אחרי מחצית מאופסת דין וויטהד העלה את האורחת ליתרון (56) וקראוץ' (64) הכפיל בנגיעה הראשונה. קולאוטי (90) רק צימק

שבועיים ממשחק ההפסד ב"בריטניה סטדיום", נציגת הפריימר ליג של בית E אצל מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד. שחקני מכבי תל אביב קיוו להשיג ניצחון ראשון בשלב הבתים, אבל בדיוק כמו במשחק הראשון נתקלו בקבוצה קשוחה, אגרסיבית ובעיקר גבוהה. אחרי מחצית מאופסת האורחים כבשו שני שערים תוך שלוש עשרה דקות וסתמו את הגולל על הסיכוי של הצהובים להעפיל לשלב הבא. בתוך תוספת הזמן, רוברטו קולאוטי נגח את השער המצמק והצליח להמתיק במשהו את התחושה של 10,386, פחות 250 אורחים מהאי הבריטי, שישבו רטובים ביציע.

מאמן הקבוצה, מוטי איוניר, אמר בסיום בסיום: "השערים שהם כבשו לא היו לא מהתקפות טובות ומסוכנות שלהם, אלא כאלה שיכולנו למנוע. השחקנים שלי נתנו הכל ואין לי שום תלונה אליהם. יכול להיות שהיינו יכולים להיות קצת יותר זריזים, אבל בסך הכל שיחקנו נגד הגנה חזקה מאוד. מכל דבר כזה נלמד. גם היום שיחקו בהרכב עם צעירים שיתחשלו ויעזרו לנו בעתיד. 1:1 היה משקף יותר". אולי זה הגשם שקדם למשחק ואולי זה הניצחון בהתמודדות הקודמת, אבל האורחים פתחו את המשחק טוב יותר. שחקני מכבי תל אביב התקשו להתמודד עם האגרסיביות של האנגלים ועם היתרון המובהק בכדורי הגובה. אחרי רבע שעה ההזדמנות הראשונה במשחק, ראיין שאטון התנער ממוסא קונאטה באגף ימין, העביר למרכז הרחבה ואנדי ווילקנסון שחרר בעיטה גבוה מעל השער.

הצהובים נכנסו לעניינים, הכתיבו את קצב המשחק ומנגד התמודדו עם הכדורים הארוכים של שחקני סטוק. בדקה ה-28 הגיע גם ההזדמנות הראשונה לצהובים, אחרי שכדור נייח של מדוניאנין מפינת הרחבה, הגיע ללוגסי והאחרון שחרר בעיטה חלשה שנקלטה בידיים של השוער. בדקה ה-32 הגיעה ההזדמנות המסוכנת במחצית, כדור קרן של סטוק נהדף לרגליו של ראיין שאטון והאחרון שחרר בעיטה שטוחה שפגעה בשחקן צהוב, שינתה כיוון ומצאה את דרכה לעמוד השער. שלוש דקות חולפות ונגיחה של היגינבות'אם נהדפת מצוינת על ידי ברק לוי. דקה 38, כדור חד של מדוניאנין חותך את הגנת האורחת ומגיע לאורי כהן, שלא מוצא את המסגרת. בתום 45 דקות של כדורגל, אין שערים לשתי הקבוצות.

בפתיחת המחצית השניה איוניר ערך את החילוף הראשון במשחק, כשהכניס את עומר ורד במקום אורי כהן. שחקני מכבי תל אביב עוד לא חזרו מחדר ההלבשה ודין וויטהד חתך את ההגנה ובעט כדור חלש לפינת השער של ברק לוי. סטוק סיטי עולה ליתרון כבר בפתיחת המחצית השניה ומאלצת את מכבי תל אביב ללחוץ על הדוושה כדי להשיג את השוויון. בדקה ה-59, מוסא קונאטה מאס בהנעת הכדור של הצהובים ושחרר בעיטה חזקה מ-22 מטרים, שחלפה סנטימטרים מעל משקוף השער. איוניר חיפש ביקש להכניס עוד מימד התקפי במשחק שלו והכניס את רוברטו קולאוטי במקום אלי זיזוב.

טוני פוליס הגיב בחילוף של פיטר קראוץ' במקום ג'ון וולטרס וכבר בנגיעה הראשונה החילוף השתלם לו. כובש השער דין וויטהד קיבל את הכדור בפינת הרחבה, עשה את הדרך עד לקו הקרן והוציא לקראוץ' שהמשיך מקרוב לרשת. איוניר הבין שהמשחק הולך ובורח לו מבין הידיים והכניס את רועי קהת במקום האריס מדוניאנין. בדקה ה-70 התקפה טובה של הצהובים הסתיימה בבעיטה חזקה של קונאטה מפינת הרחבה לידיים של השוער. רבע שעה לסיום עומר ורד העביר כדור לקולאוטי אחרי מבצע יפה והחלוץ בעט חלש לידיים של השוער. על סף הדקה ה-90 שרן ייני הגביה לרחבה כדור שמצא את הראש של קולאוטי וחדר לרשת של סורנסן. בתום תשעים דקות של כדורגל וארבעה משחקים במסגרת האירופה ליג, מכבי תל אביב עדיין עם נקודה בודדה.