שער שוויון של האריס מדוניאנין (82) הוביל לחלוקת נקודות עם מכבי פ"ת בתיקו 1-1 בבלומפילד

אחר הצהריים של שבת סוערת וגשומה לפרקים בבלומפילד, מכבי תל אביב ארחה במסגרת המחזור ה-14 של ליגת ווינר את קבוצת מכבי פ"ת. המשחק הסתיים בתוצאה 1-1 כשלפ"ת כבש סבסטיאן סנסוני בדקה ה-30, ולמכבי האריס מדוניאנין כבש את שערו ה-5 העונה בליגה בדקה ה-83. תוצאת התיקו מותירה את מכבי ת"א במקום הרביעי לפחות עד המחזור הבא. מכבי ת"א ניצבת במקום הרביעי עם 26 נקודות, כשהיא תמתין לתוצאותיהן של הקבוצות שמקדימות אותה בטבלה- הפועל ת"א ועירוני ק"ש עם 26 נקודות כל אחת, ומכבי חיפה עם 28 נקודות.

שתי הקבוצות הגיעו למשחק לאחר נצחונות במחזור שעבר- מכבי ת"א נצחה את בני יהודה בתוצאה 0-2, ומכבי פ"ת נצחה בתוצאה זהה את מכבי נתניה. מכבי ת"א ידעה שניצחון שלישי ברצף יעלה אותה זמנית למקום הראשון, אך לא הצליחה לקחת את שלושת הנקודות. המשחק נערך אל מול 7641 צופים, כאשר רבים מן האוהדים העדיפו להשאר בביתם ביום קודר וסוער שכזה. העצים המתנודדים והרוח השורק היו חלק בלתי נפרד מהאווירה בבלומפילד הקר. הרוב המוחלט ביציעים היו אוהדי מכבי ת"א, כאשר ניתן היה לספור כ-30 אוהדים בלבד שהגיעו לעודד את מכבי פתח תקווה, וישבו בשערים 5-4. יוסי מזרחי אמר לאחר המשחק: "הרוח היא אמנם לא תירוץ, אבל בהחלט קשה לייצר מצבים ככה. זה תיקו שכולו הפסד, דברים שדיברנו עליהם במשך השבוע לא עבדו. שופטים נותנים לקבוצות לשחק אגרסיבי מולנו. באירופה דברים כאלה לא עוברים".

המחצית הראשונה נפתחה לשריקתו של משיח, וכבר בדקה הראשונה זכתה פ"ת לבעיטה חופשית ממרחק 17 מטר. הכדור פגע בחומה. בדקה ה-13 הזדמנות למכבי ת"א אך שוער פתח תקווה יצא בזמן ומקדים במאבק על הכדור. בדקה ה-17 שוב ת"א הגיעה לרחבת פתח תקווה אך בוזגלו וישראלביץ' לא הצליחו לעבור את קו ההגנה האחרון ולייצר מצב ממשי מול השער. בדקה ה-24 יוסי אופיר קיבל את הכרטיס הצהוב, למרות המחאות כלפי השופט משיח. בדקה ה-26 סנסוני מפתח תקווה ספג גם הוא כרטיס צהוב, וזאת לאחר פעם נוספת שפתח תקווה עצרה את התקפת תל אביב בעבירה. בדקה ה-29 צהוב ראשון גם בשורות תל אביב, ליואב זיו, לאחר עבירה באגף ימין. בדקה ה-30 קיבל סבסטיאן סנסוני כדור ברחבה, ובנגיחה פשוטה ללא כיסוי הכניע את שטראובר. 1-0 מכבי פ"ת.

בדקה ה-33 בוזגלו הרים מכנף שמאל לתוך הרחבה אך לבקוביץ' הגיע לפני קולאוטי. בדקה ה-36 שחקן הגנה של פתח תקווה החזיר כדור לאחור שכמעט ונכנס אל שערו הוא, השוער קלט ביד, ולמרות דרישות ת"א, משיח בחר שלא להורות על בעיטה בלתי ישירה מתוך הרחבה. בדקה ה-39 גם ג'יבריל סידיבה הצטרף לפנקס המוצהבים של משיח. המחצית השנייה נפתחה ללא גשם, אך רוח חזקה וקר מאוד בבלומפילד. חילוף ראשון בוצע במכבי ת"א כאשר האריס מדוניאנין נכנס במקומו של ג'יבריל סידיבה. בדקה ה-53 ניסיון בעיטה לעבר שערו של לבקוביץ' יצא החוצה. בדקה ה-65 כדור חופשי למכבי ת"א הורחק לבעיטת קרן שהוגבהה לא מדויק על ידי מדוניאנין ויצרה מתפרצת של פתח תקווה שנבלמה. בדקה ה-66 חילוף נוסף של יוסי מזרחי כאשר רנגלוב נכנס במקומו של קולאוטי. בדקה ה-68 ניסה יוסי אופיר את מזלו לאחר עבירה של ניבאלדו, בבעיטה חופשית מ-25 מטרים ושלח את הכדור מעל המשקוף.

בדקה ה-70 עומר דמארי פגע ללא כדור ברוני גפני וקיבל את הכרטיס האדום. פתח תקווה נותרה בעשרה שחקנים ל-20 הדקות האחרונות של ההתמודדות. בדקה ה-74 הזדמנות גדולה לתל אביב כאשר בעיטה מחוץ לרחבה גרדה את הקורה של לבקוביץ', עטר עט על הכדור החוזר, ושלח אותו פנימה, אך מנשה משיח פסל את השער בטענה לעבירה על השוער. בדקה ה-75 אסי משיח נכנס במקום עומר גולן בפתח תקווה, וכמה עשרות שניות לאחר מכן דור מלול החליף בת"א את יואב זיו. בדקה ה-81 היה זה רנגלוב לכבוש לשערה של פתח תקווה, אך מנשה משיח שוב פסל את השער, הפעם בטענת נבדל. בדקה ה-81 טל בן חיים הוחלף ע"י דובב גבאי. בדקה ה-83 איזנה ת"א את התוצאה, כאשר הכדור הגיע לאלירן עטר שהיה חופשי לגמרי מול השוער, מסר שמאלה למדוניאנין שכבש מול שער ריק. הפעם משיח כבר הורה על קו האמצע. 1-1. בדקה ה-85 אסי משיח התווסף לרשימת המוצהבים. חמש דקות תוספת זמן של מנשה משיח. פציעתו של אורי אוזן, שהוחלף בדקה ה-94 ע"י קובי גנון, בזבזה את רובה המוחלט של תוספת הזמן של משיח, שהוסיף שתי דקות נוטפות שלא הספיקו למכבי תל אביב כדי לנצל את המומנטום ולהשוות.