מאמן הצהובים דיבר במסיבת העיתונאים ביחד עם הקפטן שרן ייני לקראת המפגש מחר (22:05, שידור ישיר בספורט 1 ובערוץ 9) נגד אפואל ניקוסיה

עם שבע נקודות מארבעה משחקים הגיעה מכבי לניקוסיה להתמודד עם אפואל ניקוסיה לה ארבע נקודות. ניצחון ואולי תיקו יכולים להספיק לעלייה לשלב 32 האחרונות במפעל אך מאמן הקבוצה פאולו סוזה בטוח כי הדרך לשלב הבא עומדת בפני מבחן קשה מחר באצטדיון GSP: "במשחקים האחרונים עם המאמן החדש הם מראים שהם קבוצה אגרסיבית שיודעת להשיג את התוצאות שהיא רוצה. אנחנו נצפה לאגרסיביות הזו אצל אפואל וגם לכדורגל יותר התקפי ממה שהם הראו בבלומפילד כי זה גם חלק ממה שהמאמן החדש הכניס בקבוצה".

סוזה התייחס גם לעובדה שאפואל נמצאת תחת לחץ מצד האוהדים והתקשורת על הופעותיה עד כה העונה בליגה: " הלחץ הוא אותו דבר גם בישראל, ככה זה בכדורגל וגם במכבי זה ככה אך השחקנים שלי יודעים לתפקד תחת לחץ. אני מקווה שהלחץ לא יגרום להם לשחק טוב יותר דווקא נגדנו ואני מקווה שנוכל ליישם את המשחק שלנו כדי לא לאפשר להם לבצע את הדברים שהם יודעים לעשות".

https://www.youtube.com/watch?v=1MkUBUoFtZA

סוזה דיבר גם על ההתקדמות שהקבוצה עשתה עד כה העונה במשחקיה בזירה האירופית: "אנחנו קבוצה שנבנית בינתיים, קבוצה שזכתה באליפות אשתקד אחרי עשר שנים והעונה מצליחה בצורה מדהימה בזירה האירופית. זה משהו שאנו רוצים להמשיך ולהתקדם בו, אנו שואפים להמשיך ולהתפתח במפעלים האירופים בכדי שנרגיש יותר בנוח מדי שנה במפעלים הללו. מתחילת העונה האירופית שלנו אנו מחפשים לשחק עם אמביציה וכדורגל חיובי ואני שמח על ההכרה במה שהשחקנים שלי עושים עד כה ומגיע להם קרדיט על כך. אנחנו משחקים טוב ומקווה שנמשיך כך גם מחר".

קפטן הצהובים שרן ייני מקווה גם הוא כי הקבוצה תצליח להשיג את המטרה במשחק מחר: "ניצחון יהיה חשוב מאוד עבורנו, אנו שואפים להגיע עם רוח חיובית ועם אומץ כמו שהמאמן רוצה וכמו שאנחנו מנסים להיות כקבוצה. אם זה יהיה אפשרי אנו נרצה להתקדם ככל האפשר במפעל ולהצליח בו, אנחנו רוצים להמשיך להתקדם וזו המטרה שהמועדון הציב לעצמו. אנחנו מוכנים למשחק, מתנהגים בהתאם, מודעים לחשיבות של המשחק הזה ונעשה הכול במטרה לעלות".