניין הבא היה הרחקתו של מאמן מכבי, אבי נימני, לאחר שזה בא בטענות אל השופט, אלי חכמון. 

אולי זו הייתה ההרחקה שהרגיעה את הצהובים, או היתרון המבטיח כי מכאן והלאה מכבי פשוט שוטטו במגרש במטרה לשמור כוחות למשחק בשבת. התקפה מתפרצת יפה של נתניה נתנה לה את השער המצמק. בדקה ה76 קבראל שנכנס רק כמה דקות קודם לכן פרץ מצויין והכניס כדור עומק לגומז שניצב לבדו מול שטראובר ולא התקשה לגלגל פנימה 1-3 למכבי. מכאן ועד לסיום שמרה מכבי על היתרון והייתה יכולה הייתה להגדיל אותו, אך חניכיו של נימני הסתפקו בתוצאה שהביאה אותה לשלב הבא. במכבי בהחלט יכולים לראות במחצית השנייה המצויינת תנופה למשחקים הבאים ולמרות הסגל החסר ידה מכבי להציג משחק טוב ברוב הדקות (בעיקר במחצית השנייה). הפנים לשלב הבא.

נימני לאחר המשחק: קיבלנו את ההגרלה קשה ביותר ועברנו אותה בצורה יפה מאוד עם כדורגל טוב, נחישות והקרבה. כל הכבוד לשחקנים, יש לנו שאיפה להמשיך כמה שיותר בגביע המדינה. עברנו משוכה קשה ואנחנו עם הפנים להפועל ר"ג בשבת". כשנשאל האם היה רוצה לראות את מכבי חיפה בשמינית הגמר, ענה מנג'ר הצהובים: "לכדורגל הישראלי טוב שהמשחקים הגדולים יהיו בשלבים היותר מאוחרים". שטראובר המרוצה אמר: "יש פה הרבה שחקנים חדשים ואני חושב שהתלכיד פה הוא הדבר היפה ביותר שנעשה השנה בקבוצה, מעכשיו אנחנו מתכוננים להפועל ר"ג בליגה. אין טעם לדבר על מה שיהיה בסיבוב הבא".