לאחר חודש וחצי קשה קיבלו תושבים מהדרום הזדמנות לשמוח כאשר מספר אוהדים ותיקים מימנו עבורם את הנסיעה לקפריסין

משחק הגומלין נגד אסטרס טריפוליס בפלייאוף האירופה ליג יחל מאוחר יותר הערב בלרנקה ובין אלה שיראו אותו מקרוב יש כמה אורחים מיוחדים. ארבעים וחמישה תושבי הדרום ויישובי עוטף עזה קיבלו הזדמנות להתנתק מהתקופה הקשה שעברה עליהם ולצפות במכבי מנסה לעשות מהפך ולהעפיל לשלב הבתים. עשרה מהם תושבי קיבוץ בארי הגיעו ללרנקה כבר אתמול בבוקר. השאר המגיעים מישובים אחרים בעוטף עזה ינחתו בקפריסין מאוחר יותר היום וינסו לנצל את ההזדמנות להתחיל את החזרה לשגרה לאחר מבצע "צוק איתן".

כמה אוהדים ותיקים הם אלו שאפשרו את הנסיעה בכך שהחליטו לממן אותה עבור תושבי הדרום שחלקם גם זכו לפגוש את השחקנים בטיסה שיצאה אתמול. במהלך הטיסה המשותפת הם גם הספיקו לברך את המאמן החדש של מכבי, פאקו אייסטאראן, להצטלם איתו ועם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף וגם לאחל בהצלחה לשחקני מכבי לקראת המשחק החשוב היום בערב. תושבי בארי יראו את הקבוצה מקרוב גם באצטדיון אנטוניס פאפאדופולוס ואליהם כאמור יצטרפו שלושים וחמישה תושבים נוספים מעוטף עזה שהגיעו לעודד את הקבוצה.

אחד מהם, יקיר כהן בן 30 מקיבוץ ניר עוז תיאר את התחושות בקרב אוהדי מכבי מהדרום שהגיעו לקפריסין: "זו הייתה תקופה קשה, הקיבוצים שלנו חטפו בלי סוף ולא הייתה לנו אפשרות של ממש לעקוב אחרי הקבוצה מקרוב. ראינו בטלוויזיה את המשחקים שהיו ונשארנו מעודכנים אך ולבוא לעודד במיוחד כאשר היו משחקים בקפריסין זה היה קשה מאוד. זו יוזמה מדהימה ואנחנו מאוד מודים לאנשים הללו שהעניקו לנו את המתנה הזאת. רובנו מנויים של הקבוצה, נהנים ללוות אותה וזה מאוד משמח אותנו. אותי אישית זה משמח במיוחד מאחר והייתי אמור לשחק עם אס"א באר שבע בכדורגל אולמות ולא התאפשר לי בגלל המצב". מלבד קיבוץ ניר עוז הגיעו למשחק בלרנקה תושבים מקיבוצים כמו יבול, מגן, ניר יצחק, שער הנגב וגם מהעיר שדרות.