מכבי ת"א המשיכה את רצף הנצחונות עם  1-2 על מ.ס. אשדוד, מדוניאנין (פנדל, 34) ועטר (57) כבשו

מכבי ת"א יצאה הערב למשחק חוץ באצטדיון הי"א נגד מ.ס. אשדוד וניצחה בתוצאה 2-1. מכבי ת"א הגיעה למשחק בהרגשה טובה לאחר נצחונות משכנעים בהפרש של 4 שערים נגד בני סכנין בליגה ונגד מכבי נתניה בגביע הטוטו. בשביל יוסי מזרחי, מאמנה הנוכחי של מכבי ת"א, היה זה משחק מיוחד כשפגש את קבוצתו הקודמת מ.ס. אשדוד. באשדוד לא שכחו את מזרחי והכינו עבורו טקס לפני פתיחת המשחק והעניקו לו חולצה ממוסגרת. בעקבות הניצחון מכבי ת"א עלתה למקום השלישי עם 9 נקודות, כשמעליה רק עירוני ק"ש ומכבי חיפה עם 10 נקודות. הפועל חיפה גם היא צמודה למכבי תל אביב ו גם לה 9 נקודות.

אבי נמני אמר לאחר המשחק: "היה משחק טוב מבחינתנו, במיוחד בדקות הראשונות. הגענו להמון הזדמנויות ולצערי החמצנו.עד הטעות של שטראובר שלטנו והם לא הגיעו בכלל לרחבה. אותה טעות החזירה אותם למשחק ובהתקפה מקרית היה אפשר להבקיע. אלירן עטר לא התאמן השבוע, היתה לו הרעלת קיבה כך שלא היתה ברירה והיה צריך לקחת דברים בחשבון. גם בוזגלו עשה דברים טובים והחלפנו אותו כי נגמר לו הכוח. הכנסנו שחקנים התקפיים ולא שינינו מגמה. אנחנו צריכים להכניס שחקנים לכושר, כאלה שלא שיחקו תקופה ארוכה. אבידור לא נכנס? אני בטוח שהוא מרגיש לא טוב ובהמשך הדרך תמיד יהיו שחקנים שלא יהיו מרוצים, וזה טבעי".

שחקני מכבי ת"א לא הציגו כדורגל גדול במהלך המשחק אך היו טובים באופן ניכר ממ.ס. אשדוד. המחצית הראשונה נפתחה בלחץ כבד של הצהובים על שערה של אשדוד לחץ שלא הניב מצבים מסוכנים במיוחד עד הדקה ה34 כאשר מאור בוזגלו נשלח לתוך רחבת אשדוד והוכשל בבירור ע"י אפא אמברוז. השופט שרק לפנדל ומדוניאנין בעט בקלילות פנימה. 1-0 למכבי ת"א. עד סיום המחצית הראשונה מכבי ת"א לא המשיכה לסכן את שערו של דרגאן סטויקיץ' וירדה להפסקה ביתרון מינימלי.

עם תחילת המחצית השניה מכבי ביצעה את חילופה הראשון: האריס מדוניאנין שנפגע יצא ובמקומו נכנס גל אלברמן. בדקה ה-57 קלמי סבן עלה לעזרת ההתקפה והקפיץ כדור עומק לאלירן עטר שהשתלט וירה את הכדור לרשת. 2-0 למכבי ת"א. בדקה ה-80 שוער מכבי ת"א, לירן שטראובר ניסה לתפוס כדור שהוגבה לתוך רחבת מכבי אך השמיט אותו היישר לרגליו של מקרייב, שסחט פנדל מהשוער. משה אוחיון לא התקשה וכבש מהנקודה הלבנה. 2-1. השער המצמק נתן למ.ס. אשדוד תקווה והם לחצו על השער של מכבי עד שריקת הסיום, אך ללא תוצאות.