הצהובים ניצחו 0-2 משערים של בוזגלו (2) וקולאוטי (33) והתאוששו מההפסד בדרבי

לאחר ההפסד בדרבי מלפני שבוע, הגיעה מכבי ת"א לאצטדיון רמת גן למשחק מול הפועל רמת גן במסגרת המחזור השביעי של ליגת ווינר. הצהובים ירצו להוכיח כי הם מתכוונים להמשיך ולהתמודד חזק בצמרת, ולהתאושש מהמעידה בדרבי. כמו כן, מעוניינת הקבוצה להשיב את החיוך אל האוהדים. המשחק נערך באצטדיון החלופי, אצטדיון רמת גן, בגלל שזרוע החורף שנערך בבלומפילד. בגלל סיבה זו גם המשחק נגד בני סכנין במסגרת גביע הטוטו השבוע יערך באצטדיון רמת גן אך ללא קהל.

מכבי ת"א שלטה בצורה מוחלטת בכל חלקי המשחק, כאשר כ-12000 צופים נכחו באצטדיון, רובם המוחלט אוהדי מכבי ת"א וכ-200 אוהדי רמת גן. כבר בדקה השנייה כבש בוזגלו את השער הראשון, כאשר בדקה ה-33 חתם קולאוטי עם השני. אמנם התוצאה נחתמה כבר במחצית הראשונה, אך לצהובים היו הזדמנויות רבות להגדיל את התוצאה, כאשר במחצית השנייה שטראובר נגע בכדור בקושי פעם אחת. נצחון משכנע ומוצדק, לקראת המשחק הצפוי בגביע הטוטו ביום רביעי נגד סכנין. אבי נמני אמר לאחר המשחק: "התוצאה היתה יכולה להיות גבוהה יותר, הקהל דחף אותנו ו-12,000 צופים זה באמת מספר יוצא דופן. אנו לא נסוגים ממה שאמרנו. ניאבק על האליפות ונעשה כל מה שצריך כדי להשיג אותה. אנחנו מאמינים בשחקנים שלנו. בוזגלו? הוא היה מצויין היום וגם בשבוע שעבר הוא היה טוב. הכושר שלו יעזור לו ולנו".

מאור בוזגלו אמר בסיום: "תקופה ארוכה אני נראה טוב, ואני שמח שכבשתי וגם בישלתי. ידענו שצריך ללחוץ מהשניה הראשונה. גם לדרבי באנו מוכנים אבל מה שקרה בהתחלה שיבש לנו את החשיבה. נצטרך לעבוד קשה בשביל לקחת אליפות כי בנו פה קבוצה רק לאליפות, ולא למקום שני או שלישי". במכבי בוצעו מספר שינויים בהרכב הפותח. ניבאלדו שמחלים מפציעה פתח על הספסל. טרם פתיחת המשחק קרא לירן שטראובר בשם שחקני שתי הקבוצות ורביעיית השופטים, להפסיק ולמגר את הגזענות במגרשי הכדורגל, לרגלי צעיף ענק שהחזיקו השחקנים במרכז המגרש.

המחצית הראשונה נפתחה כאשר אוהדי מכבי מילאו את שערים 4-1, בעוד אוהדי רמת גן התרכזו בשער 11. כבר בתחילת המשחק, עלתה מכבי ת"א ליתרון, בדקה השנייה כאשר בוזגלו קיבל כדור בצד שמאל של הרחבה מרנגלוב, ומקרוב בעט חזק ופנימה. 0-1. מכבי המשיכה בלחץ בדקות הראשונות של המשחק על רחבת רמת גן, תוך כדי יציאה להתקפות מתפרצות, שאחת מהן הביאה בדקה ה-14 לקרן ראשונה במשחק לזכות מכבי. בדקה ה-21 כדור קרן ננגח וכמעט נכנס לשערו של ארקין. בדקה ה-22 פאביצביץ' תפס בחולצה של עידן סרור שעקף אותו באגף שמאל וקיבל משמואלביץ' את הכרטיס הצהוב. בדקה ה-33 קולאוטי העלה את מכבי לייתרון לאחר שבוזגלו קיבל מסירה נהדרת, עבר שחקן רמת גן, ומסר לקולאוטי, שכבש. 0-2 מכבי ת"א. בדקה ה-37 מכבי בהתקפה נהדרת בחילופי מסירות בין עטר לרנגלוב, האחרון בעט כדור שפספס את השוער ארקין ופגע בקורת השער.

המחצית השנייה נפתחה בחילוף בשורות רמת גן כאשר לירון דיאמנט נכנס במקומו של עידן סרור. בדקה ה-48 בעיטה של רגל צהובה מעל לשערו של ארקין. בדקה ה-53, הצליח דיאמנט לקבל את הכרטיס הצהוב. בדקה ה-57 שוב בוזגלו המצוין, הצליח לשמור על כדור ולהעביר אותו למרכז לאלברמן שהגיח והפציץ מעל השער. בדקה ה-63 יצא ביבישקוב ברמת גן, ואופיר חיים נכנס במקומו. בדקה ה-66 ביצעה מכבי ת"א שני חילופים, כאשר רנגלוב ואלירן עטר פינו את מקומם ליובל אבידור ודור מלול. בדקה ה-72, בעיטה מתוך הרחבה של קולאוטי, לא מצאה את השער. בדקה ה-73 חילוף אחרון ברמת גן כאשר גל לוי החליף את אורי ביבי. בדקה ה-75 לירון דיאמנט ניסה מן העבר השני אך בעט גבוה ולא מדויק לעבר שערו של שטראובר.

בדקה ה-78 ישראלביץ' נכנס במקומו של ייני. דקה לאחר מכן, בדקה ה-79, מסירה יפה של קולאוטי לאבידור, שמול שער ריק לא מצא את הרשת. בדקה ה-80 ניסיון נוסף של תל אביב נהדף לקרן. בדקה ה-82 מהלך יפה בפס קצר בקרן, הגבהה לניסו קפילוטו שנגח מקרוב החוצה והחמיץ הזדמנות להגדיל את התוצאה. בדקה ה-84, ישראלביץ' עבר יפה מאוד בתוך רחבת רמת גן, מסר למלול שנתפס בחולצתו. שמואלביץ' בחר שלא להורות על הנקודה הלבנה. בתוך תוספת הזמן הצליח טלקיסקי לקבל כרטיס צהוב לאחר בזבוז זמן בכדור חופשי של מכבי. לאחר דקה מעבר לשלושת דקות תוספת הזמן שרק שמואלביץ' לסיום המשחק. 0-2 למכבי ת"א.