מכבי תל אביב מפסידה 2-0 ערב חג הפסח. דוידזאדה ושטראובר הורחקו

קצת לפני חג הפסח נפגשו בבלומפילד קבוצות מכבי תל אביב והפועל באר שבע, למחזור ה-30, האחרון של הסיבוב השני. 7956 צופים נכחו באצטדיון בלומפילד. המשחק החל בגישושים מצד שתי הקבוצות, אך בדקה ה-9 עודד גביש עלה טוב לכדור קרן כדי לנגוח פנימה ולקבוע 1-0 לבאר שבע. עד המחצית לא נכבשו שערים נוספים, ובדקה ה-54 נותרה באר שבע בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של אופיר דוידזאדה. גם מול עשרה שחקנים לא הצליחה מכבי להשוות את התוצאה, ובדקה ה-85 נותרה גם היא בעשרה שחקנים, לאחר ששטראובר ביצע עבירה בתוך הרחבה והורחק. מכבי שביצעה כבר את כל שלושת החילופים שלחה לשער את שרן ייני, ודוד רביבו קבע בפנדל שנבעט בדקה ה-87 את תוצאת המשחק, 2-0 להפועל באר שבע.

מכבי תל אביב מוקמה ערב המחזור במקום השלישי עם 50 נקודות, הפועל באר שבע במקום ה-11 עם 35 נקודות. מכבי תל אביב, ששברה במחזור הקודם רצף של שלושה הפסדים רצופים עם תוצאות תיקו מול מכבי פתח תקווה, שאפה היום לחזור ולנצח לפני היישורת האחרונה של העונה. טרם המשחק נשא הכרוז דברים לזכרו של עמנואל (מנו) שוורץ, שוער העבר של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, שלקה בליבו והלך לעולמו השבוע. יהי זכרו ברוך. המחצית הראשונה נפתחה לשריקתו של תבריזי, רוב מוחלט לאוהדי מכבי תל אביב ביציעים. בדקה השנייה כדור חופשי למכבי תל אביב נבעט על ידי בוזגלו לידיו של אוהד כהן. בדקה השישית התקפה טובה נוספת של מכבי, כהן הדף פעם אחת, הכדור חזר ונבעט שוב, שוער באר שבע הצליח להדוף.

בדקה התשיעית עלתה באר שבע לייתרון, כאשר עודד גביש נגח כדור קרן משמאל היישר לרשת. 1-0 להפועל באר שבע. דקה לאחר השער אלירן עטר חדר לרחבה אך בעט לא למסגרת. בדקה ה-19 ניסיון של דור מיכה שניצל את זה שכהן היה מעט מחוץ לשערו, אך האחרון הדף לקרן בקצות האצבעות. בדקה ה-26 בוזגלו סובב כדור חופשי לידיו של אוהד כהן. בדקה ה-39 ישראלביץ' העביר כדור לעטר שהגיע על קצה הרחבה, אך האחרון הפציץ מחוץ למסגרת. בדקה ה-45 מכבי תל אביב זכתה לכדור חופשי מצד ימין. עטר סובב מעל החומה, אך אוהד כהן הציל מצוין. דקה אחת בלבד של תוספת זמן הוסיף איתן תבריזי למחצית הראשונה, ושרק לסיומה בתוצאה 1-0 לבאר שבע. המחצית השנייה נפתחה בחילוף של מכבי תל אביב, כאשר רנגלוב נכנס במקומו של ישראלביץ'. בדקה ה-52 החליף מדוניאנין את לוגסי.

בדקה ה-54 קיבל אלירן עטר כדור מעולה בקצה הרחבה, דוידזאדה הכשיל אותו מאחור ומנע מצב וודאי לכיבוש שער. תבריזי הראה לו את הכרטיס האדום, והחל מדקה זו באר שבע נותרה בעשרה שחקנים. בדקה ה-58 ביצעה באר שבע חילוף ראשון כאשר משה אסולין החליף את דובב גבאי. כמו כן ערן לוי הוחלף על ידי סראג' נסאר. בדקה ה-61 ספג דור מיכה את הכרטיס הצהוב. בדקה-65 חילוף נוסף במכבי תל אביב כאשר רוברטו קולאוטי החליף את דור מיכה. בדקה ה-73 ספג גם רנגלוב כרטיס צהוב. בדקה ה-78 התקפה של באר שבע נעצרת בתוך רחבת מכבי. בדקה ה-81 כרטיס צהוב למדוניאנין. בדקה ה-85 איבדה מכבי תל אביב את השוער שלה שטראובר, שהורחק בכרטיס אדום לאחר עבירה שביצע על בסיט. מכיוון שמכבי ביצעה את כל החילופים, שרן ייני נאלץ להכנס לשער ובדקה ה-87 הוכנע בבעיטת הפנדל על ידי דוד רביבו. 2-0 להפועל באר שבע. בדקה ה-88 נדב כידר החליף את רביבו בבאר שבע. שלוש דקות תוספת זמן, המשחק הסתיים בנצחונה של באר שבע.