פנדל של מדוניאנין (45) וקינוח של זיו (95) העלו את מכבי ת"א לרבע גמר גביע הטוטו

מכבי ת"א התמודדה הערב נגד בני סכנין במסגרת המחזור ה-5 של גביע הטוטו. מכבי ת"א ובני סכנין הגיעו למשחק עם אותו מספר נקודות בטבלת הגביע. המשחק התקיים באצטדיון רמת גן ללא קהל בעקבות העונש שקבע בית הדין של ההתאחדות. לעיני מספר מועט מאוד של בעלי תפקידים ותקשורת, שוחק המשחק, כאשר המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של מכבי ת"א, שעלתה ליתרון בדקה ה-45 מפנדל שכבש מדוניאנין. במחצית השנייה, ירד מעט קצב המשחק, ושני המאמנים השלימו את כל חמשת החילופים המתאפשרים במפעל זה. סכנין לא הגיעה כמעט אל שערו של סולומון. מכבי החמיצה מספר פעמים, אך בדקה ה-95 הצליח יואב זיו לכבוש את השער השני, כדי לקבוע 0-2, מבישול של ישראלביץ'. 

מכבי ת"א התמודדה כבר פעמיים העונה נגד בני סכנין- בדוחא (גביע הטוטו) ובבלומפילד (ליגת העל). המשחק בדוחא הסתיים בתוצאה 1-1 שאת השער לזכות מכבי ת"א כבש ניבאלדו. בבלומפילד מכבי הציגה את אחד המשחקים המרשימים ביותר שלה עד כה העונה, עם ניצחון 0-4 והצגה גדולה. במכבי ת"א הבלם ניבאלדו חזר להרכב לאחר העדרות של חודשיים וחצי. גם תמיר כחלון שלא מרבה לשחק וגיא סולומון השוער השני פתחו הערב בהרכב. גל אלברמן ענד את סרט הקפטן. אבי נמני אמר לאחר המשחק: "השגנו את המטרה שלנו והבטחנו את ההפעלה לשלב הבא.נראה מול מי נוגרל ברבע הגמר. יש לנו סגל רחב ואנחנו משתמשים בכל השחקנים מתי שאנחנו צריכים. חשוב שניבאלדו חזר ושיחק 90 דקות הוא שחקן מאוד קריטי בפאזל. שחקנים שלא קיבלו הרבה דקות בחודש האחרון שיחקו טוב והיינו מרוצים מהם. משחקי גביע הטוטו שונים מהליגה, נערך אליהם בהתאם".

דור מלול אמר לאחר המשחק: "נחנו מרוצים, באנו, רצינו לנצח ולהמשיך את המגמה הטובה ועשינו את המוטל עלינו. שחקנים משתדלים לעבוד כמה שיותר קשה. כולם רוצים לשחק וכמה שיותר. לצוות המקצועי זה עושה כואב ראש. כל אחד יתן 200 אחוזים ויקווה להיות על המגרש. זה לא היה משחק גדול, אבל אנו לוקחים מפה את הניצחון, צריך יותר שערים, יותר הנעת כדור. תמיד צריך לשאוף להשתפר". המחצית הראשונה נפתחה, מזג אוויר נעים ונוח באצטדיון רמת גן. בדקה ה-8 כדור חופשי למכבי ת"א מצד שמאל, קאנדיל הדף את הגבהתו של מדוניאנין. בדקה ה-12 עוד הזדמנות למכבי ת"א, כאשר אבידור קיבל כדור לפני שחקן הגנה של סכנין אך הצליח לשחרר אותו בצורה חלשה מאוד ולא למסגרת. בדקה ה-15 זוכה תל אביב לכדור קרן מימין. מדויניאנין הגביה טוב והכדור הורחק לקרן נוספת, שגם היא הורחקה לעוד בעיטת קרן הפעם מצד שמאל שהורחקה. בדקה ה-17 קיבל כדור בתוך הרחבה, ללא נבדל, אך בעט לא למסגרת והחמיץ הזדמנות טובה מאוד לכיבוש. בדקה ה-23 רוני גפני קיבל כדור בצד שמאל, שוער סכנין יצא והדף לחוץ.

