שערים של דאבור(54) וקונאטה (70) הפכו יתרון מוקדם של סולליך (38). הצהובים העפילו לרבע גמר גביע הטוטו

מכבי תל אביב העפילה הערב לשלב רבע גמר גביע הטוטו אחרי שגברה על הפועל עכו 2:1 משערים של דאבור וקונאטה במחצית השנייה. סנטנה ניבאלדו והאריס מדוניאנין שנעדרו ממשחק גביע הטוטו האחרון בגלל פציעות, שבו להרכב הקבוצה, אך שותפו ל-45 דקות בלבד. המשחק נערך ללא קהל עקב עונש של משחק ללא קהל שהקבוצה סוחבת עוד מהעונה החולפת. ביציעי בלומפילד ניתן היה לראות את פאפאנאגיס בריקליס הסקאוט של קבוצת פנאתנאיקוס שתגיע לבלומפילד כבר ביום שלישי לקראת מפגש הקבוצות במסגרת של הפלייאוף של הליגה האירופית.

מאמן מכבי תל אביב, מוטי איוניר, אמר בסיום: "אנחנו רוצים לראות את הקבוצה משחקת הרבה יותר טוב, במיוחד הרבה יותר טוב מהמחצית הראשונה, אבל אני חושב שבשבוע כזה שביום חמישי מחכה לנו משחק כל כך גדול וחשוב, נוסף על היציעים הריקים פה, זה לפעמים לא קל לתת את ההצגה הרגילה שהקבוצה רוצה לתת". איוניר הוסיף: "החצי השני לא היה חצי רע שלנו, היו הרבה מהלכים טובים עם הרבה הנעת כדור טובה, ההגנה כבר התייצבה וכמעט ולא נתנו לעכו להגיע לשער שלנו. החצי הראשון היה לא טוב אבל אבל אנחנו כל הזמן משנים הרכבים ולפעמים זה גם מוציא אותנו מהקצב, כשאנחנו באים למשחק ואנחנו משחקים עם האחד עשרה החזקים שלנו אז זה בדרך כלל נראה יותר טוב".

כבר בדקה הראשונה שרן ייני מסתער על כדור חוזר שנהדף מהגנת עכו ובועט כדור חזק שנבלם אצל גורש ויוצא לקרן. את כדור הקרן שלח האריס מדוניאנין הישר אל הראש של קולאוטי ומשם לידיים של השוער. מכבי תל אביב המשיכה ללחוץ את עכו בשטח המגרש שלה ורק עירנות של גורש מנעה מהצהובים לעלות ליתרון מוקדם. דקה 16, כדור רוחב של מאמאדו טורה מוצא את העקב של זומה אבל חיימוב במקום בשביל לקחת את הכדור. מכבי המשיכה להיות דומיננטית, דקה 21 יואב זיו מוצא את יצחקי על קו רחבת החמש, אבל החלוץ בועט מעל השער. דקתיים חולפות, זומה בספק נבדל מוצא את עצמו לבד מול חיימוב אבל בועט את הכדור החוצה. דקה 25, ישראלביץ' מקבל מזיו כדור בעומק הרחבה, מוציא רוחב לעטר שנעצר פעמיים בידיים של גורש. דקה 28, הקצב נמשך וכדור קרן מוצא את זומה לבד בסמוך לרחבת החמש, אבל החלוץ נוגח החוצה.

דקה 33, חילוף ראשון במכבי תל אביב, גיז'רמו ישראלביץ' נפצע ויצא ובמקומו נכנס מונס דאבור. ארבע דקות חולפות, אלברמן גולש לכדור במרכז המגרש, פוגע במאמאדו טורה וסופג את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק. דקה 38 הפועל עכו עולה ליתרון 1:0, כדור קרן של עכו נהדף לרגליים של סולליך שבועט כדור חזק מ-16 מטרים לרשת של גיא חיימוב. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה כדור חופשי של האריס מדוניאנין מ-28 מטרים נשק לרשת העליונה ויצא החוצה. אחרי 45 דקות מכבי תל אביב יורדת בפיגור 1:0. בפתיחת המחצית השנייה מכבי תל אביב עורכת חילוף כפול כשהאריס מדוניאנין וסנטנה ניבאלדו יוצאים, רועי קהת ואורי כהן נכנסים. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, יצחקי מוצא את עטר בתוך הרחבה, החלוץ מטעה את המגן ובועט כדור חזק שחולף מעל המשקוף.

דקה 54 מכבי תל אביב מאזנת את התוצאה אחרי מתפרצת יפיפייה, חילופי מסירות בין יצחקי וקולאוטי מגיעים לדאבור שמבצע דאבל פס עם עטר ברחבה ומגלגל את הכדור לרשת 1:1. אחרי 63 דקות של כדורגל מכבי תל אביב מבצעת חילוף כפול נוסף כשברק יצחקי ורוברטו קולאוטי יוצאים ובמקומם נכנסו אלי זיזוב ומוסא קונאטה. מכבי תל אביב החלה ללחוץ ונראתה טוב יותר בעקבות שער השוויון, בדקה ה-66 עימות בין זיזוב לשגיב כהן מוליד כרטיס צהוב לזיזוב וצהוב שני לכהן, עכו נשארת בעשרה שחקנים. בדקה ה – 70 הלחץ של מכבי תל אביב הניב את השער השני, דאבור השאיר את עטר בכדור עומק לבד מול השוער, אך החלוץ פרגן לקונאטה שגלגל מול שער ריק את הכדור לרשת של האורחים. 2:1 לזכות מכבי תל אביב.

מכבי תל אביב לחצה על הדוושה במטרה לכבוש את השלישי, בדקה ה-75 עטר מוצא את אלברמן שבועט מ-22 מטרים כדור חזק שנהדף לקרן. דקה 84, קהת מכניס כדור נפלא לאורי כהן באגף, המגן נכנס לרחבה ומוציא רוחב שמוצא את הרגל של קונאטה אבל לא את הרשת. דקה חולפת, קהת מקבל את הכדור חופשי ברחבה ובועט כדור חד שפוגע רק ברשת החיצונית. בדקות האחרונות שחקני שתי הקבוצות כבר נראו מותשים מהחום ולא היו מדוייקים. אחרי שלוש דקות של תוספת זמן מכבי תל אביב מנצחת 2:1 ומעפילה לשלב רבע הגמר של גביע הטוטו מהמקום הראשון.