הצהובים מיעטו לסכן את שער האורחת ובדקה ה-63 שילמו את המחיר אחרי שער של עמית בן שושן

מכבי תל אביב רשמה הערב את הפסדה השלישי העונה, אחרי שנכנעה בתוצאה 1:0 לבית"ר ירושלים במשחק ביתי שנערך באצטדיון רמת גן. בתום אחד עשר מחזורים הצהובים ממוקמים במקום השני בטבלה, מרחק שלוש נקודות מהמוליכה. לאורך כל תשעים הדקות הצהובים הציגו משחק חלש ומיעטו לסכן את השער של אוהד סיידוף ובדקה ה-63 גם שילמו על כך, עם שער של בן שושן מול הרשת החשופה של ברק לוי. עמוק בתוספת הזמן שוער בית"ר ירושלים עוד הציל נגיחה של אורי כהן מקרוב ובתום חמש דקות של תוספת זמן מכבי תל אביב סופגת הפסד ביתי ראשון. 

הצהובים דווקא פתחו עם המון התלהבות וכבר אחרי שלוש דקות אוהד סיידוף עצר ניסיון של אלירן עטר בבעיטת מספריים. השליטה של הצהובים במרכז השדה המשיכה ובדקה התשיעית זיו פספס את המסגרת אחרי מהלך קבוצתי טוב. עוד דקה חולפת, מיכה משתלט על הרחקה לא טובה לא אייבנידר ובועט מקרוב כדור חזק שלא מוצא את המסגרת. שתי דקות חולפות וגם בית"ר ירושלים מגיעה להזדמנות הראשונה, ברוכיאן מוצא את דסה לא מכוסה ברחבה אבל האחרון בועט כדור חזק מעל השער. המשחק נמשך בקצב טוב ואחרי עוד דקה בן שושן מצא את ברק לוי מוכן. בדקה ה-20 ברוכיאן כבר הקפיץ כדור מעל ברק לוי, אבל קלמי סבן הרחיק אותו רגע לפני שהוא נושק לרשת. ההזדמנויות לזכות בית"ר ירושלים הקצת האטו את קצב המשחק של שחקני מכבי תל אביב שסבלו מחוסר ריכוז והירבו לאבד כדורים. המשחק התנהל ברובו במרכז המגרש ומרבית ההתקפות עברו דרך אלי זיזוב שפתח משחק שני ברציפות. בדקה ה-34 אלי זיזוב השאיר את דסה מאחור והגביה כדור חזק שהלך מהראש של עטר אל מחוץ למסגרת.

בדקה ה-37 איוניר ערך חילוף ראשון במשחק, אחרי שהכניס את אורי כהן לאגף השמאלי במקום יואב זיו. ממש על סף הירידה למחצית, דהן משחרר בעיטה חלשה לפינת השער, אבל סיידוף קולט את הכדור בקלות. בפתיחת המחצית השניה איוניר ערך את החילוף השני שלו, כשהכניס למגרש את מונס דאבור במקום רפי דהן. כבר אחרי שבע דקות דאבור קיבל מסירה בנגיעה מאלירן עטר ובעט כדור לא מדויק שחלף מעל השער של סיידוף. בדומה למחצית הראשונה המשחק הוסיף להיות חלש ודווקא כשנדמה היה שהצהובים עומדים בפני תיקו 0:0 שני בתוך שבוע עמית בן שושן כבש לזכות הירושלמים. בדקה ה-63 הרמה טובה של ברוכיאן מצאה את הראש של חדד שנגח לקורת השער ועמית בן שושן הסתער על הריבאונד מול השער החשוף.

עשר דקות חולפות והצהובים עדיין לא סיכנו את השער של סיידוף, עטר מקבל מדאבור כדור טוב בתוך הרחבה אבל משחרר מסירה לא מדויקת. דקה חולפת, עטר משתחרר מפילאבסקי, חודר לרחבת בית"ר ומשחרר כדור חזק שננעץ בקורת השער. איוניר מבצע את החילוף השלישי ומכניס את קונאטה במקום מונס דאבור, אחד עשרה דקות לסיום דאבור משתחרר ברחבה ובועט כדור לידיים של השוער. השעון הלך ונגמר למכבי תל אביב, בעיקר לנוכח בשבושי הזמן של האורחת. הצהובים כמעט ולא סיכנו את השער, כשמנגד האורחת ויתרה על ניסיונות ההתקפה ונשארה בחצי המגרש שלה. עמוק בתוספת הזמן סיידוף התעופף לנגיחה של אורי כהן וקבע את תוצאת המשחק. מכבי תל אביב רושמת הפסד שלישי העונה וראשון בבית, בשבוע הבא לא יתקיימו משחקים והקבוצה תחזור לשחק בעוד שבועיים נגד הפועל עכו.