הקבוצה המשיכה את ההכנות להפועל חיפה. קרלוס: "עכשיו צריך להסתכל קדימה"

מכבי משלימה את ההכנות למשחק נגד הפועל חיפה בשבת ב 20:00. כזכור המשחק ייערך באצטדיון בנתניה והמועדון פרסם את סידורי הישיבה לבעלי המנוייםלפני האימון ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה התייחס המאמן פאקו אייסטאראן למגרש ואמר: "היו לנו הופעות טובות בנתניה וזו הזדמנות טובה להראות שאנחנו ברמה בה היינו בעבר". לגבי ההרכב הפותח אמר: "אני בוחר את ההרכב וצריך לעדכן רק את השחקנים לגבי ההחלטה. אמרתי שאנחנו האויב הכי גדול של עצמנו וזה לא חוסר כבוד ליריבה. וינסטון צ'רצ'יל היה זה שאמר את זה לראשונה וצדק כי יש לנו יריבים טובים בק"ש, בב"ש ובעוד קבוצות אבל האויב הכי גדול שלנו הוא עצמנו כי אנחנו יכולים לשלוט רק על ההופעות שלנו. יכולת החיזוי בכדורגל נמוכה אבל אנחנו מאוד מכבדים את היריבות שלנו".

https://www.youtube.com/watch?v=Fcn8bYfg5OA&feature=youtu.be

לגבי החלק שלו בהופעת הקבוצה אמר: "כשהיתי תלמיד הייתי רגוע לפני מבחן אם למדתי טוב. הייתי חלק מההפסד כמו שאני חלק מהניצחון אבל מי שניצח היתה קריית שמונה. אם הפסדנו אני מאשים גם את עצמי ולא רק את השחקנים. אנחנו צריכים לשפר דברים, אנחנו יכולים להבקיע יותר אבל יש לי בטחון בקבוצה שלי. כשאני מפסיד אני קודם כל בודק איפה טעיתי מבחינת הרכב, החלטות טקטיות, תגובה תוך כדי משחק ואני ביקורתי כלפי עצמי. אם הפסדנו משהו לא עבד טוב, כרגע אנחנו לא טובים יותר מקריית שמונה.

לגבי החילופים במהלך המשחק אמר: "אם נעקוב אחרי הנתונים- האפקטיביות של השינויים היתה די ברורה.אני שלם עם החילופים והחילוף לגביו אני לא שלם העונה הוא החילוף של קרלוס גארסיה נגד הפועל ב"ש כי הייתי צריך לעשות אותו מוקדם יותר. אחרי המשחק קל להגיד אם ההרכב טוב או לא, כששחקן מהספסל לא חושב שהוא חלק מהמאמץ זה לא בריא". על היכולת של ערן זהבי אמר: "יש לנו מזל שיש לנו אותו כי הוא שחקן נהדר אבל זה לא מפחית מאיכות שאר השחקנים. מסי מעולה בברצלונה אבל בנבחרת הוא פחות משפיע כי אין לו את השחקנים המתאימים. כל אחד אחראי על ההופעה שלו כי כדי להתקיף צריך הופעה נכונה בהגנה".

על עמדת השוער אמר פאקו: " ברק לוי יכול להתחרות על עמדת השוער אבל האוהדים והתקשורת לא מכבדים מספיק את חואן פאבלו כי הוא לקח אליפות עם הקבוצה והראה שהוא מספיק טוב לשחק במכבי ואפילו בקבוצות טובות יותר. הוא היה פנטסטי עבורנו". לגבי עמדת הקישור אמר: "מהראן ראדי מעולה ובגלל זה הוא כאן, אבל גם נוסא איגיבור מעולה ולכן גם הוא כאן. אולי אני רואה את המשחק בצורה אחרת אבל למזלו של נוסא אני מכיר את התקשורת וחושב שהוא טוב מספיק לשחק. לא צריך לדאוג מהביקורת כי אנחנו צריכים להיות מרוכזים במה שאפשר לעשות היום. הליגה זה כמו מרתון כי מי שלפניך רץ מהר יותר כרגע, אבל מה שחשוב זה איך המרתון יסתיים".
לגבי המשחק בשבת הוסיף: "ננסה לסגור את הפער מהמשחק הקודם אבל לא נשכח שלפני ניצחנו בשבעה משחקים רצופים. היו לנו מצבים גם בק"ש והתוצאה היתה יכול להיות אחרת. זה משחק שונה מבחינת איכות, סגל ויכולת".

הבלם קרלוס גארסיה התייחס גם הוא להופעת הקבוצה העונה ואמר: "גם בעונות הקודמות היה לנו קשה. השנה יש לנו 6 נקודות פחות מק"ש אבל יש לנו את היכולת להתמודד נגדם ונגד שאר היריבות". לגבי האשמות שהופנו נגדו ביחס למשחק הדרבי אמר: "עכשיו צריך להסתכל קדימה, לא יודע למה עברתי את התהליך הזה והיה לי קשה להיות בפוקוס מהבחינה הזו. אני לא מבין מה האנשים אומרים וכותבים וזה טוב לי ולמשפחה שלי. אנשים שכחו שאוהד הפועל נכנס ותקף את זהבי והפכו אותי למרכז הפרשה".

לגבי התנהגותו במשחק הדרבי אמר :"לא ידענו מאיפה אוהדים יכולים להיכנס, האוהד תקף את זהבי והאבטחה לא סייעה. אני לא קראתי לאוהדים אלא לאבטחה כדי שתסייע לנו". פאקו הוסיף בנושא כי "אני חושב שנענשנו מספיק וזה הזמן להתקדם בנושא". לגבי העונש שקיבל אמר קרלוס: "בשבילי זה לא עונש לסייע לילדים, עשיתי את זה בספרד ואעשה את זה כל חיי. זה לא עונש בשבילי. אני מרגיש שזכיתי וזיהו שאני לא אשם". לגבי ההופעה בק"ש אמר קרלוס: "אני חושב ששיחקתי טוב נגד ק"ש, כשיש לך את הסיפור הזה אז זה קשה יותר אבל הייתי בפוקוס. אני רוצה לנצח עד סוף העונה, לא משנה לי באיזו תוצאה. לא חושב שיש בעיה בהגנה, אולי יש ליריבה הזדמנויות אבל גם לנו יש הרבה מצבים וזה קורה לפעמים".