הפועל תל אביב 'ניסנוב' – מכבי תל אביב 'שחר' 12:00, וולפסון

הדרבי הגדול מגיע גם לליגת טוטו לנוער כשהצהובים של זיו אריה יפגשו את היריבה העירונית שאותה מאמן שלומי מיטלק'ה שעד העונה שעברה אימן במחלקת הנוער של הצהובים. לאחר שניצחו במחזור הקודם את טוברוק, הצהובים ינסו לשים ידם גם על שלושת הנקודות מול האדומים, דבר שעשוי לסייע בצמצום הפער מהמקום הראשון.

מכבי תל אביב 'עודד' – הפועל רעננה, 09:00, קרית שלום

לאחר הניצחון הגדול בדרבי מול הפועל בשבוע שעבר, החניכים של אורי אוזן ולאון אסרף יחזרו לקרית שלום כשיארחו את הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-13 של ליגת נערים א' על. הצהובים מוליכים את הטבלה ויקוו לחזק את האחיזה במקום הראשון כבר בשבת.

מכבי תל אביב 'אלי פוקס' – מ.ס. אשדוד 'מוריס' 08:30, קרית שלום

מפגש פסגה בליגת נערים ב' ארצית דרום. כשהם בשיוויון נקודות בפסגה יפגשו הצהובים והאשדודים למשחק שיכול להעניק את מושכות ההובלה לאחת הקבוצות אשר מרשימות מאוד מאז תחילת העונה. אליעזר בן אהרון וגדי ברומר יתעוררו מוקדם וכבר ב-08:30 יחלו את המפגש המסקרן.

הפועל תל אביב 'רמי' – מכבי תל אביב 'אלדד', 10:20, וולפסון

דרבי נוסף שיתקיים בוולפסון יתרחש כשהאדומים יארחו את הצהובים של ארז בלפר למפגש בין שתי המובילות של הטבלה כאשר שתי הקבוצות חולקות את אותו מספר של נקודות. ארז בלפר ינסה להוביל את הקבוצה הצעירה שלו לשלוש הנקודות שיובילו לפתיחת פער חשוב בצמרת.

מכבי נתניה 'שי' – מכבי תל אביב נערים ג'2, 16:15, שפירא, נתניה

רן אליאס והצהובים הצעירים שלו יצאו למשחק חוץ בנתניה כשהרצון הוא להמשיך את הכושר הטוב מהגביע ומהמחזורים הקודמים של הצהובים מהשבועות האחרונים.