כמו הסתיו, גם חודש אוקטובר של עונת 2014/15 סובל ממזג אוויר הפכפך

20/10 מחזור 4, מכבי ת"א – מכבי חיפה

יום ב', 20:50 שידור ישיר בערוץ הראשון

שלושה שבועות של שקט כתוצאה מפגרת יום הכיפורים ופגרת הנבחרת יסתיימו עם אחד המשחקים הגדולים שיש לכדורגל הישראלי להציע. מכבי חיפה, עם המאמן הסרבי אלכסנדר סטנוייביץ' על הקווים, מגיעה לאצטדיון בלומפילד לאחד ממשחקי המפתח של העונה. הקבוצה של יעקב שחר התחמשה הקיץ בין היתר בשוער נבחרת סרביה ולדימיר סטויקוביץ', חלוץ נבחרת קמרון מוהמדו אידריסו וקפטן נבחרת ישראל יוסי בניון. במשכנה החדש, אצטדיון "סמי עופר", מכבי חיפה ליקטה את מלוא 6 הנקודות, בעוד שבמשחק החוץ היחידי שלה עד כה בליגה היא הפסידה לבית"ר ירושלים. אז איזו מכבי חיפה נקבל בבלומפילד?

26/10 מחזור 5, הפועל עכו – מכבי ת"א

יום א', 20:15 שידור ישיר בערוץ ספורט 1

בעונה שעברה הצהובים התארחו ב"אצטדיון הטוטו" בעכו כבר במחזור הראשון וחרצו את גורל המשחק כבר אחרי שבע דקות. עושה רושם שהעונה זה יהיה הרבה יותר קשה מול הקבוצה של אלון חרזי שטרם הפסידה בליגה. למעשה, את שלושת משחקיה הראשונים סיימה עכו בתוצאת תיקו 1-1 אחרי שחזרה מפיגור. עכו מתהדרת בשלישייה קדמית זרה עם חלוץ נבחרת אלבניה חמדי סליחי, הבוסני אמיר האדזיץ' והברזילאי ג'וליאנו ספאדאסיו, לצד חוליה אחורית שכולה כחול – לבן. האם זאת הנוסחה שתעצור את הצהובים?

29/10 מחזור 6, מכבי ת"א – מ.ס. אשדוד

יום ד', 19:45 שידור ישיר בערוץ ספורט 1

מבצע "צוק איתן", שדחה את מועד פתיחת הליגה, סידר לנו מחזור אמצע שבוע שיחתום את משחקי הקבוצה לחודש אוקטובר. בדומה להפועל עכו, גם הקבוצה מעיר הנמל לא הפסידה בשלושת המחזורים אחרי שתי תוצאות תיקו ביתיות מול עירוני ק"ש ובני סכנין, לצד ניצחון באצטדיון "סמי עופר" מול הפועל חיפה. ניר קלינגר, המאמן הישראלי האחרון שהביא אליפות בבלומפילד, יחזור לאצטדיון בו עשה את שנותיו היפות ויביא עימו את מורד אבו ענזה שכבש בשני המחזורים האחרונים, החלוץ הניגרי ירו בלו והארגנטינאי דויד סולארי. בעונה שעברה זה נגמר עם ניצחון לכל אחת מהקבוצות והדחה כואבת מהגביע, איך זה יגמר הפעם?

אירועים נוספים החודש:

10/10 יום ו', נבחרת ישראל מתחילה את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2016 עם משחק בקפריסין

13/10 יום ב', שלושה ימים אחרי תשחק הנבחרת הלאומית באנדורה מול הנבחרת המקומית