בוזגלו (צמד) ועטר הפכו את התוצאה לאחר יתרון של איבסקיביציוס

מכבי ת"א התארחה הערב באיצטדיון בלומפילד אצל בני יהודה ת"א למשחק במסגרת המחזור ה-32 של ליגת העל, והמשחק השני בפלייאוף העליון לאחר הקיזוז. מכבי ת"א שהפסידה במפגשה האחרון לבני יהודה, רוצה לתקן את הרושם ועשתה זאת עם ניצחון נהדר בניצוחם של מאור בוזגלו ואלירן עטר. דווקא איבסקביצ'יוס כבש ראשון והעלה את בני יהודה ליתרון בדקה ה-27 עם בעיטה חזקה שלא השאירה לברק לוי הצעיר שום סיכוי. מכבי לא נלחצה מהשער, המשיכה לשחק משחק רגוע וזה השתלם לה. בדקה ה-42 התקפה של מכבי ת"א הסתיימה בדאבל פס מצוין של ישראלביץ' עם בוזגלו שלבסוף ניצב מול איינוגבה וכבש בבעיטה טובה את השוויון.

בדקה ה-62 מכבי עלתה סוף סוף ליתרון לאחר שניסיון מסירה של בוזגלו לעטר לא צלח, אך הכדור חזר למאור בוזגלו שהשתלט וכבש את השני שלו ושל מכבי במשחק. רק 4 דקות מאוחר יותר, בדקה ה-66, שירן ייני מסר כדור ארוך שהציב את אלירן עטר לבד מול השוער, והחלוץ הנהדר כבש את שערו ה-18 העונה בבעיטה עוצמתית מקצה הרחבה. 3-1 למכבי ת"א על בני יהודה וצעד נוסף להבטחת המקום השלישי. בזכות הניצחון, מכבי ת"א ניצבת במקום השלישי עם 31 נק' ובני יהודה נשארה במקום השישי עם 24 נק'. הניצחון קירב את מכבי ת"א צעד נוסף לעבר המקום השלישי ולאירופה, כשמוקדם יותר הערב נפרדו עירוני ק"ש ומכבי נתניה בתוצאת תיקו 3-3 שמשרתת את מכבי ת"א מבחינת הטבלה.

בהרכב מכבי ת"א המשיך איווניר לתת את הקרדיט לברק לוי הצעיר בין הקורות כששטראובר על הספסל. קלמי סבן פתח במקומו של ריף פרץ הצעיר שנכנס מאוחר יותר כשחקן מחליף. את עמדות ההתקפה איישו מאור בוזגלו ואלירן עטר הסקורר המצטיין, שרצה והצליח לצמצם את הפער בטבלת המבקיעים של הליגה עם שער נוסף גם הערב. אלירן עטר, שכבש את שערו ה-18 בליגה העונה, אמר לאתר הרישמי בעקבות המשחק: " אני שמח שחזרנו מפיגור ושמח שניצחנו. שחקנים הראו מחוייבות למועדון ולמשחק כשאחד דחף ועודד את השני. אני שמח שאחרי תקופה של הפסדים בה לא נראינו רוצים ומחוייבים מספיק, אנחנו מחזירים לקהל של מכבי ת"א. המשחק אתמול הוא היסטוריה והראש שלנו כבר במשחק הבא נגד מכבי חיפה בשבת".