בדקה ה-25 תעתע יובל אבידור בהגנת סכנין בצד שמאל של הרחבה, מסר רוחב אך לא הייתה רגל לכבוש. בדקה ה-26 הזדמנות טובה נוספת כאשר מדוניאנין קיבל חזרה לאחור מאבידור, ומחוץ לרחבה הפציץ כדור שחלף סמוך ליד הקורה. בדקה ה-32 תמיר כחלון ניסה להגביה מצד ימין מעל השוער שהדף טוב מאוד לקרן. בדקה ה-33 אלברמן גם כן במצב טוב סחט הרחקה מקו השער. בדקה ה-36 הגיעה סכנין לרחבת הצהובים עם מספר נסיונות בהתקפה, אך הכדור לבסוף נשלח החוצה. בדקה ה-37 ביצעה סכנין חילוף ראשון כאשר עבאדה זבידאת נכנס במקומו של אחמד קאסום. בדקה ה-44 קיבלה מכבי תל אביב כדור עונשין מ-11 מטרים לאחר שאבו סאלח הכשיל מאחור את רנגלוב. בדקה ה-45 מדוניאנין בעט אותו פנימה וקבע 0-1 למכבי ת"א.

המחצית השנייה נפתחה בחילוף של סכנין כאשר ענאן נאסר אל'דין במקומו של נסטיה צ'ה. בדקה ה-50 קיבל חאמד גנאים כרטיס צהוב. בדקה ה-51 יצא חאמד גנאים ובמקומו נכנס מהראן אבו ריא. בדקה ה-56 הזדמנות טובה לסכנין כאשר כדור רוחב הוכנס משמאל למרכז הרחבה, אל מול שער חשוף הייתה חסרה רגל מסימת. בדקה ה-57 ביצעה סכנין חילוף נוסף כאשר נשלח איברהים סייד אח'מד אל כר הדשא וחאלד חאלאילה יצא. בדקה ה-59 חילוף ראשון במכבי תל אביב כאשר רוברטו קולאוטי עלה לשחק במקומו של יובל אבידור. בדקה ה-68 חילוף כפול במכבי, כאשר שרן ייני ויואב זיו נכנסו במקום האריס מדוניאנין ותמיר כחלון. בדקה ה-70 ביצעה בני סכנין חילוף חמישי ואחרון כאשר עימאד בדארנה נכנס במקומו של דאריו מסטיץ'.

בדקה ה-74 סידיבה נכנס במכבי במקומו של גל אלברמן, רנגלוב ספג את הכרטיס הצהוב. בדקה ה-78 חילוף אחרון בתל אביב כאשר ניסו קפילוטו החליף את דור מלול. בדקה ה-79 בעיטה של רנגלוב מ-25 מטרים, חזקה אך מעל השער. בדקה ה-82 הזדמנות נוספת של מכבי ת"א מחוץ למסגרת. בדקה ה-87 יואב זיו הגביה לקולאוטי שנגח החוצה. בדקה ה-90 החמיץ יואב זיו הזדמנות גדולה לכיבוש שער נוסף לאחר שהגנת סכנין איבדה את הכדור, וזיו הגיע לבדו מול השוער מחמוד קאנדיל. בדקה ה-91 הזדמנות לסכנין כאשר סולומון הצליח להדוף לקרן ולאחר מכן לקלוט. בדקה ה-94 כדור חופשי לבני סכנין הורחק על ידי ההגנה. בדקה ה-95 בישול יפה מאוד של ישראלביץ' שהכניס ליואב זיו כדור לבד מול השוער ללא נבדל, הפעם זיו לא התקשה וקבע את תוצאת הסיום 0-2 למכבי ת"א.