קשר הקבוצה ערך צ'אט עם האוהדים בעמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון

לאחר אימון הבוקר של הקבוצה התייצב דן איינבינדר לצ'אט בעמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון וענה לשאלות האוהדים. הקשר התייחס לכל נושא שעניין את האוהדים והעניק לנו הזדמנות להציץ מקרוב על מה שקורה בחדר ההלבשה של הקבוצה. "הגדולה של הקבוצה היא שאין רק מנהיג אחד אלא כמה מנהיגים כמו שרן ייני, קרלוס, אלברמן, יואב זיו וערן זהבי", סיפר איינבינדר. "כמובן שמגיעות לערן כל המחמאות על מה שעושה העונה, אבל החיסרון של ברק משפיע מאוד מחוץ למגרש ועל המגרש כי הוא בורג משמעותי בקבוצה. לסיכום, כיף גדול להיות במועדון הכי גדול בארץ עם קהל כזה".

"שאלו אותי אם אני אחזור לבית"ר אי פעם ואמרתי שאולי בעתיד כשהדרך תוביל אותי לשם, כי משם באתי, אבל אני הרבה יותר מנהנה במכבי תל אביב ורואה את העתיד שלי פה. אני מודע לזה שיש ציפיות ממני, גם לי יש ציפיות מעצמי ואני מקווה לעמוד בהן. ככל שהעונה התקדמה הרגשתי טוב יותר וצברתי יותר בטחון, אז עכשיו אני מרגיש שאני מציג את היכולת האמיתית שלי. יש במכבי שחקנים טובים מאוד וצוות מקצועי מעולה אז אני לומד מהם הרבה. בנוסף גם התחרות על ההרכב מוציאה ממני את המקסימום".

לא מעט שאלות התייחסו למאבק של הקבוצה בצמרת מול הפועל באר שבע ואיינבינדר העניק לנו את נקודת המבט שלו לרגעים שאחרי שריקת הסיום בניצחון על הקבוצה מבירת הנגב. "שמחנו מאוד, את כל האנרגיות והשמחה הוצאנו במגרש עם הקהל וכשהגענו לחדר ההלבשה רק רצינו להתקלח וללכת לישון. הם בעונה מצוינת, צוברים נקודות כמו קבוצה שרוצה לזכות באליפות ומגיע להם על זה קרדיט, אבל גם על קצב צבירת הנקודות שלנו אין מה להתלונן. יש עוד 24 נקודות בקופה ובגלל זה אסור לנו להוריד את הרגל מהדוושה".

לקראת סיום איינבינדר התייחס, איך לא, לשאלה הפופולארית ביותר בצ'אט: "גם אני מחכה לשער הראשון שלי במדי מכבי תל אביב, אבל אני גם מאמין שהוא יגיע בתזמון הכי נכון שאפשר. זה גם משהו שהייתי רוצה לשפר אצלי, להתחיל לספק גם יותר שערים ובישולים. אם אני אכבוש אני אשאיר את ה'פיו פיו' לערן זהבי ואסתפק בתודה לאלוהים".

לצפייה בכל השאלות והתשובות כנסו לעמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון