מכבי ת"א פתחה ברגל ימין את ליגת העל, למרות פיגור מוקדם (10) של בן נעים, קולאוטי(15), יצחקי(69) וקונאטה(71) העניקו את הנצחון לצהובים. 

רוברטו קולאוטי, ברק יצחקי ומוסא קונאטה הוליכו את מכבי תל אביב לקאמבק של שלושה שערים בדרך לניצחון 1-3 על הפועל פ"ת במשחק הפתיחה של ליגת העל לעונת 2011/12. הצהובים הופיעו לאיצטדיון ר"ג לאחר הניצחון 0-3 על פאנאתינאיקוס במסגרת שלב הפליאוף של מוקדמות הליגה האירופית להתמודדות מול הפועל פתח תקווה שעברה טלטלות רבות לפני פתיחת העונה. ארמונד בן נאים העלה את פ"ת ליתרון מוקדם אך לאחר משחק נוקשה ולא קל, מוטי איוניר השלים ניצחון חמישי ברציפות ומשחק תשיעי ללא הפסד בכל המסגרות.

מוטי איוניר אמר לאחר המשחק: "כשנגיע לחדר ההלבשה נדע מה המצב של השחקנים למרות שעל פניו נראה שהכל בסדר. אני לא חושב שהמילה שאננות או ההתנהגות של שחקנים כשאננים נמצאת אצלנו. אנחנו בשלב כל-כך ראשוני של העונה עם שחקנים צעירים שיש להם מה להוכיח, כך ששאננות זה לא נכון להגיד לגבי המשחק הזה. אין ספק שבשבוע ששיחקנו מול פנאתינאיקוס קצת קשה ללחוץ על הכפתור ולחשוב שהכל יעבוד כמו שצריך, למרות שאני חושב שהיו הרבה דקות טובות במשחק הזה. חטפנו שער שסיבך את המשחק אבל ניצחנו 1:3 במשחק חוץ, כל הקבוצות שיבואו נגדנו ילחמו, אנחנו מוכנים לזה. לפעמים ייקח זמן להרים את הצעירים, מכבי הולכת לדרך מסוימת ובסופו של דבר נגיע לאן שאנחנו רוצים".

ברק יצחקי שבישל וכבש אמר בסיום המשחק: "לאט לאט, אני לא ממהר לשום מקום, אני כאן כדי לעלות לתת את מה שצריך, אני שמח שכבשתי ובישלתי, זאת קלישאה אבל הניצחון יותר חשוב מאשר אם אני אכבוש או לא. הפועל פ"ת באה כמו קבוצה שהיא חיה פצועה, הם לא עשו הכנה ומגיע להם כל הכבוד". אנחנו לא מגיעים לכל משחק בידיעה שננצח, יש פה המון שחקנים צעירים ומוכשרים, יש הרבה שחקנים שזאת שנה ראשונה שלהם, יש פה מרקם חברתי טוב, ואני מאמין שלאט לאט הם יעלו על הדרך הנכונה".

סיקור המשחק: מוטי איוניר נתן למושיקו לוגסי, אלירן עטר וניבאלדו לנוח וערך מספר שינויים בהרכב כאשר אורי כהן, רועי קהת, אלי זיזוב ורוברטו קולאוטי שלא פתחו בהרכב ביום חמישי היו ב-11 הפותחים. הפתיחה של המשחק לא האירה למכבי ת"א כאשר מולה עמדה קבוצה לוחמת ומסוכנת, בדקה ה-10 ארמונד בן נעים בבעיטה לפינה מכניע את חיימוב, 0-1 להפועל פ"ת. לצהובים לקח 5 דקות להתעורר, דור מיכה העביר כדור רוחב לקולאוטי שבתנועה מפתיעה בועט ומפתיע את ההגנה של פ"ת, 1-1.

למרות שליטה של מכבי ת"א במגרש ההזדמנויות היו בשני הצדדים ולא היה רחוק שדווקא הפועל פ"ת תהא זו שכובשת ועולה ליתרון. בדקה ה-69, דקה לאחר שנכנס למגרש, קיבל יצחקי כדור מצויין מקונאטה ומזווית קשה החליט לבעוט, הטעה את שוער פ"ת והעלה את מכבי ת"א ליתרון 1-2. לאחר 2 דקות יצחקי גמל לקונאטה כשהרים לו כדור מדוייק, הנגיחה של מוסא ספק עברה את הקו אבל השופט הראה לכיוון האמצע, 1-3 למכבי ת"א. מכבי תל אביב פותחת את עונת 2011/12 ברגל ימין ומנצחת את הפועל פ"ת, מעכשיו הקבוצה תיערך למשחק הגומלין ביום חמישי מול פאנתניאקוס בדרך להעפיל לראשונה לשלב הבתים של הליגה האירופית.