הצהובים כבר הובילו משערים של סאבו פאביצ'ביץ' (34) ואלירן עטר (50) אך סיימו רק בתיקו

9127 אוהדי מכבי תל אביב שהגיעו הערב לאצטדיון בלומפילד תפסו את הראש שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, אחרי שחזו בקבוצתם מאבדת יתרון של שני שערים ומסיימת בתיקו מאכזב עם הפועל עכו. אחרי ההפסד בסיבוב הראשון הצהובים קיוו לאסוף הערב שלוש נקודות ולהיצמד לדבוקת הצמרת, אך חוסר ערנות בהגנה לצד חוסר ריכוז בהתקפה השאירו את הצהובים עם נקודת אחת בלבד.  34 דקות עקרות הגיעו לקיצן עם כדור קרן של מאור בוזגלו אל הראש של בלם הקבוצה, סאבו פאביצ'ביץ', משם אל הרשת. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה התקפה מתפרצת של הצהובים נגמרה עם כדור רוחב של דימיטאר רנגלוב לעבר אלירן עטר ואחרון גלגל את הכדור אל הרשת בדרך ליתרון מבטיח.

בדקה ה-67 אקס מכבי תל אביב, רועי דיין, השתחרר מהגנת הצהובים ובעט כדור אדיר אל בין חיבורי הקורות. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן כדור ארוך של בן בנימין מצא את רועי דיין, החלוץ העביר את הכדור אל ניקולאס פלצ'וק שגלש לפני שטראובר והחליק את הכדור אל הרשת. מאמן הקבוצה, מוטי איווניר, ניסה להסביר בסיום: "הייתה קבוצה ששיחקה טוב והייתה צריכה להבקיע חמישה שישה שערים ולא עשתה את זה, עכו הצליחה בגול מקרי להחזיר את עצמם למשחק וקבוצות שחוזרות למשחק אין להם מה להפסיד ולמזלם זה הצליח להם ולנו לא". על הירידה ביכולת בחצי השני הוסיף המאמן: "אני לא חושב שהלכנו אחורה, אני חושב שגם במחצית השנייה היו לנו שלושה ארבעה מצבים טובים כתוצאה מהתקפות טובות. בעשרים דקות האחרונות עכו הימרה ולצערי הרב במקום לעשות את ה-3:1 או את ה-4:1 ספגנו שער אכזרי".

שלוש דקות מפתיחת המשחק כדור חופשי של האריס מדוניאנין אילץ את שוער הפועל עכו, דודו גורש, למתוח את איבריו ולהדוף לקרן. למרות שהצהובים התקשו לפתח משחק צירופים מסודר הם יצרו הרבה מאד מצבים ליד שער האורחת. בדקה ה-11 כדור של רנגלוב חולף ליד הקורה וארבע דקות מאוחר יותר מדוניאנין בועט כדור חזק שנעצר בידיים של גורש. מהצד השני האורחים התבססו על כדורים ארוכים קדימה לעבר רועי דיין, אך החלוץ נראה חסר אונים לבדו מול ההגנה הצהובה. הצהובים המשיכו לשלוט והחזיקו בלעדית בכדור, עם זאת הקבוצה התקשתה לפתח משחק שוטף, המגנים מיעטו לעלות והמשחק התבסס בעיקר על יכולת אישית של שחקני ההתקפה. בדקה ה-34 כדור קרן של מאור בוזגלו מוצא את הראש של סאבו פאביצ'ביץ' ונושק אל הרשת.

הבלם כובש את שערו הראשון על ארץ הקודש והצהובים מצליחים לממש את היתרון היחסי שלהם על המגרש. עוד לפני הירידה להפסקה, טעות בהגנת עכו מביאה את מדוניאנין לאחד על אחד מול דודו גורש, לבוסני היה את כל הזמן שבעולם לכבוש אבל הוא השתהה עם הכדור והחמיץ הזדמנות פז לרדת למחצית ביתרון כפול. הצהובים פתחו את המחצית השנייה בסערה, בדקה ה-50 מאור בוזגלו מעביר לדימיטאר רנגלוב כדור ענק שחותך את הגנת האורחת, הבולגרי חודר לרחבה, מעביר רוחב לאלירן עטר שמגלגל מול רשת חשופה מכפיל את התוצאה. עטר כובש שבוע שני ברציפות ומעלה את מאזנו לשלושה עשר שערים במדי מכבי תל אביב. דווקא אחרי השער השני הצהובים הורידו את ההתלהבות שאפיינה את היציאה מחדר ההלבשה והתקשו לפתח משחק התקפה מסודר.

לעומתם, האורחים שנראו מבוהלים במהלך השעה הראשונה של המשחק החלו להניע את הכדור אך לא הצליחו לייצר מצבים מסוכנים. בדקה ה-67 השאננות של שחקני מכבי תל אביב עלתה להם ביותר כשמשום מקום ירה רועי דיין כדור אדיר שהותיר את שטראובר חסר סיכוי על קו השער. גם אחרי השער המצמק המשחק של מכבי תל אביב התנהל על מי מנוחות ושחקני ההתקפה מיעטו להחמיץ ממצבים קורצים. בדקה ה-75 מאור בוזגלו בועט כדור חזק שנהדף על ידי שוער הפועל עכו, חמש דקות אחר כך התקפה של מכבי תל אביב מהאגף השמאלי מגיע למאור בוזגלו שבועט כדור חלש ליד הקורה. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, חוסר ריכוז בהגנת מכבי תל אביב מביא את ניקולס פלצ'וק לבד מול שטראובר ועם השפיץ של הנעל הכדור חודר אל הרשת.