הפסד מאכזב למכבי ת"א 1-3 במשחק חוץ נגד הפועל עכו, עטר רק צימק בדקה ה-90

מכבי ת"א התמודדה הערב במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל נגד הפועל עכו באצטדיון עילוט. מכבי ת"א קיוותה לשמור על המקום הראשון שאותו השיגה לראשונה במחזור הקודם. בתחילת המשחק היתה הפועל עכו מרוחקת 4 נקודות בלבד ממכבי ת"א וניצבה בתחילת המחזור במקום ה-5. מכבי ת"א עמדה במקום הראשון עם מספר נקודות שווה להפועל ת"א, אך בזכות יחס השערים מכבי ת"א היתה ראשונה.

לראשונה העונה פתח סאבו פאביצ'ביץ' כמגן ימני. את מרכז ההגנה איישו ניבאלדו ואבי סטרול שחזר להרכב. את ההגנה השלים יואב זיו בצד שמאל. במרכז המגרש ישראלביץ' וסידיבה המשיכו לנסות להכתיב את הקצב. אבי נמני אמר לאחר המשחק: "הפועל עכו שיחקה מצוין ומגיע לה כל הקרדיט. אם עכו עשתה לנו בית ספר? לצערי הרב זה נכון. שיחקנו ממש לא טוב ואנחנו מצטרך להסיק מסקנות מהמשחק הזה. יש לנו אכזבה גדולה מאוד. בתוצאות פחות טובות, האחריות היא עלינו. נבדוק מה צריך לעשות ומה צריך לתקן".

המחצית הראשונה נפתחה בדקות של גישושים מצד 2 הקבוצות. בדקה ה-18 הגיעה ההזדמנות הראשונה במשחק, כשלאחר מאבק על קו ה16 הכדור מתגלגל אל מדוניאנין שבועט חזק אך דודו גורש הודף לקרן. בדקה ה-23 ראנגלוב פורץ ומשחרר כדור רוחב אך הגנת עכו מצליחה להרחיק לקרן. בדקה ה-24 מכבי ת"א מרימה את כדור הקרן שמגיע לבסוף לסטרול שבועט למסגרת אך דודו גורש יורד ולוקח. בדקה ה-26 עכו מצליחה בהתקפתה המסוכנת הראשונה להבקיע שער יתרון. הכדור מגיע לג'אקו עראפת שמשתלט על הכדור ברחבה, עובר את שטראובר וכובש. 1-0 להפועל עכו. עד סיום המחצית לא נרשמו מצבים מסוכנים ליד השער והמחצית הסתיימה כשעכו מובילה 1-0.

בתחילת המחצית השניה מכבי ת"א מכניסה את רוברטו קולאוטי במקום האריס מדוניאנין. בדקה ה-50 עבדול ראזק פורץ באגף ימין ומוצא את רועי דיין שממרכז הרחבה בועט למרכז השער וכובש. 2-0 להפועל עכו. בדקה ה-55 הרוש מבצע 2 הטעיות על ישראלביץ' ובועט כדור חזק למשקוף של שטראובר. בדקה ה-62 מגיעהההזדמנות הטובה של מכבי ת"א במשחק. אלירן עטר עובר טוב על הקו ומשחרר כדור רוחב לישראלביץ' שמפספס את הבעיטה. בדקה ה-64 הזדמנות נוספת כשיואב זיו עובר על הקו בצד השני ומוסר על הקרקע לבוזגלו שמחמיץ את המסגרת ממצב מעולה. בדקה ה-68 בעיטה חופשית נהדרת של ראנגלוב פוגעת בקורה. בדקה ה-72 גל אלברמן נכנס במקום ישראלביץ. בדקה ה-74 הכדור נשלח לעראפת שבנגיעה מקפיץ מעל שטראובר שמתמקם לא טוב. 3-0 להפועל עכו. בדקה ה-89 הכדור מוגבה אל רוברטו קולאוטי שנוגח לאלירן עטר שמבצע מספרת ומבקיע. 3-1.