הפסד נוסף למכבי ת"א, 3-0 ביתי למכבי נתניה

מכבי ת"א אירחה הערב את מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-27 של ליגת העל. המשחק התקיים באצטדיון בלומפילד לעיני 7822 צופים. גל אלברמן ענד לראשונה בליגה את סרט הקפטן ובסיומו של משחק הצהובים המשיכו את היכולת הלא טובה עם הפסד 3-0 ביתי. מכבי ת"א הגיעה למשחק עם תקוות לצאת מהבוץ ולהשתקם מהתבוסה במחזור הקודם, אך התוכניות לא התממשו. בדקה ה-21 ניר נחום בעט בעיטה חזקה ברגל שמאל ונתן למכבי נתניה את היתרון. מכאן, הצהובים של איווניר לא הצליחו להשוות וגם לא להשתלט באופן משמעותי על המשחק. בדקה ה-84 מכבי נתניה הענישה בשנית את מכבי ת"א עם מסירה טובה של אסור לעבר סבע שלא התבלבל מול סולומון. בדקה ה-89 קובי דג'אני חתם את תוצאת המשחק עם בעיטת פצצה מחוץ לרחבה ולא השאיר לסולומון סיכוי. 3-0 למכבי נתניה בסיום ומכבי ת"א נשארת עם נקודת ליגה בודדת בשלושת המשחקים האחרונים.

מכבי ת"א הגיעה למשחק מהמקום השלישי ובמאזנה 49 נק'. מעליה ניצבות מכבי חיפה, שניצחה את משחקה הערב נגד הפועל אשקלון, עם 63 נק' והפועל ת"א עם 58 נק'. במקום הרביעי ניצבה עירוני ק"ש עם 44 נק' ובמכבי יודעים שהמעידה גם במשחק הזה נתנה לקבוצה הצפונית את האפשרות להצמד אליהם בטבלה. מכבי ת"א ומכבי נתניה כבר נפגשו 3 פעמים העונה, ובשלושת הפעמים מכבי ת"א ניצחה. בפעם הראשונה, במסגרת גביע הטוטו, מכבי ת"א ניצחה 2-0. בפעם השניה באיצטדיון הקופסא זה הלך בצורה חלקה יותר עם ניצחון 5-1 מרשים. הניצחון השלישי, במסגרת הליגה, הוא כנראה החשוב מבין השלושה ובו ניצחה מכבי ת"א בתוצאה 2-0. מוטי איווניר ביצע שינויים רבים בהרכב הפותח. לראשונה העונה בליגה פתח גיא סולומון במקומו של לירן שטראובר. במרכז ההגנה פתח ריף פרץ הצעיר במקומו של סאבו פאביצ'ביץ' שמורחק עקב צבירת כרטיסים צהובים.

קלמי סבן חזר להרכב על חשבונו של אלירן ג'ורג', ששיחק היום בדרבי של קבוצת הנוער. אורי כהן המשיך בעמדת המגן השמאלי. בחולית ההתקפה גם בוצעו שינויים. ראנגלוב חזר להרכב במקומו של עטר המוצהב. גם רוברטו קולאוטי חזר לפתוח במקומו של יואב זיו שתופקד כקשר נגד קרית שמונה. מחצית ראשונה: מאיר לוי פתח את המשחק לעיני 7822 צופים בבלומפילד. בדקה ה-3 הגיעה ההזדמנות הראשונה במשחק כשקרן טובה של מדוניאנין מצאה את הראש של קולאוטי שלא הצליח לנגוח טוב וגם אלברמן לא בעט למסגרת את הכדור לאחר שהכדור ניתז אליו. בהמשך המשחק שתי הקבוצות ניסו להגיע למצבים אך ללא הצלחה ומכבי נתניה החלה להשתלט יותר ויותר על המשחק. בדקה ה-21 המאמצים של נתניה הובילו לשער יתרון- הכדור הגיע לניר נחום שברגל שמאל מקצה הרחבה בעט כדור חזק ולא השאיר לסולומון סיכוי. 1-0 למכבי נתניה.

לאחר השער, הנתנייתים שלטו במשחק ללא עוררין במשך דקות ארוכות. בדקה ה-28 שוב מצא עצמו ניר נחום במצב נוח אך הפעם סולומון היה במקום. בדקה ה-30 ימפולסקי נגח החוצה כדור שהוגבה אליו. בדקה ה-34 הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של מכבי במחצית- כדור חופשי של מאור בוזגלו הציב את קולאוטי מול אריאס, אך השוער עצר את הבעיטה. בחמש הדקות האחרונות של המחצית החל שינוי במגמה ומכבי ת"א החלה לחזור ולהשתלט על המשחק אך עדיין לא הצליחה להגיע למצבי כיבוש. המחצית השניה נפתחה עם חילוף בודד בשורות מכבי ת"א- מאור בוזגלו שהיה חלש יצא ובמקומו נכנס יובל אבידור. בדקה ה-48 בעיטה של סידיבה מקצה הרחבה נעצרה אצל יובל אבידור.

בדקה ה-54 פספוס של אבי סטרול נתן למוגרבי הזדמנות לאחד על אחד עם סולומון אך הוא בעט לשמיים. בדקה ה-67 הגיעה ההזדמנות של מכבי, כשאבידור נלחם, חטף כדור והגביה לראש של קולאוטי אך הנגיחה יצאה חלשה ואריאס עצר בקלות רבה. בדקה ה-82 יואב זיו הגביה כדור משמאל, קולאוטי הוריד בנגיעה לראנגלוב שבעט פצצה לרשת החיצונית. בדקה ה-84 מכבי נתניה הצליחה לבסס את היתרון כשמאור אסור עם מסירה נהדרת שלח על חצי מגרש את סבע, החלוץ פרץ לרחבה והכניע בקלות את סולומון. 2-0 לנתניה. בדקה ה-89 כדור עוצמתי של קובי דג'אני חלף על פני גיא סולומון וגם הבעיטה הזאת ננעצה ברשת. 3-0 למכבי נתניה והפסד נוסף למכבי ת"א.