החלוץ חזר לשחק גם בליגה והתרגש מקבלת הפנים בבלומפילד: "זה חימם לי את הלב"

לאחר שחזר בסערה באמצע השבוע עם צמד בגביע רשם אמש ברק יצחקי דקות ליגה ראשונות העונה: "זו הייתה חוויה. חזרנו הביתה ונהניתי מאוד מהמשחק הראשון שלי בבלומפילד אחרי זמן ארוך מאוד". מעל 11 אלף צופים בבלומפילד קיבלו את החלוץ שחזר מפציעה במחיאות כפיים סוערות והותירו אותו נרגש: "אני רוצה להגיד תודה רבה לכולם על קבלת הפנים, זה חימם לי את הלב. בכלל, קשה לתאר במילים את האהבה שקיבלתי לאורך כל התקופה בה הייתי פצוע, זה היה מדהים. התרגשתי מאוד היום ומה שנשאר זה לחזור ולשחק כמה שיותר ולהציג יכולת טובה".

יצחקי נכנס לחצי השעה האחרונה של המשחק וקיווה למצוא את הרשת ולשמח את האוהדים: "מאוד רציתי להבקיע מול שער 11 במיוחד כאשר ידעתי שאנחנו תוקפים במחצית שנייה לכיוון הזה. כשהובלנו ידעתי שאני הולך להיכנס אז חשבתי לעצמי שאין יותר טוב מלהבקיע מול שער 11, זה היה הופך את הערב שלי למושלם. למרות זאת לא הלך, אך לא נורא, יש עוד משחקים והבא בתור כאן זה הדרבי".

https://www.youtube.com/watch?v=Nj-NJgu9epQ&feature=youtu.be

ביום חמישי שעבר יצחקי זכה לרגע מיוחד מחוץ למגרש כאשר השיק ביחד עם מכבי תל אביב את קולקציית המוצרים האישית שלו: "זה משהו שעובדים עליו כבר כמה חודשים ביחד עם הצוות השיווקי של מכבי תל אביב שעושה עבודה מדהימה. אין יותר טוב מאשר להשיק את זה לאחר שחזרתי לשחק. תודה רבה לכולם על התמיכה ובכלל לכל המועדון הזה מכבי תל אביב שהיה איתי לאורך כל הדרך, מההתחלה ועד הסוף. עכשיו מה שנשאר זה להחזיר להם וכמובן כאן על המגרש".

הערב הקסום של יצחקי המשיך כאשר החלוץ הוכיח יכולות חיזוי מרשימות בנוגע ליריבת מכבי ת"א בשמינית גמר גביע המדינה: "לדעתי זו תהיה הפועל אשקלון, המקום בו גדלתי. זו התחושה האישית שלי". היום בבוקר התחושה של יצחקי הפכה למציאות כאשר הגרלת שמינית הגמר זימנה לצהובים מפגש ביתי מול הפועל אשקלון בקרב על הכרטיס לרבע הגמר.