למרות משחק פושר הצהובים עלו ליתרון מוקדם משער של ייני בדקה החמישית. גולסה איזן אחרי 27 דקות. תיקו ראשון לצהובים העונה

מכבי תל אביב אירחה הערב את האלופה והטוענת לכתר, מכבי חיפה, לעיני 14,562 אוהדים ברובם המכריע צהובים. אחרי פתיחת עונה מוצלחת שכללה חמישה ניצחון והפסד בודד, מכבי תל אביב נפרדה לראשונה העונה בתוצאת תיקו. למרות פתיחה חלשה של הצהובים שרן ייני כבש שער ראשון כבר אחרי חמש דקות של כדורגל. למרות השער המארחים התקשו להכתיב את קצב המשחק ובדקה ה-27 אייל גולסה כבש את השוויון וקבע את תוצאת המשחק. הצהובים מסיימים משחק פושר עם נקודה אחת ויוצאים לשבת של מנוחה בגלל יום הכיפורים. במחזור הבא יצפינו החניכים של איוניר עד לקרית שמונה כדי לפגוש את עירוני המקומית.

הצהובים פתחו את המשחק בצורה הססנית, שחקני חיפה מיד השתלטו על המשחק והקשו על הצהובים לפתח את הנעת הכדור המפורסמת שלהם. כבר בדקה השלישית ניבאלדו כשל בהרחקת כדור פשוטה, עמאשה השתלט על הכדור, חלף על פני חיימוב ובעט החוצה מזווית קשה. מהצד השני, בדקה החמישית דור מיכה מוכשל בצד הרחבה, האריס מדוניאנין מרים כדור חזק לתוך רחבת החמש ושרן ייני נוגח אל הרשת של שארנוב. 1:0 לזכות מכבי תל אביב כבר בשלב מוקדם של המשחק. למרות היתרון המוקדם מכבי חיפה היתה עדיפה, החזיקה יותר בכדור ומצאה את העורף התל אביבי חשוף. אחרי רבע שעה של כדורגל המשחק מעט התאזן והצהובים החלו להניע כדור ולחפש את השער של האורחת. דווקא אז, בדקה ה-27, אייל גולסה השתלט על כדור טועה בסמוך לדגל הקרן, ניער מעליו שני מגנים, חדר לרחבה ובעט כדור חזק לרשת הגבוהה של גיא חיימוב. 1:1, האורחים מאזנים את התוצאה.

האורחים חזרו לעניינים מהר, בדקה ה-31 גולסה העביר כדור לורד בתוך הרחבה והאחרון סחט הצלה מגיא חיימוב. מנגד, מדוניאנין העביר כדור למיכה בסמוך לרחבה, הקשר העביר לעטר ששבעט מהשפיץ של הרחבה מעל השער. שתי דקות חולפות, מדונינין השתלט על כדור 22 מטרים מהשער ובעט כדור חזק לידיים של שארנוב. הצהובים ביקשו ליזום מצבים בשטח המגרש של חיפה, אבל דווקא האורחים היו מסוכנים יותר. בדקה ה-37 בעיטה של ינינב קטן מ-25 מטרים חלפנ מעל השער של חיימוב. שלוש דקות חולפות, מתפרצת של חיפה מוצאת את ורד ברחבה והאחרון סוחט הצלה נוספת משוער מכבי תל אביב. עוד דקה חולפת, גולסה מקבל את הכדור חופשי ברחבת הצהובים, מטעה את עומר ורד ובועט כדור חזק שחיימוב משתלט עליו. הצהובים לא נראו טוב, התקשו לחבר התקפות מסוכנות ואיבדו הרבה מאד כדורים. אחרי דקה של תוספת זמן השופט הוריד את שתי הקבוצות להפסקה.

בפתיחת המחצית השנייה מאמן הצהובים ערך חילוף כפול, מוסא קונאטה ומושיקו לוגסי נכנסו במקום אלירן עטר וגל אלברמן. החילופים עשו טוב למכבי תל אביב ובדקה ה-51 האריס מדוניאנין בעט כדור חזק מ-20 אבל שארנוב הדף לקרן. דקה חולפת, עומר ורד מוצא את הראש של יצחקי אחרי פריצה טובה באגף, אבל החלוץ מוסר לא מדויק לקונאטה. מנגד, חיפה בשתי מתפרצות מוצאת פעם אחת את חיימוב מוכן ופעם שנייה כדור של ורד עולה מעל השער. האורחים הלכו והפכו מסוכנים יותר ובדקה ה-55 קטן בעט כדור וולה מתוך הרחבה, אך הבעיטה לא יצרה סיכון ממשי. המשחק הפך קצבי מאד וההתקפות נעו מצד לצד, בדקה ה-61 כדור רוחב של גולסה מגיע לאייל משומר מול שער חשוף, אבל הבעיטה של המגן נעצרת בגוף של יואב זיו. דקה חולפת, קטן מקבל כדור לבד ברחבה של מכבי תל אביב אבל בועט כדור חזק ליציעים.

עוד דקה חולפת, בכל פעם שהצהובים יצאו קדימה האורחת ניצלה את העורף החשוף, עמאשה משתלט על כדור ברחבה ובועט חלש לידיים של חיימוב. איוניר ראה שהקבוצה שלו מתקשה לבנות התקפות והכניס את ישראלביץ' במקום האריס מדוניאנין שלא בלט במיוחד. העורף של הצהובים התקשה להתמודד עם ההתקפות המהירות של מכבי חיפה ובדקה ה-64 בוקולי סחט הצלה נוספת מחיימוב. שתי דקות אחר כך, הצהובים סוף סוף יוצרים הזדמנות מסוכנת, בעיטה של ברק יצחקי מקצה הרחבה חלפה סנטימטרים מהקורה. עוד דקה חולפת, המשחק הפך משוגע, הגבהה טובה של זיו מתוך הרחבה מצאה את ישראלביץ' שעצר את הכדור ובעט בעיטה חזקה שנהדפה לקרן מהראש של אחד משחקני ההגנה. ברבע השע האחרונה משחקי יום חמישי של שתי הקבוצות ניכרו בקצב המשחק, השחקנים נראו עייפים והמסירות הפכו פחות מדויקות. אחרי שלוש דקות של תוספת זמן, הקבוצות נפרדות בתיקו 1:1