שחקני מכבי תל אביב קיוו לסיים את העונה הסדירה ברביעייה הראשונה אך נכנעו לצמד של  סבע ושער של מוגרבי

מכבי תל אביב התארחה במסגרת המחזור האחרון של העונה הסדירה באצטדיון "הקופסא", אולי בפעם האחרונה לפני שהמגרש המיתולוגי מפנה את מקומו לאצטדיון החדש הנבנה בעיר היהלומים. את שחקני מכבי תל אביב וודאי לא עניינו פרטים שכאלה והם באו למשחק במטרה להשיג שלוש נקודות ולשפר את מיקומם בטבלה לקראת הפלייאוף העליון. שלושה ניצחונות רצופים של חניכיו של ניר לוין הביאו את הצהובים בכושר טוב ובמצב רוח מרומם למפגש מול מכבי נתניה, אך דווקא הקבוצה הביתית הייתה זו שיצאה מנצחת ובצורה משכנעת עם צמד של אחמד סבע ושער של פיראס מוגרבי שקבעו 3-0 לזכות מכבי נתניה.

עומרי בן הרוש ממכבי נתניה היה הראשון לסכן את אחד מהשערים בדקות הפתיחה של המשחק אך גיא חיימוב לא התקשה להסתדר עם הניסיון שלו. בהתקפה הבאה מהעבר השני, אלירן עטר לא מצא את המסגרת עם בעיטה מסובבת אופיינית מקצה הרחבה. עקב אילוצים של פציעות והרחקות המשחק הזה נתן הזדמנות להרכב של מכבי תל אביב שלא שיחק הרבה ביחד. אחד מאלה שקיבלו הזדמנות לפתוח בהרכב, מוסא קונאטה, קיבל דרך פתוחה לכיוון שערו של אמיר אדרי בדקה ה-20 אך שוער מכבי נתניה הדף את הבעיטה של החלוץ הסנגלי. קונאטה הפעלתן שוב מצא את עצמו מול אמיר אדרי ואף במצב יותר קורץ מהקודם אך בעט דווקא היישר לידיו של השוער ששמח לחבק את הכדור ולהינצל מספיגה. המפגשים בין שתי הקבוצות הם בדרך כלל מרובי שערים ומהירים אך במחצית הראשונה קצב המשחק היה איטי למדי ולא היו יותר מדי הזדמנויות טובות לשערים.

דווקא בדקה ה-40 הגיעה התקפה יפה של מכבי נתניה בסופה פיראס מוגרבי סיפק עוד הזדמנות לגיא חיימוב לזנק, להדוף ולהראות כי הוא שומר על כושרו הטוב מהתקופה האחרונה. מחצית ראשונה לא גדולה של מכבי תל אביב ומכבי נתניה הסתיימה עם מעט אקשן של ממש וללא שערים. המנה הראשונה של אקשן שהגיעה במחצית השנייה הייתה שער כבר לאחר שלוש דקות של משחק, אך לצערם של שחקני מכבי תל אביב, השער היה לחובתם. מלך השערים של הליגה, אחמד סבע ממכבי נתניה הראה מדוע הוא מוביל את הליגה בכיבושים כאשר קפץ על כדור תועה ברחבה והכניע את גיא חיימוב שספג לראשונה לאחר ארבעה משחקים רצופים בהם שמר על שער נקי. סבע עשה לעצמו הרגל להבקיע מול הצהובים של מכבי תל אביב כאשר גם בסיבוב הקודם כבש שער דרמטי בתוספת הזמן ובכל אחת משלוש העונות האחרונות כבש פעמיים מול מכבי תל אביב.

בדקה ה-55 אחמד סבע יכול היה להעלות את הכמות שלו מול מכבי תל אביב לשלושה שערים בעונה הזו אך גיא חיימוב חסם את הבעיטה של חלוץ מכבי נתניה מתוך תיבת החמש. ההחמצה הזו רק דחתה את הקץ לעוד כמה דקות והמחצית השנייה המשיכה להיות מופע של איש אחד. מבצע מצוין של אחמד סבע שחתך את כל הגנת מכבי תל אביב, חדר לרחבה ובעט בעוצמה לרשת את השער השני שלו במשחק. השער הזה נראה היה כאילו הוציא את הרוח מהמפרשים של שחקני מכבי תל אביב שלא הצליחו לייצר לחץ על שערו של אמיר אדרי ודווקא הגנת הצהובים שהיום שיחקו בלבן, המשיכה להיות זו העסוקה יותר. כמו שאחמד סבע עשה לעצמו הרגל לכבוש מול מכבי תל אביב, כך מכבי נתניה עושה לעצמה הרגל לנצח את הצהובים כחולים לפחות פעם אחת בעונה. עובדה זו נחתמה באופן סופי בדקה ה-86 כאשר פיראס מוגרבי כבש את השער השלישי לזכות המארחים לאחר שהגיע מול חיימוב ובעט שטוח ומדויק לרשת. לאחר שריקתו האחרונה של שופט המשחק, משה בוחבוט ירדו שחקני מכבי תל אביב עם הפסד מאכזב למדי, ראשון לאחר ארבעה משחקים בהם השיגו הצהובים תיקו ושלושה ניצחונות. מכבי תל אביב ירדה זמנית בעקבות ההפסד למקום השישי בטבלה ותחכה לסיום שאר משחקי המחזור בכדי לראות את מיקומה הסופי ולדעת אילו משחקים צפויים לה בפלייאוף העליון.