מכבי תל אביב מנצחת 1-3 את קרית שמונה. צמד לאלירן עטר

מכבי ת"א ארחה הערב בבלומפילד את עירוני קרית שמונה למשחק במסגרת המחזור ה-31 של ליגת העל והמחזור הראשון של הפלייאוף העליון. מכבי ת"א שנוצחה כבר פעמיים העונה על ידי הקבוצה הצפונית רוצה להשיג ניצחון חשוב. 7751 צופים הגיעו לאיצטדיון בלומפילד ביפו. אותם צופים ראו את קבוצתו של איוניר עולה ליתרון כבר בדקה ה-16 משער של ישראלביץ' לאחר טעות של סאלח חסארמה בהגנת קרית שמונה. בדקה ה-30 השוותה קרית שמונה, לאחר שליאני שרק לפנדל לחובת מכבי תל אביב בעקבות נגיעת יד של אלברמן, אבוחצירה הכניע את ברק לוי. במחצית השניה הגבירה מכבי תל אביב הילוך ושלטה במגרש, כאשר בדקה ה-51 התקפה של לוגסי-זיו-ישראלביץ' הסתיימה אצל אלירן עטר שכבש וקבע 1-2. לאחר מספר הזדמנויות טובות שהוחמצו, השיגה מכבי שער מוצדק נוסף, כאשר עטר השלים צמד אישי בדקה ה-89, וקבע את תוצאת הסיום, 1-3 למכבי תל אביב. מכבי תל אביב חזרה לנצח, פתיחה מוצלחת לפלייאוף העליון של ליגת העל לעונת 2010/11.

בין הקבוצות הפרידה טרם המחזור נקודה בודדת לאחר הקיזוז, כשלמכבי ת"א 25 נק' וליריבתה 24 נק'. המשחק יכול לקבוע את זהות הקבוצה שתהיה במקום השלישי ותזכה לשחק בליגה האירופית. בהרכב של מכבי ת"א מספר חידושים לעומת ההרכב של שבוע שעבר. ברק לוי, שוער קבוצת הנוער, ערך הופעת בכורה בבוגרים של מכבי כשהוא מחליף בין הקורות את שטראובר המורחק. קלמי סבן, פיתח חום גבוה כחצי שעה לפני המשחק, ולפיכך גם משה לוגסי עלה בהרכב כאשר על הספסל של מכבי תל אביב ישבו שישה שחקנים בלבד. המחצית הראשונה נפתחה אל מול אצטדיון בלומפילד עם רוב מוחלט של אוהדים צהובים, כאשר אוהדים ספורים בלבד הגיעו מקרית שמונה. ניסיון ראשון בדקה ה-7 של אלירן עטר הורחק, מכבי המשיכה בהתקפה ובדקה השמינית משה לוגסי קיבל כדור מחוץ לרחבה והפציץ מחוץ לשער. בדקה ה-16 שער ראשון למכבי תל אביב כאשר מאור בוזגלו הגביה מימין, ישראלביץ' ניצל הרחקה לא טובה כדי לקבוע 0-1 למכבי תל אביב.

בדקה ה-20 בעיטה מצוינת של לוגסי מימין, דני עמוס הדף לקורה והכדור כמעט ונכנס. בדקה ה-25 עוד התקפה טובה של מכבי תל אביב מצאה את מאור בוזגלו בצד שמאל של הרחבה, אך האחרון בעט לרשת החיצונית. בדקה ה-30 הכדור הגיע לבני בן זקן מחוץ לרחבה של לוי, רוצ'ט הפציץ והכדור פגע בידו של גל אלברמן. לירן ליאני הצביע על הנקודה הלבנה. שמעון אבוחצירה קבע 1-1. בתוך דקת תוספת הזמן של המחצית הראשונה הזדמנות מעולה לרוצ'ט להבקיע את שערו של ברק לוי אך הבעיטה הלכה החוצה, וליאני סיים את המחצית הראשונה.בדקה ה-87 טעות בהגנת קרית שמונה הביאה את אלירן עטר לבד מול דני עמוס. עטר השכיב את עמוס אך לרוע המזל הבעיטה שלו פגעה בקורה.

המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים בשתי הקבוצות. בדקה ה-51 פריצה של יואב זיו באגף, מסירה לישראלביץ' שנבלם אך הכדור הגיע לאחור לאלירן עטר שקבע יתרון 1-2 למכבי ת"א. בדקה ה-57 יצא בן זקן בקרית שמונה ובמקומו נכנס תומר סוויסה. בדקה ה-63 נגיחה לעבר שערו של ברק לוי לאחר כדור קרן, מחוץ למסגרת. בדקה ה-64 דור מלול עבר יפה באגף ימין במבצע אישי, הוכשל בגסות על ידי תומר סויסה מאחור, ולירן ליאני שלף לסויסה את הכרטיס הצהוב. בדקה ה-65 עסעד עמאשה נכנס במקומו של אלעד גבאי. בדקה ה-66 כרטיסים צהובים למשה לוגסי וגיז'רמו ישראלביץ'. בדקה ה-74 וויליאם נג'ובו השכיב את ישראלביץ' על הרצפה וקיבל כרטיס צהוב. בדקה ה-76 הזדמנות טובה לתל אביב במתפרצת אך בוזגלו התמהמה וההזדמנות אבדה. בדקה ה-77 חילוף ראשון במכבי תל אביב, כאשר משה לוגסי הצעיר הוחלף על ידי האריס מדוניאנין.

בקרית שמונה אופיר חמו נכנס כחילוף אחרון במקומו אורי שטרית. בדקה ה-80 יובל אבידור נכנס במקומו של ישראלביץ'. בדקה ה-82 ניצלה מכבי תל אביב מספיגה כאשר ברק לוי הדף בפעם הראשונה, ואת הכדור החוזר הציל יואב זיו מקו השער. בדקה ה-83 קיבל אבידור את הכרטיס הצהוב. בדקה ה-89 יציאה לא טובה של דני עמוס בתוך הרחבה, אלירן עטר ניצל מצוין כדי להקפיץ מעליו ואז לבעוט לשער, להשלים צמד אישי, ולקבוע 1-3 למכבי תל אביב. בדקה ה-92 צהוב לגרזיצ'יץ' בקרית שמונה, בדקה ה-93 כרטיס צהוב לאלירן עטר, שהוחלף על ידי דור מיכה וזכה לתשואות הקהל. לאחר קצת יותר משלוש דקות של תוספת זמן הגיעה שריקת הסיום של לירן ליאני, מכבי תל אביב מנצחת 1-3.