אורי כהן וקולאוטי העלו את מכבי תל אביב ליתרון שני שערים, אבל פרנסמן ולאלא בפתיחת המחצית השנייה השוו

יומיים אחרי שנחתה הקבוצה מהמשימה האירופית, עלו שחקני מכבי תל אביב למבחן הראשון שלהם במסגרת הארצית. הצהובים הגיעו למשחק בסגל מלא, אך המאמן מוטי איוניר העדיף לחלק את העומסים ולהעניק מנוחה לחלק מהשחקנים שהשלימו 90 דקות במשחק הקבוצה מיום חמישי האחרון. אוהדי הקבוצה רכשו את כל הכרטיסים שעמדו לרשותם וצבעו את שער 10/11 בצהוב בוהק. מאמן הקבוצה, מוטי איוניר, אמר בסיום: "אני חושב שחובבי כדורגל שבאו לפתיחת העונה ראו משחק כל כך סוער, בקצב נהדר, כל מה שאוהד כדורגל מצפה לראות. אגרסיביות, מלחמה, שערים, מה אפשר עוד לבקש. אני לא יודע אם פתחנו רע את המחצית השניה, אל תשכחו ששיחקנו נגד קבוצה טובה, הפועל תל אביב היא בסך הכל אחת הקבוצות הטובות בכדורגל הישראלי והיה קרב שקול למרות שלפי מה שראיתי, מעבר למצבים הנייחים הפועל כמעט ולא סיכנה אותנו. הדרך היחידה היא לקבל מצבים נייחים שלא היו, להגביה ולהגביה, ככה הם גם חזרו עם השער המצמק כי אני חושב שאם הם לא היו חוזרים עם המצב הנייח קשה קשה לראות אותם חוזרים למשחק".

הצהובים פתחו את המשחק עם לחץ בשטח המגרש של הפועל תל אביב והכתיבו את קצב המשחק. כבר אחרי שש דקות הלחץ של הצהובים הניב שער, כדור עומק של דור מיכה מוצא את אורי כהן בפינת הרחבה והמגן שולח את הכדור אל הרשת. הצהובים המשיכו ללחוץ את שחקני הפועל תל אביב בשטח המגרש שלהם ובדקה ה-14 כדור רוחב של מיכה מתוך הרחבה מפספס את רועי קהת שמחליק. דקה 16: דמארי מתנהל עם הכדור בסמוך לרחבת מכבי, מטעה את ייני ובועט כדור חזק מעל השער. דקה 19: חילופי המסירות בין מיכה לאורי כהן ממשיכים להביך את הגנת הפועל, הפעם זה היה כהן שהכניס כדור למיכה באגף, האחרון מצא את הראש של קולאוטי אבל הכדור לא מצא את המסגרת. דקה 23: מתפרצת של מכבי תל אביב, דהן קולאוטי וישראלביץ' על שני שחקני הגנה של הפועל, קולאוטי מקבל את הכדור על קו ה-16, מכין את הכדור לבעיטה ושולח את הכדור לפינת השער, 2-0 מכבי תל אביב.

שש דקות אחרי השער, כדור חופשי של טועמה שנולד מעבירה של ניבאלדו, מוצא את הראש של פרנסמן והבלם הדרום האפריקאי מצמק את התוצאה. דקה 37: המשחק מתחמם והופך קצבי, אלברמן פוגע בידין הרבה אחרי שהוא שיחרר את הכדור וסופג צהוב. דקה אחר כך מיכה מקבל את הכדור בפינת הרחבה ובועט כדור שנקלט בידיים של השוער אדאל. לקראת סיום המחצית המשחק הפך להיות דו כיווני וההתקפות נעו מצד לצד. אחרי שתי דקות של תוספת זמן הקבוצות הוריד את שתי הקבוצות להפסקה עם יתרון 2-1 של הצהובים. בפתיחת המחצית השנייה מכבי תל אביב ערכה שלושה חילופים, קלמי סבן אלירן עטר ויואב זיו נכנסו במקום רוברטו קולאוטי,, אורי כהן ורפי דהן. הפועל תל אביב ערכה חילוף ראשון במשחק כשהכניסה את שי אבוטבול למרכז השדה במקום אביחי ידין.

דווקא הפועל תל אביב היתה זאת שפתחה טוב יותר בדקה ה-53 מהארן לאלא מקבל כדור בעומק הרחבה ומקפיץ מעל ברק לוי לשער של מכבי תל אביב. דקה 55: ברק יצחקי נכנס במקום ניבאלדו שנפצע, דקהה אחר כך טועמה סופג צהוב על התחזות. המשחק מתחמם, אלירן עטר פולט כמה מילים ומקבל צהוב, דקה אחר כך מאמן הקבוצה, צוטי איוניר מורחק משדה המגרש. הבאלגן ממשיך, מתפרצת של מכבי תל אביב נגמרת בכדור של יצחקי מול השוער, פרנסמן מחזיר כדור לשוער שלא מצליח להרחיק ופוגע בישראלביץ', השופט מרחיק את השוער אך לא מעניק פנדל. דקה אחר כך, קשטן מוציא את לאלא ומכניס את בוריס קליימן השוער המחליף. 

המשחק המשיך להיות חם, הרבה מאד עבירות לשני הצדדים, מעט מאד מצבים ליד שני השערים. מכבי תל אביב שלטה יותר בכדור אך התקשתה לייצר מצבים מסוכנים ליד שער האדומים, הפועל תל אביב התבססה על מתפרצות. דקה 79: מכבי נהייתה דומיננטית יותר, שלטה בכדור וניסתה ליצור מצבים מסוכנים. רועי קהת מקבל כדור 20 מטרים מהשער ובועט כדור חזק שנהדף אצל קליימן. דקה 83: זיזוב מעביר כדור לדור מיכה שבועט מ-20 מטרים כדור חזק שחולף מעל המשקוף.הצהובים המשיכו ללחוץ אבל התקשו לתרגם את היתרון לשערים. דקה 88 זיזוב מכניס כדור נפלא לברק יצחקי והחלוץ בועט כדור מהפינה שנהדף בידיו של קליימן. עד הסיום מכבי תל אביב לחצה ונדמה כי שטח המגרש של מכבי תל אביב מיותר במשחק, אלירן עטר החמיץ פעמיים מתוך הרחבה והקבוצות נפרדו בתיקו 2:2.