מכבי ת"א הרשימה עם ניצחון 1-5 על מכבי נתניה בגביע הטוטו 

מכבי ת"א שיחקה הערב באצטדיון הקופסא בנתניה במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו וניצחה בתוצאה 1:5. מכבי הגיעה למשחק לאחר ניצחון הליגה 4-0 נגד בני סכנין והצליחה לשמור על הכושר הטוב. הניצחון מציב את מכבי ת"א במקום הראשון בבית ב' של גביע הטוטו, כשסכנין צריכה לנצח במשחקה מחר בהפרש של 5 שערים כדי לעבור את מכבי ת"א ולהתייצב במקום הראשון. במשחקה הבא, מכבי ת"א תשחק נגד מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א שבאשדוד. מכבי ת"א תרצה להמשיך את רצף הנצחונות המרשים ולספק תצוגה טובה גם במשחק החוץ הקשה. 

תגובות: אבי נימני: "היה משחק טוב, אבל הדרך עוד ארוכה. זה שיש ספסל חזק אומר שיש הרכב חזק. זה דבר שייחלנו לו, לנקודת הזמן הנוכחית אנחנו מאוד מרוצים.אני לא יכול לסכם במחזור שלישי איפה נהיה בסיום העונה, יכול להיות שהליגה תוכרע בחודש מאי. כל המערכת פה מאמינה בשחקנים שהגיעו לכאן, הם באמת נבחרו בקפידה. עשינו את המקסימום לא ליפול עם אף שחקן שהבאנו ואנחנו שמחים עם כל השחקנים שהגיעו". יוסי מזרחי: "אני מרוצה מהדרך בה שיחקנו, אבל גם במשחק הזה היו הרבה שגיאות שצריך לתקן. אמרתי שליצור תיאום בחלק ההתקפי לוקח הרבה יותר מאשר להעמיד קבוצה בחלק ההגנתי". לקראת משחק הליגה מול האקסית, אמר המאמן: "ברור שיש לי דבר או שניים לאשדוד אבל מה שמעניין אותי היום זה מכבי ת"א. צפוי לנו משחק הרבה יותר קשה ומי כמוני מכיר את אשדוד בבית. נצטרך לעשות את העבודה".

המחצית הראשונה של המשחק היתה דלת מצבים, כשמכבי שלטה לסירוגין והגיעה למספר התקפות טובות שסיכנו את שערו של גיא סאלם. בדקה ה-39 יואב זיו בישל את השער הראשון עם הרמה יפה מצד שמאל של הרחבה, מאור בוזגלו הגיע לכדור ושלח אותו לרשת. 1-0 למכבי ת"א. מכבי ת"א ירדה להפסקה עם יתרון מינימלי ועם תקווה למחצית שניה טובה יותר. בפתיחת המחצית השניה נמני ומזרחי ביצעו שני חילופים: סבן המוצהב ובוזגלו כובש השער יצאו ובמקומם נכנסו רוברטו קולאוטי וג'יזרמו ישראלביץ' שלו זו הופעת בכורה לאחר הפציעה הארוכה ממנה סבל. בדקה ה-56 גיז'ה המחליף מסר נהדר לאלירן עטר שנשאר לבד מול השוער ולא התבלבל. 2-0 למכבי ת"א.

בדקה ה-58 נתניה חזרה למשחק עם התקפה טובה: גיא עמרם ביצע סלאלום נהדר ברחבה, בעט כדור שסולומון הצליח להדוף אך פיראס מוגרבי המחליף השתלט על הריבאונד ובעט כדור חזק מאוד לרשת. 2-1 בקופסא. בדקה ה-72 ג'יזרמו ישראלביץ' מקבל כדור מחוץ לרחבה ובועט כדור חזק מרחוק לרשת. 3-1 למכבי ת"א. בדקה ה-84 מכבי המשיכה את החגיגה, כשדור מלול במהלך יפה עבר את השחקן שלו והגביה כדור נהדר לרוברטו קולאוטי שכבש מקרוב. 4-1 למכבי ת"א. בדקה ה-85 יובל אבידור חתם את חגיגת השערים עם בישול נהדר של יובל אבידור שעבר את השחקן שלו על קו הרוחב ומסר לרוני גפני שכבש בבעיטה חזקה. 5-1 ענק למכבי ת"א. השופט שרק לסיום המשחק, ולמכבי יש סיבה להיות מרוצה.