קבוצת הנוער הפסידה היום (ג') ל-U19 של פורטו בתוצאה 2:0. למרות שהצליחו להתמודד עם הקבוצה המארחת, הצהובים נכנעו לנוער של פורטו. מאמן הקבוצה זיו אריה סיפר על המשחק, הדברים שעשו את ההבדל והמשך הדרך של הקבוצה

"אנחנו אף פעם לא מרוצים מהפסדים. דיברנו עם ג'ורדי קרויף שאמר שהוא שמח על איך שהקבוצה נראתה ומשחקת כדורגל. אנחנו מאוכזבים ובצדק. שיחקנו מול קבוצה ברמה גבוהה עם שחקנים מצוינים. החצי הראשון היה יותר טוכ. הנענו את הכדור ונראנו כמו קבוצה. בחצי השני נראנו פחות טוב, זו תוצאה של יום חלש של כמה שחקנים מובילים שלנו בקישור. זה יכל ללכת לפה או לכאן, אנחנו ממשיכים הלאה.ראינו שאפשר להתמודד מולם, תמיד בארץ זה יותר קשה לקבוצות האחרות".

על ספיגת השער המוקדם

"המשכנו לשחק אותו דבר, נשארנו עם שני קשרים אחוריים וסגרנו אותם טוב. במחצית אמרנו שאפשר לנצח אבל לא רצינו להשתגע ולהמר, כי הם יכלו להעניש עוד. המשכנו כרגיל, הגענו למצבים אבל המשחק נגמר כמו שהוא נגמר".

על מה שהוא לוקח מהמשחק

"אמרתי לשחקנים שאחרי ה-8 בדצמבר, כשתגמר ליגת האלופות בהנחה שלא נעפיל שלב, נהיה קבוצה הרבה יותר חזקה. אחרי שישה משחקים בצ'מפיונס נהיה טובים יותר כקבוצה וכבוגרים. ננוח עכשיו, נצפה בבוגרים, נעשה רוטציות ונגיע מוכנים לחיפה".

קפטן הקבוצה דן גלזר סיפר לאחר המשחק על איך שהוא רואה את המשחק מנקודת המבט שלו:

"זה משחק שלדעתי היינו טובים, ואם היינו עושים תיקו לא היו מרימים גבה. ברמות האלה ניצול המצבים זה הדבר שעושה את ההבדל. אנחנו הגענו לכמה מצבים שהיינו יכולים לעשות בהם יותר. נלמד מזה להבא".

על הדרך שבה התפתח המשחק

"לכל משחק יש את השוני שלו. הצוות שלנו הכין אותנו בצורה נהדרת, עם דוחות פרטניים עליהם כקבוצה וכיחידים וראו שבאנו מאוד מוכנים. אולי בגלל התוצאה שלהם מול צ'לסי נראנו לא מפוקסים ומבוהלים בפתיחה, אך לאחר מכן יצאנו מזה, הנענו את הכדור ויצרנו הזדמנויות וכמובן שלא התבטלנו מולם. באיזור ה-16 לא הצלחנו לעשות את הפעולות המכריעות"

על ההבדלים בין הרמות באלופות ובליגה

AQ7A0094

"במפעל הזה אנחנו מתמודדים מול בלמים שאין בליגה שלנו. גדולים מהירים ופיזיים. החלק הקדמי שלנו מאוד צעיר ועם זאת, הגענו למצבים מול השער. גם בליגה מול נס ציונה הגענו מעל לעשרה מצבים נוחים מול השוער ולא ניצלנו וזה ההבדל".

על הדברים שהוא ייקח למשחק הבא

"ניקח איתנו את המשחק ולא את התוצאה, נביא את היכולת למשחקים הבאים ושם לנצל את ההזדמנויות שלנו"