צמד של קולאוטי (18,45), עטר (54,86), פצצה של דהן (38) ושער עצמי השוו את הניצחון הגבוה של הצהובים באירופה והעניקו כרטיס לשלב הפלייאוף

קונצרט, אין מילה אחרת, פשוט קונצרט, אחרי שנים של אכזבות באירופה הצהובים הציגו כדורגל יוצא מן הכלל וסיימו עם שישה שערים וכרטיס לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. המחצית הראשונה הסתיימה עם צמד של קולאוטי ובעיטה חופשית אדירה של דהן שזעזעה את הרשת, השנייה הסתיימה עם צמד של עטר ועוד אחד עצמי. הצהובים משיגים את הניצחון הגבוה שלהם באירופה ולראשונה מגיעים למאזן ניצחונות עדיף מהפסדים בזירה האירופית.

מאמן מכבי תל אביב, מוטי איוניר, סיפר בסיום עד כמה הוא נהנה במשחק: "בדקה 86 כשהובלנו כבר 6:0 במשחק, היו כמה שחקנים שהמשיכו לרדוף אחרי שחקנים של היריב ולחלץ כדורים כאילו אנחנו בפיגור ואנחנו צריכים להשוות. כשאני רואה שחקנים שבתוצאה כזאת בדקה כזאת עושים את זה, אז אני יודע שאנחנו בדרך הנכונה". המאמן הוסיף: "אנחנו בתחילת העונה וברור שבשיל תחילת עונה זאת יכולת טובה ומספקת אבל אני חושב שבאופן טבעי אנחנו רק נלך ונשתפר. אני חושב שככל שקבוצה צוברת יותר משחקים והשחקנים צוברים יותר דקות, התיאום נהיה יותר טוב ואז זה גם יהיה יותר טוב". על ההגרלה הצפויה מחר בה תיקבע היריבה של מכבי תל אביב בשלב הפלייאוף אמר המאמן: "ברור שאנחנו רוצים יריבה שנוכל לעבור ולהעפיל לשלב הבתים, אין לנו מה לחפש אוירה ושם מפוצץ, שיהיה פה אצטדיון מלא ושיהיה לנו סיכוי קטן. ברור שעדיף קבוצה בסדר גודל שאנחנו יכולים להתמודד איתה ולעשות משהו גדול בשביל המועדון הזה ולהגיע לשלב הבתים".

מוסא קונאטה ורוברטו קולאוטי על נקודת האמצע הוציאו את ההתמודדות לדרך לעיני 6000 צופים בבלומפילד. כבר בדקות הראשונות מכבי תל אביב השתלטה על מרכז השדה והחלה להניע את הכדור בסבלנות, בדקה ה-7 מיכה הכניס כדור עומק לזיו שנכנס לרחבה והוציא רוחב שפספס שלושה צהובים שחיכו לכדור. אחרי קצת פחות מרבע שעה של משחק הגיע ההזדמנות הראשונה לצהובים, דאבל פס של דהן ומיכה מוצא את קונאטה ברחבה, האחרון מוציא כדור רוחב, קולאוטי משתלט ומוציא לישראלביץ' שבועט כדור חלש שנהדף לקרן. אחרי ההזדמנות הראשונה מכבי תל אביב התעוררה והחלה ללחוץ את האורחת לשערה, דקה 18 ייני מוציא רוחב למרכז הרחבה, שחקן הגנה של ז'לזניצאר לא מצליח להרחיק את הכדור ורוברטו קולאוטי דוחק מתוך רחבת החמש. דקה 20, גרהארט עוצר את ישראלביץ' בעבירה וסופג את הצהוב הראשון במשחק. דקה 27, כרטיס צהוב שני לז'לזניצאר, סטנצ'קי מוצהב אחרי עבירה מאחור על דהן. דקה אחר כך השופט הוריד את שתי הקבוצות להפסקת שתייה.

חוזרים לשחק, דקה 33 עקב של קונאטה מוצא את קולאוטי שרץ כל הדרך עם המגן ובועט כדור חזק מ-16 מטרים שחולף סנטימטרים מהעמוד. דקה חולפת, ישראלביץ' מוצא את קולאוטי בפינת הרחבה ושוב החלוץ בועט כדור שפוגע רק ברשת החיצונית. עוד דקה חולפת, פריצה נפלאה של עומר ורד מסתיימת אצל קולאוטי, החלוץ מעביר למיכה בפינת הרחבה, הקשר מכין את הרגל ובועט כדור חזק שנהדף לקרן. דקה 38 הלחץ מניב פרי, כדור חופשי על קו ה-16, מיכה מסיט את הכדור לרפי דהן שבועט טיל אל בין חיבורי הקורות 2-0 מכבי תל אביב. עמוק בתוספת הזמן למחצית הראשונה, ישראלביץ' מקבל את הכדור בתוך הרחבה מעביר את הכדור למרכז החמש, ההגנה של הבוסנים לא מסתדרת עם הכדור וקולאוטי דוחק מקרוב את השני שלו במשחק ואת השלישי לזכות מכבי תל אביב. 3-0 בסיום המחצית הראשונה.

בפתיחת המחצית השניה מכבי תל אביב ערכה חילוף כשברק יצחקי נכנס במקום גיז'רמו ישראלביץ ואלירן עטר נכנס במקום רוברטו קולאוטי. כבר אחרי דקה עטר מקבל כדור בתוך הרחבה ומעדיף למסור עקב שלא מגיע ליצחקי. שלוש דקות נוספות חולפות, עטר מכניס כדור לזיו בתוך הרחבה והמגן בועט כדור שחולף בסמוך לקורה. דקה 52, קרן קצרה של מכבי תל אביב מגיע למיכה שמוסר ללוגסי על קו ה-16 והאחרון בועט כדור חזק שנעצר ברשת החיצונית של השער. שתי דקות חולפות, לוגסי מעביר כדור ארוך לעטר, המגן מפספס את הכדור ועטר חודר לרחבה, מטעה את הבלם וכובש.

דקה 56, כובש השער השני לזכות מכבי תל אביב, רפי דהן, יוצא ורוע קהת נכנס לכר הדשא, שלוש דקות חולפות וז'לזניצאר מבצעת חילוף ראשון כשיאמאק יוצא ואדין ויסצ'ה נכנס. דקה 61, לוגסי בועט כדור אדיר מ-20 מטרים שננעץ במשקוף של ז'לזניצאר ויוצא החוצה. שתי דקות חולפות עטר מקבל מיצחקי כדור לבד מול השוער אבל מעדיף להקפיץ ברשלנות כדור שיוצא החוצה. דקה 66 יואב זיו רואה את הצהוב הראשון לחובת מכבי תל אביב אחרי עבירה במרכז המגרש. שתי דקות חולפות, דאבל פאס בין מיכה לעטר בתוך הרחבה מסתיים באיבוד כדור של החלוץ תשע דקות לסיום יצחקי מכניס את עטר בעומק הרחבה, עטר מוציא כדור רוחב חזק שפוגע בבלם ז'לזניצאר וחודר לרשת. חמש דקות חולפות, קהת מוצא בכדור גאוני את עטר לבד מול השוער והחלוץ כובש את השני שלו והשישי של מכבי תל אביב במשחק. מכבי לחצה לכבוש שער נוסף, יצחקי התנהל עם הכדור בסמוך לרחבה ובעט כדור חזק שנהדף לקרן. בסיום מכבי תל אביב מנצחת 6-0 ומעפילה לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.