שער בודד  של ברק בדש בדקה ה-25 העניק לקרית שמונה נצחון 1-0 על מכבי ת"א

מוצאי שבת בבלומפילד, מכבי תל אביב ארחה במסגרת המחזור ה-11 של ליגת ווינר את קבוצת עירוני קרית שמונה. מכבי תל אביב הגיעה למשחק לאחר שאיבדה את המקום הראשון בטבלה, בעקבות המעידה בהפסד החוץ 1-3 לעכו במחזור שעבר. קרית שמונה, שחזרה למקום הראשון, הגיעה למשחק מהצפון כשלרשותה 21 נקודות מ-10 משחקים, הצהובים אמנם במקום הרביעי, אך עם 19 נקודות. האווירה בבלומפילד כמובן הושפעה מהמאבק הצמוד בטבלה בין הקבוצות, וכך גם הדריכות בשתי הקבוצות לקראת המשחק, עם כי לא רבים מאוהדי קרית שמונה עשו את הדרך הארוכה מהצפון על מנת להגיע למשחק.

המשחק נערך לעיניהם של 12,713 צופים באצטדיון בלומפילד, כאשר מכבי מפסידה משער בודד שכבש ברק בדש בדקה ה-25, לאחר אי הבנה בהגנת מכבי תל אביב. לאורך כל המשחק שלטה מכבי ת"א, כאשר קרית שמונה לא הגיעה למצבים משמעותיים נוספים מלבד השער. אולם, הייתה חסרה רגל מסיימת להשוות את התוצאה, כך שבסיום 48 דקות משחק של המחצית הראשונה, ועוד 50 דקות של המחצית השנייה, ירדה מכבי מנוצחת בתוצאה 1-0. בעקבות ההפסד, מכבי תל אביב ירדה למקום החמישי החמישי בטבלה עם 19, כאשר קרית שמונה שבה אל המקום הראשון וברשותה 24 נקודות.

אבי נמני אמר לאחר סיום המשחק: "שלטנו בשתי המחציות, הגענו למספר מצבים והחמצנו. ספגנו כתוצאה מטעות חמורה מאוד של לירן. וכמובן שאנו מאוכזבים מהתוצאה. אנחנו בסך הכול במחזור ה-11 ואני עדיין עומד על כך שניאבק על האליפות עד לסיום. אנו הרבה יותר טובים מקבוצות שלא ניצחנו. קודם כל צריך להגיע להזדמנויות מול הקבוצות שבאות ומסתגרות. ראינו היום איך קבוצה מסתגרת והגענו למצבים אבל פשוט לא השכלנו לנצל אותם. אז גם ספגנו שער מצחיק". נמני ומזרחי ביצעו מספר שינויים בהרכב הפותח של מכבי ת"א, כאשר דור מלול ורוני גפני חזרו לפתוח. לעומתם, סידיבה פתח על הספסל ובמקומו עלה בהרכב גל אלברמן. אלברמן גם הקריא מנשר נגד תופעת הגזענות במגרשים, כפי שהונהג במחזורים האחרונים. כמו כן, אבנר טוויטו העניק זר פרחים לרן בן שמעון, כאות תודה על תרומתו הרבה למכבי תל אביב.

המחצית הראשונה נפתחה לשריקתו של לירן ליאני. זאת למול אצטדיון בלומפילד מלא באוהדי מכבי תל אביב, כאשר כמה עשרות אוהדי קרית שמונה איישו את שערים 5-4. בדקה השביעית מדוניאנין בעט כדור חופשי מכ-30 מטרים, הכדור הגיע לשחקן מכבי וממנו לידיו של דני עמוס. בדקה ה-11 מאור בוזגלו בפריצה מעולה בצד ימין השאיר את גרזיצ'יץ' מאחור ולא הותיר לאחרון שום ברירה מלבד לבצע עבירה ולספוג את הכרטיס הצהוב. בוזגלו הרים בעצמו את הכדור החופשי, ניבאלדו נגח מצוין אך הכדור שרק בקורה ושחקני מכבי לא הצליחו לדחוק פנימה. בדקה ה-18 הצטרף גם גל אלברמן לפנקס הצהובים של ליאני. בדקה ה-18 שטראובר כמעט וסידר מצב לקריית שמונה כאשר יצא לא טוב מן השער, אך לבסוף הצליח לרדת לרגליו של עמאשה ולקלוט את הכדור. בדקה ה-20 בוזגלו שוב תעתע בהגנת קרית שמונה וסחט בעיטה חופשית לאחר נגיעת יד, ממש בקצה הימני של הרחבה. מדוניאנין לא הצליח לנצל את הכדור החופשי.

