צמד של דור מיכה (38, 68) הספיק לצהובים בשביל להשיג שלוש נקודות ראשונות במפעל

המחזור השני של גביע הטוטו זימן למכבי תל אביב משחק דרבי נוסף, הפעם נגד האחות הקטנה והכתומה של העיר. אחרי שסיימו את המחזור הראשון בתיקו 2:2 מול הפועל תל אביב בקבוצה היו מודעים שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה לסכל את הסיכויים של הקבוצה להעפיל לשלב רבע הגמר של המפעל. צמד שערים של דור מיכה הקנה למכבי ת"א ניצחון 0-2 על בני יהודה בגביע הטוטו שהעלה את מאזן הצהובים לארבע נקודות משני משחקים כמו גם למקום הראשון בבית ג' בצוותא עם הפועל ת"א.

גדי כרמלי, שהחליף את מוטי איוניר המורחק, אמר בסיום: "ראשית אני רוצה להודות להנהלה ולמוטי שנתנו לי את ההזדמנות לעבוד במועדון הזה. מוטי מאמן ענק ובן אדם אדיר, אני בסך הכל עוזר למוטי שמחליט. אני חייב לציין גם את הקהל המדהים הזה, הקבוצה הזאת צעירה וצריכה ביטחון מהקהל". "כובש הצמד, דור מיכה, אמר בסיום: "הצוות נותן צ'אנס לצעירים וחובת הוככחה עלינו. עונה שעברה עזרה לי המון והבנתי מה זה בוגרים והשנה אני צריך להיות חלק חשוב בקבוצה"עומר ורד: "הכי חשוב שכל משחק נמשיך לעלות במטרה לנצח, גם בגביע הטוטו שעל הנייר זה מפעל פחות חשוב".

כבר בפתיחת המשחק מכבי תל אביב השתלטה על מרכז השדה והחלה להניע את הכדור בסבלנות בשטח המגרש של הכתומים. דקה עשירית, מכבי משתלטת על כדור בסמוך לרחבת בני יהודה, יצחקי מעביר עם העקב לקולאוטי, החלוץ ממשיך במסירת עקב לסבע אבל איינוגבה משתלט על המסירה. אחרי רבע שעה של כדורגל שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר מצבים מסוכנים ליד השערים והציגו משחק נרפה.דקה 20 הזדמנות ראשונה במשחק, מיכה מקבל כדור עם הגב לרחבת ה-16, מסתובב ומכניס כדור עומק לסבע שמגיע שני מאוחר מידי, לפני שאיינוגבה הודף את הכדור לקרן.

דקה 24, פדרו גלבאן מסתנן לכדור חופשי של שלו מנשה ונוגח בסמוך לקורה. דקה חולפת, מיכה מסתנן לכדור ברחבה ומוכשל על ידי המגן, ברק יצחקי לוקח את הפנדל וסוחט הצלה גדולה מאיינוגבה. בעקבות ההחמצה המשחק התעורר, מכבי החלה ללחוץ את שחקני בני יהודה לשערם, דקה 31 קולאוטי מקבל את הכדור מעומר ורד בתוך הרחבה, מעביר למיכה שמטעה את המגן ובועט מהצד כדור שפוגע ברשת החיצונית. דקה 35 כפיר אדרי מעביר כדור רוחב לגלבאן שמפספס את הבעיטה דקה 37: שער!! רועי קהת מעביר כדור על קו ימין לעומר ורד, המגן מכניס כדור לתוך הרחבה, מיכה משתלט תוך הטעיה של המגן ומקפיץ באלגנטיות מעל איינוגבה לרשת. 1-0 לזכות מכבי תל אביב. דקה 43 רפי דהן מקבל כדור 25 מטרים מהשער ויורה כדור אדיר שאיינוגבה מחלץ מהחיבורים. עמוק בתוספת הזמן, בלילי מקבל כדור לבד מול ברק לוי אבל השוער הצעיר חוסם את השער והודף את הכדור.

בפתיחת המחצית השנייה מכבי תל אביב ערכה שלושה חילופים כשהכניסה את עטר, קונאטה ואלברמן במקום יצחקי, קולאוטי ודהן. כבר אחרי דקה גלבאן קיבל את הכדור לבד על קו ה-16 הטעה את המגנים ובעט חזק מעל השער. דקה חולפת, בלילי מוציא רוחב וחסן אבו זייד סוחט הצלה גדולה מברק לוי. עוד דקה חולפת, שלו מנשה משתחרר מהגנת מכבי ובועט כדור חזק מ-16 מטרים שנהדף לקרן על ידי ברק לוי. דקה 56, פיני בלילי מקבל כרטיס צהוב על תנועת ביטול לעבר השופט. מכבי תל אביב התקשתה לעבור את קו מחצית המגרש ואלי זיזוב נכנס במקום דיאא סבע, בבני יהודה אמיר אגייב ושלומי לוי נכנסו במקום פיני בלילי ושלו מנשה. החילופים לא שינו את המשחק, בני יהודה יצאה להתקפה, גלבאן הגביה לשלומי לוי שעצר על החזה ובעט סמוך לקורה.

דקה 66, כרטיס צהוב ראשון למכבי תל אביב אחרי שורד עצר התקפה מתפרצת וראה את הצהוב. דקה 68: שער!!! דור מיכה מכדרר בסמוך לרחבה ובועט כדור חזק מ-18 מטרים שפוגע במגן, מטעה את איינוגבה וחודר לרשת. מיד אחרי השער מיכה יצא וקלמי סבן נכנס לשחק. דקה 70, סאבו פאביצ'ביץ' עוצר מתפרצת של אגייב ורואה את הצהוב. דקה 72 בני יהודה מבצעת חילוף שלישי כשבן צעירי נכנס במקום איביסקביצ'יוס. השער הוציא את המפרשים מבני יהודה ושחקני מכבי תל אביב חזרו להכתיב את קצב המשחק. דקה 78 קונאטה מכניס כדור לעטר בין שני שחקני הגנה והחלוץ בועט חלש לידיים של איינוגבה. אחרי שתי דקות של תוספת זמן השופט שרק לסיום ומכבי תל אביב אספה שלוש נקודות ראשונות בגביע הטוטו.