ניצחון ראשון למכבי ת"א לאחר 7 משחקים. מאיוקה כבש את השער היחיד, ג'אן הורחק

סוף סוף נצחון למכבי לאחר 7 משחקים בלי נצחון חזרו חניכיו של נימני עם 3 נקודות מטדי. לאחר שג'אן הורחק כבש מאיוקה שער לאחר בישול של בוזגלו. לירן שטראובר היה המצטיין במכבי. מי שהחטיא את הפנדל המכריע במשחק גביע המדינה, חזר לטדי ונתן הצגה גדולה. הרבה בזכותו במכבי יכולים לחזור סוף סוף לחייך ולאחר שהחל מהדקה ה-25 שיחקו בעשרה שחקנים. מכבי ניצחה במשחק שהבטיח לה את המקום ה-3 בתום העונה הסידרה, וסידר לה סיבוב שלם של משחקים בבלומפילד. בשבוע הבא ייפגשו שתי הקבוצות להצגה שנייה, הפעם בבלומפילד. 

מחצית ראשונה: מכבי לראשונה העונה עלתה למשחק עם תלבושת לבנה, שאולי תביא את המזל ותחזיר את מכבי למסלול הנצחונות. בדקה ה-3 ישראלביץ עם הנסיון הראשון לעבר השער הבית"רי לאחר שאריאל הרוש בעט כדור שטוח ולא טוב לכיוונו של ג'יזרמו, אך הבעיטה לא הייתה בכיוון השער. לאחר 2 דקות דור מלול מזכיר לנו את השחקן מתחילת העונה, כאשר עבר שלושה שחקנים והעביר כדור רוחב שלא מצא אף רגל ויצא החוצה. דקה 8 עוד הזמנות טובה למכבי, ישראלביץ מקבל כדור כ-20 מטר מהשער וניסה לבעוט, הכדור שלו הגיע לבוזגלו שמ-16 מטרים בעט שטוח לידיים של הרוש. כעבור דקה הזדמנות ראשונה לבית"ר- יצחקי בעט מ-20 מטרים כדור לידיים של שטראובר. בדקה ה-16 ההזדמנות הכי טובה של מכבי במשחק כאשר היא יצאה למתפרצת עם חמישה שחקני התקפה על שני שחקני הגנה ביתר"ים, בוזגלו מצא את שבחון בצד שמאל חופשי מול הרוש, אך שבחון בעט לצד החיצוני של הרשת.

בדקה ה-21 תמוז קיבל הזדמנות ענקית אחרי מסירת אומן של ריקן אך התערבות של גפני בשנייה האחרונה מנעה שער בטוח. בדקה ה-23, לאחר תיקול של ג'אן ובן שושן, השניים החליפו מהלומות בסיומן נתן ג'אן מכה לפנים של ריקן, שלא נעלמה מעיני השופטים, וג'אן מצא את עצמו בחוץ והשאיר את מכבי ב-10 שחקנים. זה לא הפריע למכבי לעלות ליתרון, שתי דקות אחרי כך, בוזגלו מקבל את הכדור חופשי באגף ימין ומוסר כדור רוחב למאיוקה שמול שער ריק לא מתקשה לכבוש 0-1 למכבי בדקה ה-26. לאחר שתי דקות הזדמנות טובה נוספת למכבי לאחר ששבחון ירה כדור מ-20 מטרים החוצה. בדקה ה-31 כדור רוחב טובה של ריקן כמעט ומצא את תמוז חופשי מול השער. לאחר שתי דקות בית"ר הייתה קרובה לשיוויון, לאחר שתמוז קיבל כדור מול השוער אך שטראובר עצר היטב. בדקה ה-45 הזדמנות מצויינת לבית"ר ריקן מעביר מהאגף כדור על סף השער, אך יצחקי מחטיא מ-5 מטרים. בתוספת הזמן ראה עזריאל את הצהוב לאחר עבירה על גפני. סיום המחצית הראשונה, מכבי ביתרון 0-1 למרות שהם ב-10 שחקנים.

