גלושסביץ' הימם פעמיים את ההגנה של מכבי תל אביב, הפסד ליגה רביעי ברציפות לצהובים

על גב של שרשרת הפסדים לא נעימה שכללה שני הפסדים באירופה ליג ושלושה בליגת העל ניסו שחקני מכבי תל אביב לצאת מהתקופה הרעה במשחק חוץ מול הפועל חיפה. בנוסף לתקופה הלא טובה נאלץ מוטי איוניר להתמודד עם פציעות של מספר שחקנים ועשה חמישה שינויים בהרכב לעומת זה שעלה בדרבי. לצערו של איוניר זה לא עזר וקהל האוהדים הנאמן של הצהובים יצא מאוכזב מקריית אליעזר לאחר שראה את קבוצתו נכנעת 2:0 להפועל חיפה. המארחים שמצויים בעונה רעה מבחינתם הגיעו למשחק עם מאמן חדש, טל בנין והשינוי עשה את העבודה כאשר ולדימיר גלוסביץ' ניצח את המשחק עם צמד שערים.

המחצית הראשונה נפתחה בצורה זהירה מצד מכבי תל אביב שמיעטה לצאת קדימה וחיכתה בסבלנות לפרצה בהגנת הפועל חיפה. רק בדקה ה-20 הגיעה ההתקפה הראשונה המסוכנת במשחק כאשר אלירן עטר קיבל כדור ברחבה ומסר פס קצר לישראלביץ' שהחמיץ במעט. דקה בלבד לאחר מכן הגיע רגע לא צפוי מבחינת ההגנה של מכבי תל אביב שעמדה למבחן בפעם הראשונה במשחק כאשר חנן ממן הגביה כדור לעבר תיבת החמש. הכתובת של ההגבהה הייתה ולדימיר גלוסביץ' והחלוץ הגבוה הצליח להתגנב לפני רוברטו פונצ'ץ ולנגוח לפינה של ברק לוי שלא יכול היה להושיע.

הצהובים ניסו להתקרב יותר לאזור הרחבה של הפועל חיפה במטרה ליצור הזדמנויות לשוויון אך לא היו תכליתיים. בדקה ה33 הגיעה דווקא עוד הזדמנות מצוינת להפועל חיפה שיכלה להגדיל את התוצאה. טעות של פאביצ'ביץ' הביאה את הכדור לסטפן דנקוביץ' שעמד חופשי בטבור הרחבה של מכבי תל אביב אך בעט לא טוב מול ברק לוי שהצליח להדוף. דקה לאחר מכן דור מיכה ניסה את מזלו בבעיטה מצד שמאל שלא סיכנה את קאלה דרשלר, אקס מכבי תל אביב בשער הפועל חיפה. אם לא חסרו לאיוניר צרות עקב פציעות לחלק לא קטן משחקניו לפני המשחק, הצטרף גם גל אלברמן לרשימה כאשר הוחלף בדקה ה-37 על ידי עומר ורד. דקה לפני תום המחצית סאבו פאביצ'ביץ' מנע ברגע האחרון עוד מצב לא נעים להגנה של מכבי תל אביב כאשר הרחיק לקרן כדור רוחב מסוכן. מחצית די אנמית מבחינת התקפת מכבי תל אביב שלא הלחיצה יותר מדי את הגנת הפועל חיפה מסתיימת ביתרון 1:0 למארחים.

המחצית השנייה נפתחה בצורה יותר נמרצת מצד שחקני מכבי תל אביב. כבר בדקה הראשונה של המחצית הגיע מושיקו לוגסי למצב בעיטה במקום דומה לזה שממנו כבש את השער המצוין מול בשיקטאש ביום חמישי. הפעם הבעיטה החזקה של לוגסי נהדפה על ידי קאלה לקרן. דווקא לאחר שתי דקות של התלהבות בפתיחת המחצית נרגעו מעט שחקני מכבי תל אביב ונתנו להפועל חיפה להחזיק יותר בכדור. איוניר ראה זאת והגיב עם חילוף התקפי כאשר הכניס את מוסא קונאטה במקום ישראלביץ' בדקה ה61. בדקה ה-67 יצחקי התקדם יפה עם הכדור אך כאשר הגיע סמוך לרחבה בעט ישר לידיים של קאלה. מכבי תל אביב נראתה מעט יותר מסוכנת בדקות שלאחר הכניסה של קונאטה אך זה עדיין לא היה מספיק בשביל להשיג את השוויון המיוחל.

בדקה ה-73 זה שוב קרה לצהובים, ספיגת שער בניגוד למהלך המשחק. הפועל חיפה יצאה להתקפה מתפרצת עם עוד אקס מכבי, יובל אבידור שקיבל כדור ארוך באגף ימין. אבידור משך את ההגנה אליו ומצא את גלוסביץ' לבד מול השער והחלוץ המונטנגרי  לא התקשה לגלגל פנימה את השני שלו ושל הפועל חיפה. שחקני מכבי תל אביב מצאו עצמם עומדים בפני משימה קשה בהרבה של לחזור מפיגור כפול, יותר מרבע שעה לסיום המשחק. בדקה ה-79 בעיטה חופשית מצוינת של ברק יצחקי העמידה את קאלה במבחן הקשה ביותר שלו במשחק, השוער הקרואטי הדף מצוין לקרן. שחקני מכבי תל אביב לא הצליחו גם הפעם ליצור לחץ רצוף על שער הפועל חיפה שבעצמה הייתה קרובה לשלישי שלה בדקה ה-87 עם החמצה של אבידור. עד לסיום נשמרה התוצאה בעינה, 2:0 להפועל חיפה שרושמת ניצחון ביתי ראשון העונה, דווקא על חשבון הצהובים שרושמים הפסד רביעי רצוף בליגה. החבורה של איוניר תנסה להתאושש מרצף ההפסדים במשחק רדיוס מול מכבי נתניה שיתקיים באיצטדיון טדי בשבת.