ראדי העלה את המארחים ליתרון כבר אחרי עשר דקות. דאבור (36), יצחקי (73) ועטר (81) קבעו מהפך גדול

עם שני ניצחונות בשלושת המחזורים האחרונים, מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ קשה באצטדיון 'דוחא' בסכנין במסגרת המחזור ה- 19 בליגת העל. בסיבוב הקודם הצהובים ניצחו 2-0 משערים של רועי קהת ואלירן עטר, השלימו ארבעה ניצחונות רצופים וסיפקו הרבה מאד סיבות לאופטימיות אצל האוהדים. מאז הצהובים ניצחו בארבעה משחקים נוספים בלבד ולא הצליחו לחבר שני ניצחונות רצופים. אחרי סיבוב שלם הצהובים זכו לחבר ניצחון אחרי ניצחון, בדיוק באותה תוצאה כמו במחזור האחרון נגד ראשון לציון ובדיוק עם אותם כובשים.

מכבי תל אביב התחילה את המשחק בצורה חיובית וכבר בדקה השלישית יואב זיו ניסה לבעוט ממצב טוב מעט מחוץ לרחבה אך נבלם לקרן. הקבוצה של שלומי דורה החלה לממש את יתרון הביתיות שלה ולהפעיל לחץ על שערו של ברק לוי עם רצף של קרנות שהסתיים בלא כלום. בדקה העשירית קשרה המצוין של בני סכנין, מהראן ראדי ניצל הרחקה לא טובה של סאבו פאביצ'ביץ' ושלח כדור אדיר בחצי גובה לפינה של ברק לוי שלא יכול היה להושיע. בעיטה ראשונה מסוכנת של המארחים מסתיימת ברשת ומשחק שמלכתחילה היה צפוי להיות לא פשוט עבור הצהובים של ניר לוין נהפך למשימה קשה בהרבה.

בדקה ה-19 כדור קרן נוסף של סכנין הסתיים בנגיחה מסוכנת אך לא מדויקת של עלא אבו סאלח. סכנין המשיכה לשלוט במשחק ולהעמיד את הגנת מכבי תל אביב במבחן ובדקה ה-25 היה זה אחמד קסום שניסה את מזלו בבעיטה חזקה שחלפה סמוך לשער. מנגד, התקפת מכבי תל אביב לא סיכנה כלל את שערו של מוחמד קנדיל עד שהגיע כדור חופשי אלכסונית לרחבה של בני סכנין. ברק יצחקי הגביה אותו לעבר מונס דאבור שעמד חופשי בצד השני של הרחבה, עצר את הכדור ובעט לרשת השער שמאחוריו ישבו מעט אוהדי מכבי תל אביב שהגיעו למשחק. שער שני רצוף בליגה למונס דאבור לאחר השער ביום רביעי מול הפועל ראשון לציון, שערים ראשונים בליגת העל בקריירה הקצרה שלו כשחקן בוגרים. התוצאה נשארה בעינה עד להפסקת המחצית ומצב נייח אחד שמבוצע בצורה טובה מספיק לחניכיו של ניר לוין לרדת למחצית בשוויון עם בני סכנין למרות שליטה כמעט מוחלטת של המארחים.

בפתיחת המחצית השנייה ניסו הצהובים לשבור את הדומיננטיות של בני סכנין ולצאת יותר קדימה. ברק יצחקי היה הראשון שניסה לסכן את שער המארחים עם כדור שחלף גבוה מעל השער בדקה ה-47. לאחר עוד כדור של ישראלביץ' שחלף מעל השער יצאה בני סכנין להתקפה מהירה ותכליתית שבסיומה אזארוב נעמד מול ברק לוי שהדף בצורה טובה. שחקני מכבי תל אביב יהי יכולים להתנחם בכך שהצליחו לאזן מעט את המשחק במחצית השנייה אך המצבים המסוכנים היו עדיין של בני סכנין. בדקה ה-60 הגיע סיכון ממשי ראשון של הצהובים במחצית השנייה כאשר מוסא קונאטה שנכנס שתי דקות לפני כן במקום דאבור שנפצע בעט חלש מחמישה מטרים כדור שהתגלגל החוצה.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה עד לשלב זה כאשר שתי הקבוצות לא מדויקות כל כך בחלק הקדמי. בשליש האחרון של המשחק זה השתנה לטובה. מהדקה ה-69 התחילה סדרה של הזדמנויות לשתי הקבוצות כאשר אחת גם הניבה שער. חלוצה הבולגרי של בני סכנין, אזארוב עם נגיחה ובעיטה היה זה שניסה לכבוש את השני של קבוצתו אך לא הצליח. מהעבר השני בעיטה חזקה של לוגסי עברה ליד העמוד של מוחמד קנדיל ובדקה ה-73 הגיע המהפך המיוחל מבחינת הצהובים. מוסא קונאטה שהיה פעיל מאוד בהתקפת מכבי תל אביב מאז שעלה כמחליף עבר על פני שחקן הגנה של בני סכנין כאילו לא היה ומתוך הרחבה מצא את ברק יצחקי שנגח חזק לרשת. שער שישי העונה לקפטן מכבי תל אביב ששם את עצמו בראש כובשי השערים של הצהובים העונה ונפרד מעטר וקולאוטי להם חמישה שערים עד כה.

דקה לאחר השער הגיעה החמצה אדירה של ישראלביץ' שהיה חופשי לגמרי מול השער אך קפיצה קטנה של הכדור על הדשא גרמה לכדור שלו לעלות מעל השער. דקות מצוינות של הצהובים שניצלו את העובדה ששחקני בני סכנין הלכו יותר אחורה לשמור על התוצאה, לקחו את השליטה על המשחק והציגו כדורגל חיובי וטוב. המשחק המשופר של חניכיו של ניר לוין המשיך לבוא לידי ביטוי בשערים כאשר בדקה ה-81 מהלך פשוט ויפה הסתיים בהגבהה של יואב זיו ויעף של אלירן עטר לרשת של קנדיל. שער טכני טיפוסי של עטר שעולה גם הוא לשישה שערים העונה ומצטרף שוב ליצחקי בפסגת כובשי השערים של מכבי תל אביב.

בשלב זה בני סכנין כבר לא היו במשחק כלל ושחקני מכבי תל אביב המשיכו להניע את הכדור בביטחון עד לשריקת הסיום המיוחלת שבישרה על ניצחון שני רצוף וכזה שמקרב את הצהובים עד כדי נקודה מסכנין שבמקום הרביעי. שבוע של שלושה משחקים מסתיים עם שש נקודות ומומנטום חיובי שבמכבי תל אביב יקוו להמשיך אותו במחזור הבא במשחק בית מול עירוני רמת השרון.