בדקה ה-25 הוחזר כדור לשטראובר, שהתמהמה ואף ניסה לעבור את ברק בדש, שחטף את הכדור וקבע 1-0 לקרית שמונה, דקה בלבד לאחר שנכנס למגרש. בדקה ה-27 כרטיסים צהובים גם לניבאלדו ושטרית. בדקה ה-30 קיבלה מכבי הזדמנות להשוות כאשר אלירן עטר קיבל כדור מישראלביץ', ולבדו מול דני עמוס לא הצליח לכבוש. בדקה ה-37 קולאוטי בעט מחוץ לרחבה כדור חזק שיצא החוצה. שוער קרית שמונה דני עמוס ספג את הכרטיס צהוב לאחר שלימד שיעור בבזבוזי זמן. בדקה ה-42 ביצע דור מלול עבירה בקצה הרחבה בקו השער, ליאני שלף לעברו את הכרטיס הצהוב ופסק בעיטה חופשית למזלה של הגנת מכבי תל אביב, שכן עוד סנטימטרים ספורים ולליאני לא הייתה נותרת ברירה מלבד לשרוק לכדור עונשין מ-11 מטרים.

בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה רוני גפני קיבל כדור טוב בצד שמאל של הרחבה, אך בעט לידיו של דני עמוס. המחצית נסתיימה ביתרון שער לקרית שמונה. המחצית השנייה יצאה לדרך, כאשר אלפי אוהדי מכבי ת"א המשיכו בעידוד בלתי פוסק של הקבוצה. בדקה ה-50 בעיטה חופשית ממרחק של כ-23 מטרים. מדוניאנין עבר את החומה, אך הבעיטה הייתה חלשה ולידיו של עמוס. בדקה ה-61 הזדמנות נוספת לקולאוטי שנתקע בדני עמוס ולא הצליח לדחוק את הכדור לרשת, אך במקרה זה הקוון גם הרים את הדגל לנבדל. בד בבד ביצע מזרחי חילוף ראשון כאשר יובל אבידור נכנס במקומו של מדוניאנין. בדקה ה-62 אדריאן רוצ'ט קיבל כרטיס צהוב לאחר עבירה בקו מרכז המגרש. בדקה ה-66 אבידור בבעיטה מצד ימין הצליח לסחוט בסופו של דבר קרן.

בדקה ה-71 סאלח חסארמה קיבל כרטיס צהוב על בזבוז זמן, תמיר כחלון נכנס במכבי במקומו של בוזגלו. בדקה ה-78 מספר נסיונות באיזור הרחבה של עמוס,הסתיימו בכדור קרן מימין, שהורחק גם הוא על ידי הגנת קרית שמונה. בדקה ה-81 ביצעו נמני ומזרחי את החילוף האחרון שלהם כאשר הכניסו למגרש את יואב זיו במקומו של גיז'רמו ישראלביץ'. בדקה ה-86 ניבאלדו נגע בכדור בידו בקו השער מצד שמאל של ההגנה, קרית שמונה לא ניצלה את הבעיטה החופשית. בדקה ה-94 כדור נוסף והניסיון האחרון של מכבי במשחק, דני עמוס יצא וקלט. לירן ליאני שרק לסיום המשחק בתום חמש דקות של תוספת זמן. קרית שמונה יורדת מנצחת, 1-0.