מכבי ת"א ספגה את הפסדה הגדול ביותר העונה, טוואטחה (34), גולסה (40) ודבאלישווילי (55) כבשו לירוקים

מכבי ת"א התארחה הערב אצל מכבי חיפה למשחק שנעל את המחזור ה-16 של ליגת העל. המשחק הסתיים בתוצאה 3-0 לזכות מכבי חיפה. את השערים כבשו: טוואטחה (34), גולסה (40) ודבאלישווילי (54). מוקדם יותר השבוע, ביום חמישי, מכבי ת"א אירחה את מכבי חיפה למשחק ללא קהל במסגרת רבע גמר גביע הטוטו. לאחר 90 דקות מאופסות , רוברטו קולאוטי כבש בתחילת ההארכה והעלה את מכבי ת"א לחצי גמר גביע הטוטו שם תפגוש את מכבי פ"ת. במשחק הראשון ביניהן העונה שנערך במחזור הראשון של ליגת העל ניצחה מכבי חיפה את מכבי ת"א בתוצאה 1-0. את השער כבש מוחמד גדיר שאינו נכלל בסגל למשחק הערב.

מכבי ת"א הגיעה למשחק מהמקום השלישי בטבלה עם 29 נק'. מכבי ידעה שכל תוצאה תשאיר אותה במקום השלישי. ההפסד הגדיל את הפער ממכבי חיפה שניצבת במקום הראשון ל8 נק' ואת הפער מהפועל ת"א ל-6 נק'. לפני שריקת הפתיחה נערכה מחווה לזכרו של אבי כהן, כשכל נוכחי האיצטדיון מחאו כפיים במשך דקה שלמה. האוהדים הכינו שלט גדול עם דיוקנו של אבי כהן ופרסו אותו לפני תחילת המשחק. הצוות המקצועי של מכבי ת"א ערך מספר שינויים בהרכב מהמשחק האחרון נגד ב"ש, מאור בוזגלו, שרן ייני וגפני פתחו בהרכב כאשר אלירן עטר פתח בספסל. סידיבה המוצהב וישראלביץ' הפצוע לא נכללו בסגל למשחק.

יוסי מזרחי אמר לאחר המשחק: "קיבלנו סטירת לחי. זו לא תוצאה פשוטה וגם הדרך לא אבל ריאל יצאה מהפסד 5:0 לברצלונה כי היא קבוצה חזקה. בצורה כזאת אין לנו שום צ'אנס לאליפות. נכנענו בכל קרבות המגע במרכז השדה, לא נגיע כך לשום מקום. נדבר עם השחקנים, נרגיע אותם. אנו לא גרועים כמו שנראינו היום אך אנו יודעים את המגבלות שלנו". שרן ייני דיבר גם הוא לאחר המשחק: "זה לא פיק ברכיים, קיבלנו גולים לא מחוייבים במציאות. לא התחלנו טוב, זה המשיך והיה קשה לחזור. יש גם משחקים כאלה, המטרות שלנו אותן מטרות עדיין. אין לנו בעייה של אגרסיביות, אנחנו נלחמים וקופצים עליהם בדיוק כמו שהם קפצו עלינו. היו שריקות של פאולים לטובם באמצע וחבל. המשחק נגרר לאלימות, אבל בסדר. זה כדורגל".