במכבי שמחו על התוצאה אתמול, פחות על אופן המשחק. איינבינדר: "נצטרך ללמוד ולשפר".

המאמן פאקו אייסטאראן אמר בסיום המשחק: "הובלנו 0-3 בדקות מוקדמות ולכן כנראה התבלבלנו וביצענו דברים שאנחנו בד"כ לא עושים, אמרתי לשחקנים שאנחנו לא צריכים להיות מרוצים מהיכולת שהצגנו היום. אני חושב שאנחנו צריכים להיות כנים עם עצמנו והיינו צריכים ליהנות גם מהמחצית השניה אבל האטנו את עצמנו ולא היינו מספיק אגרסיביים במשחק אותו יכולנו לסיים עם תוצאה גבוהה יותר".

https://www.youtube.com/watch?v=Uc3dukixtUk&feature=youtu.be

לגבי המשחק של הפועל עכו אמר: "הם שיחקו בצורה התקפית בניגוד להרבה קבוצות שמגיעות לבלומפילד במטרה להסתגר ולכן חשבתי שיהיה לנו קל יותר, אבל במחצית הראשונה לא היינו מספיק ורטיקאליים במרכז המגרש ושיחקנו מאחור, במחצית השניה שיפרנו את זה עם השילוב בין מיטרוביץ' וראדי אבל אח"כ נסוגנו".

הקשר דן איינבינדר התייחס גם הוא למשחק ואמר: "פתחנו את המשחק בצורה מצוינת והשנה לא היו הרבה משחקים שבהם הרגנו את המשחק בדקות הראשונות, כבר באזור הדקה העשרים הובלנו שלוש אפס אבל התוצאה היתה יכולה להיות טובה יותר והיינו יכולים להיות יותר אגרסיביים בחלק האחרון של המגרש, נצטרך לראות את זה, לשפר את זה וליישם את השיפורים במשחקים הבאים".

לגבי שילובו במכבי אמר: "שמחתי מאוד ואפילו התרגשתי לפתוח היום כי זה משחק ליגה ראשון בו אני פותח השנה, יש שכר לעבודה קשה ולזה שלא וויתרתי. אני עובר תקופה לא קלה כי לא הייתי בסגל בהרבה משחקים ולא שיחקתי הרבה אבל ניסיתי להרשים את המאמן בכל אימון וכשההזדמנות הגיעה בגביע המדינה אני מקווה שנתתי לו סיבות לתת לי לשחק. אני צריך לעבוד קשה ולהמשיך להרשים את המאמן, מקווה שזה מה שאעשה כי הוא המאמן, הוא מקבל את החלטות ואנחנו צריכים לכבד אותן".