חנות המוצרים הרשמית משיקה הערב את סדרת המוצרים של ברק יצחקי

החלוץ שחגג אמש צמד שערים בדרך לשמינית גמר הגביע כובש הערב גם את שוק המרצ'נדייז עם קולקציית מוצרים אישית. שבועיים אחרי שהשיקה קולקציית מוצרים בלעדית לערן זהבי, חנות המוצרים הרשמית מרחיבה את הקו עם מותג פרטי לחלוץ עם המספר 10 על הגב. הקולקציה מותגה בשילוב ראשי התיבות של הכוכב הצהוב בצבע מוזהב ואייקון של ברק. המוצרים יימכרו גם במשחק הבית הקרוב מול הפועל עכו בעמדות המוצרים הסמוכות ליציעים 10/11 ו- 4/5.

בין המוצרים בקולקציה – כובע ברק שמלווה את החלוץ לכל משחקי הקבוצה בתקופה האחרונה, חולצה ממותגת עם בעיטת המספרת המפורסמת מהעונה שעברה, חולצה מאוירת של יצחקי ואפילו צעיף של  BARAK10. עוד מסדרת המוצרים של החלוץ, פאזלים של שער העונה מול מכבי חיפה ב- 500 או 1,000 חלקים. קולקציית המוצרים של ברק יצחקי מוצעת במגוון מידות, החל ממידות ילדים ועד ועד מידה XXL.

ברק יצחקי התייחס למותג החדש: "ליין המוצרים הנושא את שמי הוא משהו שבמועדון עבדו עליו כבר זמן מה וההשקה שלו היתה תלויה בחזרה שלי למגרשים. אני שמח שבעקבות משחק הגביע אתמול לא נצטרך להמתין יותר. אמנם העבודה עוד רבה, אך מעצם העובדה שהכובע, החולצה ושאר המוצרים יעמדו למכירה, משמע – אני חזרתי".

הקולקציה תימכר בחנות הרשמית ברח' דיזנגוף 147 בתל אביב ובחנות האונליין.

לרכישה מקולקציית Barak10 לחצו כאן