קבוצת הנוער נחתה אמש (א') בחצות הלילה בפורטו שבפורטוגל, וכבר היום תחל מכבי 'שחר' את ההכנות שלה לקראת המשחק השלישי במסגרת ליגת האלופות לנוער, אותו תארח המקבילה של מכבי מפורטו. השחקנים של זיו אריה יערכו את האימון המסכם במתחם האימונים של פורטו, שם גם ייערך המשחק של הקבוצה ביום שלישי (15:00 שעון ישראל, 13:00 שעון פורטוגל).

עוד לפני הנחיתה, עברו השחקנים תדריך אווירי על ידי המאמן שהחל בתדרוכים הטקטיים עוד במטוס. עם הנחיתה, סיפר קשרה של הקבוצה תומר אלטמן על ההתנסות שבה נמצאים השחקנים, והדרך שבה הוא חושב שהמפעל ישפיע על הקריירה שלהם כשחקנים בוגרים וכמובן לקראת ההתמודדות הקרובה מול הפורטוגלים:

"לא צריך להכביר במילים כשמדברים על פורטו, זו אחת מהקבוצות הטובות באירופה ואנחנו נבוא בצורה הטובה ביותר כדי לשחק כדורגל. כל החוויה הזו היא באמת כמו חלום".

אלטמן המשיך וסיפר על התחושות שיש במכבי 'שחר' של העונה:

"אני ושאר השחקנים מרגישים כמו בקבוצה של בוגרים לכל דבר. מבחינת הרמה של המקצוענות, העובדה שיש שני משחקים בשבוע וגם הטיסות שבין לבין. זה באמת כמו משהו מהחלומות. אני בטוח שליגת האלופות לנוער תעזור לנו להבנות כשחקנים בעתיד. יש שחקנים שלא יגיעו בחיים למעמד כזה של ליגת האלופות, וגם אם כן, ההתנסות הזו בוודאי תעזור".

תדריך לילי: קבוצת הנוער מתכוננת לפורטו