מחצית שנייה: עם פתיחת המחצית השנייה חילוף בבית"ר: יצא תומר בן יוסף שנפצע ונכנס במקומו איר בנאדו. במכבי יצא שבחון ונכנס במקומו קפילוטו. בדקה ה-47 כדור עומק שנכנס לכיוונו של תמוז פספס את הראש שלו ופגע רק בקורה של שטראובר. בדקה ה-56 הזדמנות טובה למכבי נגמרת בבעיטה חלשה של בוזגלו לידיים של הרוש. בדקה ה-62 לאחר דקות לא טובות של בית"ר היא מבצעת את חילופה השני במשחק, יצא קובי מויאל ונכנס דן איידנברג. בדקה ה-64 גם מכבי מבצעת את חילופה השני, בוזגלו מסיים את המשחק, במקומו נכנס איליה יבוריאן. בדקה ה-65 שוב קטטה בין שחקני שתי הקבוצות, הפעם הניצים היו ראלדס ועידן טל, ליאני עם צהוב לשני השחקנים. בדקה ה-69 יצחקי היה יכול להשוות כשבעט מתוך הרחבה לאחר קרן, אך שוב שטראובר היה במקום. לאחר דקה מאיוקה היה יכול להבקיע את השני לאחר טעות חמורה של בנאדו, אך מאיוקה בעט לגופו של הרוש שהדף לקרן. מאיוקה שלקח את הכדור לאט ראה את הצהוב בטענה של בזבוז זמן.

בדקה ה-72 ניסה גרשון את כוחו מ-30 מטרים בעיטה שטוחה שחלפה ליד הקורה. בדקה ה-74 בית"ר עם חילופה האחרון, יצא טוטו תמוז נכנס במקומו צחי אליחן. בדקה ה-78 מאיוקה לבדו מול כל הגנת בית"ר כמעט ומבקיע את השני שלו, אך הרוש הודף מצויין לקרן. דקה 81 שטראובר משאיר את מכבי במשחק, יצחקי מעלה כדור ושטראובר הודף מצויין לאחר נגיחה ממטר של ריקן. בדקה ה-86 ערכה מכבי את חילופה האחרון: יצא ישראלביץ שהיה טוב ונכנס במקומו אורי שטרית. בשקה ה-88 גם יצחקי ראה את הצהוב לאחר דיבורים מיותרים עם שופט המשחק. עם תוספת הזמן גם שטרית ראה את הצהוב לאחר בזבוז זמן מיותר. בדקה ה-90 ביתר כמעט משווה לאחר שעמית בן שושן קיבל כדור ומ-2 מטרים לא הצליח לבעוט ושטראובר הדף לקרן. אולי זאת התלבושת הלבנה שגרמה למכבי לחזור לנצח או דווקא מאיוקה שהיה במקום הנכון בזמן הנכון, או שטראובר שבכמה הצלות גדולות שמר על ההובלה של מכבי ששיחקה ב-10 שחקנים. בכל מקרה, נצחון גדול למכבי בטדי, שיעזור לה אולי להבטיח את המקום השלישי בסיום העונה.

אבי נימני: "לנצח בטדי זה קשה ובוודאי בעשרה שחקנים מדקה מוקדמת מאוד. אני גאה כי אלו אותם שחקנים שחטפו ביקורות קשות בשבוע האחרון. יש בניצחון הזה משמעות גדולה לסיבוב השלישי וזה נותן לנו המון כח להמשך". איליה יבוריאן: "אחרי כמה משחקים שלא ניצחנו הניצחון הזה בא בזמן ועוד עם 10 שחקנים. כמחליף, "כולם נתנו את הנשמה והגיע לנו. לא ראיתי מה בדיוק קרה אבל גם להם הגיע אדום. בכל מקרה, זו היסטוריה. לירן היה מצוין ומגיע לו כל הכבוד. עכשיו מתחיל הפלייאוף, הכול נמחק וצריך להילחם מחדש על כל נקודה. יש לנו אווירה טובה בקבוצה וגם בתקופות פחות טובות וזה מה שהחזיק אותנו".