מכבי פתח תקווה ניצחה 4-1 ועלתה לגמר גביע הטוטו. רנגלוב כבש למכבי

מכבי ת"א ומכבי פתח תקווה הגיעו הערב לרמת גן, להתמודדות השנייה במסגרת הצגה כפולה של חצי גמר גביע הטוטו של ליגת וינר. מכבי ת"א הגיעה למשחק לאחר שני משחקים רצופים מול מכבי חיפה, אחד במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, בו נצחה ובעקבותיו העפילה לחצי הגמר, והשני, במסגרת הליגה ביום שני האחרון, שבו לאחר הפסד 0-3 נפרד המועדון מהמנג'ר אבי נמני ומהמאמן יוסי מזרחי. איציק עובדיה שעמד על הקווים במשחק הערב, וכלל השחקנים הבינו כי התוצאה הנדרשת הערב היא העפלה לגמר הגביע, להתמודדות מול קרית שמונה שנצחה את בני יהודה בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים לאחר שוויון אחת בתום 120 דקות. מכבי פתח תקווה ופרדי דוד רצו גם כן שלא להחמיץ את ההזדמנות לזכייה בתואר. הפתיחה הייתה טובה מבחינת מכבי תל אביב, וכבר בדקה השביעית רנגלוב העלה אותה לייתרון 0-1 מפצצה לשערו של לבקוביץ'. אולם, שער של טל בן חיים בדקה ה-32 הוריד את הקבוצות למחצית בשוויון אחת. במחצית השנייה סנסוני בשער יפהפה קבע 2-1 לפתח תקווה, ודובב גבאי, שנכנס כמחליף, כבש צמד אישי. מכבי ת"א נוצחה 4-1 והודחה ממפעל גביע הטוטו.

המחצית הראשונה נפתחה לשריקתו של משיח, כאשר בדקה השישית קיבלה פתח תקווה בעיטה חופשית מקו השער לאחר עבירה של קלמי סבן, הכדור הורחק. עברה דקה, ובדקה השביעית רנגלוב הגיח מעולה לכדור שהורחק מרחבת פתח תקווה, ומחוץ לרחבה אלכסונית לשער הפציץ פנימה. 0-1 מכבי ת"א. בדקות ה-16 וה-18 היה שטראובר במקום אל מול שני נסיונות כיבוש של טל בן חיים. לאחר דקות משמימות, קיבל טל בן חיים (32) כדור נוסף בצד שמאל של רחבת מכבי, הפעם שטראובר כבר לא יכל להושיע. בן חיים עבר אותו ובעט פנימה. 1-1, נקבע שוויון ברמת גן. לאחר השער נפצע השופט מנשה משיח והוחלף על ידי השופט הרביעי דניאל בר נתן. רנגלוב עוד קיבל הזדמנות על סף תוספת הזמן, אך מול לבקוביץ' לא הצליח לכבוש. נסתיימה בשוויון 1-1 מחצית ראשונה ברמת גן, כאשר הגשם השוטף ליווה את הקבוצות גם לחדרי ההלבשה.

רבע שעה של הפסקה ודניאל בר נתן פתח את המחצית השנייה. הגשם יצא להפוגה קלה, ובדקה ה-50 נסיון ראשון במחצית של אלירן עטר, הלך לרשת החיצונית. בדקה ה-53 לאחר ששטראובר הדף בעיטה מאגף ימין של שערו, הכדור הגיע מחוץ לרחבה לסנסוני שבעט מדויק מאוד אלכסונית משמאל לפינה, שטראובר נכנע. 2-1 למכבי פ"ת. בדקה ה-55, מאור בוזגלו נשלח למגרש במקומו של קלמי סבן. בדקה ה-58 חילוף גם בפתח תקווה כאשר ניצן דמארי החליף את מוראד מגמאדוב. בדקה ה-59 נכנס מרינקוביץ' בפתח תקווה במקומו של טל בן חיים, ואבי סטרול בת"א במקומו של פאביצ'ביץ'. בדקה ה-65 זנדברג הוחלף ע"י דובב גבאי. דובב גבאי כבר בנגיעתו הראשונה בכדור (66), שלח אותו לתוך הרשת של שטראובר. 3-1 למכבי פתח תקווה.

בדקה ה-68 קיבל סידיבה צהוב שני, ובר נתן הראה לו את האדום והותיר את מכבי תל אביב בעשרה שחקנים. בדקה ה-73 ביצעה מכבי חילוף נוסף כאשר האריס מדוניאנין נכנס לעבות את הקישור האחורי והחליף את אלירן עטר. כמו כן גל אלברמן החליף את דור מלול. בדקה ה-80 בר נתן שלף צהוב נוסף, הפעם לשחקן פתח תקווה דני פרדה. כמו כן עלה לשחק אלירן דניאל במקומו של עומר גולן. בדקה ה-82 דובב גבאי הכניע פעם נוספת את שטראובר כדי להשלים צמד ולקבוע 4-1 לפתח תקווה. בדקה ה-83 מרואן קבהא נכנס במקומו של יוסי אופיר. עד לסיום הספיקה פתח תקווה להחמיץ מספר הזדמנויות להגדיל את התוצאה, ובתוספת הזמן רנגלוב וסנסוני קיבלו כרטיסים צהובים.