קולאוטי בצמד הפך את התוצאה אך בן שהר השווה בתוך תוספת הזמן

שבת בערב באצטדיון בלומפילד ביפו, המחזור ה-35 של ליגת העל, אירחה הפועל תל אביב את מכבי תל אביב לדרבי האחרון העונה. הפועל תל אביב הגיעה למשחק בידיעה שהפסד יחסל סופית את סיכוייה לאליפות ויכתיר את מכבי חיפה לאלופת המדינה. מכבי תל אביב רצתה נצחון מתוק בדרבי האחרון העונה, כזה שגם יבטיח לה סופית את המקום באירופה. טרם המחזור מוקמה מכבי תל אביב במקום השלישי עם 31 נקודות והפועל תל אביב במקום השני עם 37 נקודות. המשחק נפתח לא טוב עבור מכבי, כאשר בדקה הרביעית ספגה מנגיחה של פרנסמן שקבע 0-1 לאדומים. קולאוטי, שנכנס במחצית השנייה, ביצע מהפך בצמד בדקות ה-71 וה-77. אולם, בתוך תוספת הזמן הצליח בן שהר להשוות את התוצאה ל-2-2. תיקו בדרבי התל אביבי האחרון העונה. מכבי תהיה באירופה.

מוטי איווניר ביצע שינוי בהרכב הפותח, כאשר לירן שטראובר חזר לשער. המחצית הראשונה נפתחה לשריקתו של מנשה משיח. אוהדי מכבי תל אביב ישבו בשערים 11-10. בדקה הרביעית עלתה הפועל תל אביב לייתרון 0-1 כאשר טועמה הרים כדור חופשי לאחר עבירה של פאביצ'ביץ', ביבאן פרנסמן המשיך בנגיחה לשערו של שטראובר שנכנע. בדקה ה-12 בעיטה חופשית נוספת להפועל תל אביב, הכדור ננגח לרשת של שטראובר אך מנשה משיח פסל את השער עם סימון הקוון לנבדל. בדקה ה-25 הגיעה ההזדמנות הגדולה ביותר של מכבי עד כה, כאשר בוזגלו קיבל כדור חופשי מול אניימה, ובעט מעל השער. בדקה ה-33 נגיחה של בן שהר מקרוב יוצאת מחוץ למסגרת. בדקה ה-35 הזדמנות לאלירן עטר שקיבל כדור מישראלביץ', אניימה הדף לקרן בקצות האצבעות. בדקה ה-38 כדור חופשי נוסף להפועל תל אביב, טועמה בעט ממרחק של כ-35 מטרים, הכדור עבר את כל ההגנה, שטראובר הצליח להרחיק לקרן. בדקה ה-44 מתפרצת של הפועל, ייני עצר רק בעבירה וקיבל כרטיס צהוב. בעיטה של טועמה, עברה את החומה, אך חלשה מידי ושטראובר הרחיק לקרן. שתי דקות של תוספת זמן הורידו את הקבוצות להפסקת המחצית כאשר יתרונה של הפועל תל אביב שער אחד.

המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים בצד שתי הקבוצות, כאשר בדקה ה-46 הזדמנות למכבי תל אביב כאשר בוזגלו קיבל כדור חופשי ולאחר ערבובייה גדולה ברחבה אניימה הצליח להרחיק. בדקה ה-48 כדור נוסף נכנס לרשת של שטראובר, ופעם נוספת נפסל בשל נבדל. בדקה ה-52 פרנסמן קיבל כרטיס צהוב לאחר עבירה באגף. בדקה ה-56 הזדמנות נוספת להפועל בבעיטה מחוץ לרחבה, שטראובר הרחיק לקרן. בדקה ה-59 בעיטה של לוגסי הורחקה לקרן משמאל. בדקה ה-60 שטראובר יצא מחוץ לרחבה וביצע עבירה על קצה הרחבה. משיח הסתפק בכרטיס צהוב למרות מחאות שחקני הפועל שדרשו כרטיס אדום. הבעיטה החופשית הגיעה לידיו של שטראובר. בדקה ה-62 חילוף ראשון של איוניר כאשר קולאוטי נכנס במקומו של אלברמן. בדקה ה-68 הזדמנות נוספת להפועל אך הגנת מכבי חילצה ברגע האחרון.

בדקה ה-70 נכנס מדוניאנין במקומו של בוזגלו במכבי, ויוסי שבחון בהפועל במקומו של ערן זהבי בדקה ה-71. בדקה ה-71 הגיע גם השוויון של מכבי תל אביב, מלול העביר לישראלביץ', שהרים לרחבה, רוברטו קולאוטי קבע 1-1. בדקה ה-77 לוגסי הצעיר הכניס מצוין לקולאוטי שהשלים צמד וקבע ייתרון 2-1 למכבי תל אביב. בדקה ה-78 כרטיס צהוב לטוטו תמוז. בדקה ה-81 עוד הזדמנות למכבי ואניימה הרחיק לקרן. בדקה ה-83 מהראן לאלא נכנס במקומו של עומרי קנדה בהפועל. בדקה ה-85 חילוף שלישי במכבי כאשר ברק יצחקי נכנס במקומו של אלירן עטר לדקות הסיום, ומנגד בהפועל אלרואי כהן במקומו של אביחי ידין. בתוך תוספת הזמן של משיח, בדקה ה-91 הגבהה משמאל ובן שהר מקרוב דחק פנימה והשווה ל-2-2. לאחר כיבוש השער קיבלו שי אבוטבול וברק יצחקי כרטיסים צהובים. תוצאה זו גם נשארה בסיום לאחר ארבע דקות של תוספת זמן.