ג'יבריל סידיבה עם בעיטה נהדרת (58) קבע את תוצאת הסיום 1-0 והוציא את הצהובים עם שלוש נקודות מווסרמיל

מכבי תל אביב התארחה במסגרת המחזור ה-15 של ליגת ווינר אצל קבוצת הפועל באר שבע. ההתמודדות הסתיימה בתוצאה 1-0 לזכות הצהובים, כשאת שער הניצחון כבש ג'יבריל סידיבה בדקה ה-58 עם בעיטה נהדרת. המשחק התקיים באיצטדיון ווסרמיל שבבאר שבע, אליו הגיעו כ-1500 אוהדים מתל אביב. סה"כ נכחו באיצטדיון כ-7000 צופים. הניצחון קירב את מכבי ת"א שניצבת במקום השלישי עם 29 נק' למרחק של 3 נקודות מהפועל ת"א שבמקום השני ולמרחק של 5 נק' ממוליכת הטבלה, מכבי חיפה. מכבי ת"א תצא לפגרה בת שבוע ולאחר מכן תתארח בקרית אליעזר במשחק נגד מכבי חיפה.

החניכים של נמני ומזרחי הגיעו למשחק לאחר תיקו 1-1 נגד מכבי פ"ת במחזור הקודם. הפועל ב"ש הגיעה למשחק לאחר הפסד 1-0 למכבי נתניה, ובבירת הנגב עלו בידיעה שניצחון יקרב אותם לצמרת הגבוהה של הטבלה. במכבי חזרו להרכב הפותח קלמי סבן ודימיטאר ראנגלוב, כאשר רוני גפני הפצוע ומאור בוזגלו , שהיו בהרכב במשחק הקודם, ירדו לספסל. מכבי שלטה בצורה מוחלטת ברוב חלקי המשחק. במחצית הראשונה לא הצליחו שחקניו של נמני ומזרחי לתרגם את השליטה לייתרון בתוצאה, וזאת כתוצאה מיכולת טובה של שוער הפועל באר שבע, אוהד כהן, שהציל את קבוצתו מספיגת מספר שערים בטוחים. בדקה ה-58 גם הוא לא יכל להושיע, כאשר ג'יבריל סידיבה בשער מדהים מכ-30 מטרים, קבע 1-0 למכבי תל אביב. הצהובים חוזרים לקריית שלום עם מלוא הנקודות, הפער ממכבי חיפה הצטמק לחמש נקודות בלבד.

יוסי מזרחי אמר לאחר המשחק: "אני שבע רצון מהנחישות של הקבוצה. הגענו בפתיחת המשחק למצבים ולא כבשנו. זה משהו שמאפיין אותנו. את החצי השני פתחנו טוב עד כיבוש השער, ואז משום מה החזקנו בכדור פחות. אנחנו עובדים כל הזמן ואני בטוח שמכבי תהיה הרבה יותר אפקטיבית בהתקפה. 90 אחוז מכל אימון אנחנו עובדים על הנעת כדור ויצירת מצבים". לירן שטראובר אמר לאחר המשחק: "זו לא הצהרת כוונות, המטרה שלנו היתה לחזור למרחק נקודות נוח ממכבי חיפה והפועל ת"א ובשל כך זה היה משחק קריטי עבורנו, שגם עזר לנו לברוח מהקבוצות שנמצאות מאחורינו. זה מסוג המשחקים שצריך לדעת לנצח וזו השורה התחתונה: לקחנו 3 נקודות".

המחצית הראשונה נפתחה באצטדיון וסרמיל. בדקה השביעית קרן ראשונה למכבי ת"א, הולידה מתפרצת של באר שבע, אך הגנת מכבי בלמה. בעיטה ראשונה למסגרת הגיעה מאלירן עטר, שבעט מקו רחבת ה-16, וסחט הצלה יפה מאוהד כהן. בדקה ה-16 אוהד כהן הציל את באר שבע פעם נוספת, כאשר עטר הכניס כדור מעולה לרנגלוב שנגח ולא הצליח להכניע את השוער. בדקה ה-19 הגיעה הזדמנות לבאר שבע כאשר יציאה לא טובה של שטראובר לכדור גובה כמעט עלתה בשער, אך דוידזאדה לא הצליח להשתלט על הכדור. בדקה ה-26 כדור חופשי להפועל באר שבע מ-30 מטר. דוד רביבו הגביה, וההגנה הרחיקה בנגיחה. בדקה ה-27 החמצה נוספת לבאר שבע כאשר אסולין נגח החוצה לאחר הגבהה חוזרת מכדור קרן. בדקה ה-31 כרטיס צהוב לקלמי סבן לאחר תיקול חריף באגף. לאחר כעשר, קיבל ניבאלדו בדקה ה-42 כרטיס צהוב ובאר שבע זכתה בכדור חופשי נוסף מכ-25 מטרים. רביבו סובב את הכדור החוצה.

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכבי שתי הקבוצות. בדקה ה-47 קרן של רנגלוב הורחקה לניבאלדו שבעט לעבר השער אך הורחק. בדקה ה-49 רנגלוב הוכשל וסחט בעיטה חופשית מכ-22 מטר. הבעיטה הורחקה לקרן ע"י סוארס. בדקה ה-52 נסיונות בעיטה של מכבי מתוך הרחבה, הגיעו בסופו של דבר לסידיבה שמ-30 מטרים כמעט והפתיע את אוהד כהן שהצליח להרחיק בקצות האצבעות. בדקה ה-55 חילוף ראשון במכבי כאשר שרן ייני נכנס במקומו של ישראלביץ'. בדקה ה-58 עלתה מכבי ת"א לייתרון 1-0, כאשר סידיבה, פעם נוספת קיבל במרחק של 30 מטרים מן השער, לא מכוסה, והפציץ לרשת. לאוהד כהן לא נותר שום סיכוי. בדקה ה-68 מאור בוזגלו החליף את אלירן עטר. בדקה ה-79 ניבאלדו הרחיק לקרן אך ב"ש לא ניצלה גם אותה. בדקה ה-80 נכנס יובל אבידור במקומו של קולאוטי. בדקה ה-86 ייני כמעט וכבש את השני למכבי אך פרננדס הרחיק מהקו. בדקה ה-89 אבידור נכנס עם הכדור לרחבה והחמיץ הזדמנות לסדר שער לצהובים. בדקה ה-93 הזדמנות אחרונה לבאר שבע, אך הכל פספסו את הכדור ששרק על קו החמש של שטראובר. שריקת הסיום של ליאני חתמה את התוצאה על 1-0 למכבי תל אביב.