מכבי תל אביב משלימה נצחון 0-3 ענק על פנאתינאיקוס. קונאטה ועטר (צמד) כבשו

אצטדיון בלומפילד צבוע בצהוב, חמישי בערב, משחק הפלייאוף הראשון נגד פנאתינאיקוס בליגה האירופאית. איווניר והשחקנים הגיעו כדי להשיג תוצאה טובה לקראת משחק החוץ בשבוע שעבר מול יוון, כאשר אלפי אוהדי מכבי מילאו את היציעים ובאו לראות את הקבוצה שלהם בתקווה עוברת עוד צעד בדרך לשלב הבתים. קבוצת פנתינאיקוס הגיעה לתל אביב ללא הקהל הביתי שלה, היא מבחינתה קוותה להעביר את ההכרעה ליוון. חגיגת כדורגל אדירה הייתה באצטדיון בלומפילד, כאשר בדקה ה-60 קונאטה כבש את הראשון למכבי תל אביב. בדקה ה-67 עטר הגדיל את הייתרון בבעיטת פנדל וסיים בשער נפלא על סף תוספת הזמן. 0-3 ענק למכבי תל אביב, שעשתה היום צעד ענק לקראת שלב הבתים של הליגה האירופית.

מאמן הקבוצה מוטי איווניר אמר בסיום: "ניצחון מצוין, לא יודע אם ענק, תוצאה טובה מאוד, יהיה משחק גומלין קשה באתונה. היה לנו מזל שלא ספגנו שער חוץ, למזלנו הם החמיצו את ההזדמנויות שלהם, כל מי שאוהד מכבי יכול להיות גאה שהוא אוהד קבוצה נחושה, שרוצה ומשחקת כדורגל יפה. אני מתמוגג ונהנה מהילדים האלה. הצעירים הם לא הכל, אי אפשר לקחת מהשחקנים האחרים את מה שהם נותנים. אם שחקן מוכשר מביא עם הכישרון גם לב, זו קומבינציה מושלמת. יש אווירה טובה, אין אגו בקבוצה, שחקנים אוהבים אחד את השני, אנחנו חברים, כשצריך לצחוק צוחקים, כשצריך להיות רציניים, אנחנו רציניים. אסור לצאת מגדרנו, יש גומלין איתם, מבחינתי זה לא גמור, אסור לחשוב לרגע שזה הסתיים". שחקני מכבי תל אביב עלו לשחק עם סרטים שחורים, לאות הזדהות עם פיגוע הטרור שפקד בדרום הבוקר תוך השתתפות בצער המשפחות השכולות. השופט הראשי במשחק אריק בראמהאר, הקוונים ארנד ברינק ווילקו לוברט. שופט הקו הרביעי פאולוס ואן בוקל.

המחצית הראשונה יצאה לדרך לתרועות הקהל הצהוב. בדקה הרביעית הגיעה ההזדמנות הראשונה של פאו כאשר חור בהגנת מכבי הביא לאחד על אחד מול חיימוב כאשר הכדור נבעט לרשת החיצונית. בדקה ה-8 פצצה מחוץ לרחבה של קונאטה לא מספיק מדויקת. בדקה ה-16 התקפה טובה של הצהובים מסתיימת באיבוד כדור של קונאטה ברחבת היוונים. בדקה ה-23 הזדמנות אדירה למכבי תל אביב כאשר דהן משחק עם הכדור ברחבה ומגביה לקונאטה שמקרוב סוחט הצלה של השוער מקו השער. בדקה ה-28 היה זה תורו של דור מיכה עם הטעייה בצד שמאל, השוער היווני קלט. בדקה ה-36 היה זה תורו של שרן ייני לבעוט מרחוק, מעל המשקוף. בדקה ה-42 עוד הזדמנות מעולה למכבי שהורחקה לקרן.

עם פתיחת המחצית השנייה ערך מוטי איוניר חילוף ראשון כאשר קולאוטי נכנס לכר הדשא במקומו של דאבור. בדקה ה-48 עוד כדור צהוב הלך מעל המסגרת. הלחץ של הצהובים המשיך ובדקה ה-49 עוד מצב בתוך הרחבה אך הכנסת הכדור האחרון לא הייתה מספיק טובה. בדקה ה-53 חילוף נוסף במכבי תל אביב, מדוניאנין נכנס במקומו של רפי דהן. בדקה ה-55 עטר העביר כדור שחלף את כל קו השער ללא רגל מסיימת. היוונים על החילוף הראשון כאשר ניני הוחלף על ידי אנינו ברמודז. בדקה ה-60 זה סוף סוף הגיע, קונאטה בנחישות ברחבה, הכדור אמנם בהתחלה נעצר בעצמו על קו השער, אך קונאטה בנחישות פנימה. 0-1 למכבי ת"א. בדקה ה-67 פנדל למכבי תל אביב לאחר נגיעת יד בתוך הרחבה. אלירן עטר חזק ופנימה, 0-2 למכבי ת"א. בדקה ה-71 חילוף שלישי אצל איווניר, רועי קהת נככס במקום קונאטה. בדקה ה-79 כדור חופשי של היוונים הורחק על ידי ההגנה. בדקה ה-80 הצליח חיימוב להציל ולקלוט על קו השער. בדקה ה-90 השלימה מכבי תל אביב ניצחון ענק של 0-3 כאשר אלירן עטר קיבל ומצד ימין של רחבת החמש כבש בקלות מול השער החשוף.