אחרי מחצית ראשונה חלשה ביצע איוניר חילוף כפול והכניס את ישראלביץ' וקולאוטי. האחרון החזיר עם צמד ומחצית גדולה

שני שערים של רוברטו קולאוטי קירבו את מכבי ת"א צעד נוסף לקראת מקום בהגרלת הפליאוף של מוקדמות הליגה האירופית לאחר ניצחון 0-2 בסארייבו נגד ז'לזרניצאר לעיני 21,000 צופים בבירת בוסניה. אחרי מחצית ראשונה חלשה של הצהובים איוניר ביצע חילוף כפול, הכניס את ישראלביץ' וקולאוטי והקבוצה חזרה למשחק בגדול. שער של קולאוטי בדקה ה-47 ועוד אחד אחרי פחות מעשר דקות אח"כ הכריעו את המשחק ונתנו לצהובים יתרון משמעותי לקראת הגומלין בבלומפילד בשבוע הבא. מאמן הקבוצה, מוטי איוניר, אמר בסיום המשחק: " השינויים הטקטיים שעשינו במחצית השנייה החזירו אותנו למשחק, אולי אנשים חושבים שזה קל לבוא ולנצח פה אבל זה מגרש מאד קשה, קהל גדול שתומך בקבוצה שלו וקבוצה מאד נמרצת. המחצית הראשונה הייתה הכי גרועה שלנו העונה, בחצי השני הצלחנו לשחק כמו שאנחנו יודעים אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים יותר מזה. כמובן שהניצחון הזה נותן ".לנו יתרון גדול אבל למדתי שבכדורגל רק בדקה ה-90 של המשחק הבא ניתן לדעת אם מה שעשינו טוב".

כובש הצמד רוברטו קולאוטי אמר בסיום לאתר הרשמי: "זה נחמד לכבוש צמד שערים, אבל יותר חשוב שניצחנו ויש לנו יתרון של שני שערי חוץ לקראת הגומלין. הניצחון מגביר את הביטחון של כל הקבוצה לקראת המשך העונה וזה לא פחות חשוב. כלום עוד לא גמור כי זאת רק המחצית של שני המפגשים ועכשיו נשאר לנו לסגור את הסיפור בבלומפילד". האריס מדוניאנין: "לז'לזניצאר לא היה מזל במחצית הראשונה שהם לא כבשו, אבל אחר כך היה להם מזל שהם לא ספגו חמישייה". המשחק נפתח לעיני 21,000 צופים באצטדיון האולימפי בסראייבו, הצהובים לחצו על שחקני ז'לזניצאר בשטח המגרש שלהם וניסו להפרות את מוסא קונאטה במרכז ההתקפה.

דקה 10: חילופי מסירות טובות בין דאבור וקהת בסמוך לרחבת היריב, אך הבעיטה של דאבור רחוקה מעל השער. שתי דקות חולפות וכדור חופשי של ז'לזניצאר חומק בסמוך לקורה של חיימוב. דקה 22: רפי דהן גולש לכדור במרכז המגרש, מכשיל שחקן יריב וסופג כרטיס צהוב. דקה 23: סמאיץ' מפריע לקהת להוציא כדור נייח ורואה כרטיס צהוב מהשופט. דקה 24: מתפרצת של מכבי תל אביב, רץ את כל הדרך אך מוכשל בסמוך לרחבה. השופט שולף רק כרטיס צהוב למרקוביץ'. דקה 30: כדור חוץ של ז'לזניצאר מגיע לסאביץ' בתוך הרחבה והאחרון בועט כדור חזק שחותך את ההגנה ויוצא החוצה. דקה 35: הבוסנים מתחילים ללחוץ את הצהובים לשער, כדור שעולה למרכז הרחבה של חיימוב ננגח בסמוך לקורה. דקה 37: יואב זיו גולש לשחקן יריב, מכשיל אותו ומקבל את הכרטיס הצהוב. דקה 45: סמאיץ' לבד ברחבה נוגח את הכדור סנטימטרים מהשער של הצהובים. בתוך תוספת הזמן עוד כדור חזק של הבוסנים חולף בסמוך לקורה וההפסקה עושה חסד עם מכבי תל אביב.

בפתיחת המחצית השנייה איוניר ביצע חילוף כפול כשהכניס את ישראלביץ' במקום רפי דהן ואת רוברטו קולאוטי במקום רועי קהת. דקה 59: הקפטן בשלייה יוצא, וירנס סלימוביץ' נכנס. דקה 60: ישראלביץ' מקבל כדור בסמוך לרחבה, חודר לתוכה, מטעה את המגן ובועט כדור חלש לידיים של השוער. דקה 69: מושיקו לוגסי לא יכול להמשיך לשחק וגל אלברמן נכנס במקומו. דקה 72: מתפרצת של מכבי תל אביב מתחילה ברגליים של דאבור, האחרון מעביר למוסא קונאטה על קו ה-16 והחלוץ סוחט הצלה מהשוער הבוסני. בפתיחת המחצית השנייה איוניר ביצע חילוף כפול כשהכניס את ישראלביץ' במקום רפי דהן ואת רוברטו קולאוטי במקום רועי קהת. דקה 59: הקפטן בשלייה יוצא, וירנס סלימוביץ' נכנס. דקה 60: ישראלביץ' מקבל כדור בסמוך לרחבה, חודר לתוכה, מטעה את המגן ובועט כדור חלש לידיים של השוער. דקה 69: מושיקו לוגסי לא יכול להמשיך לשחק וגל אלברמן נכנס במקומו. דקה 72: מתפרצת של מכבי תל אביב מתחילה ברגליים של דאבור, האחרון מעביר למוסא קונאטה על קו ה-16 והחלוץ סוחט הצלה מהשוער הבוסני.