ביום שבת הקרוב הקבוצה הבוגרת תמשיך בהכנות שלה לקראת הקלאסיקו הישראלי מול מכבי חיפה שיערך ביום ראשון, אך האוהדים הצהובים יוכלו ליהנות מאקשן גם בשבת,  כאשר קבוצת הנוער מכבי תל אביב 'שחר' תצא לוולפסון למשחק פסגה מרתק מול הפועל בדרבי התל אביבי (שבת, 12:00).

הקבוצה הטרייה של זיו אריה ברובה לא חוותה עוד את חווית הדרבי של הנוער, אך מאמנה של מכבי 'שחר' יודע לספר היטב על נוערהחשיבות של המשחק: "מאמנים וגם אני לפעמים אוהבים להגיד שדרבי זה עוד משחק, אבל זה לא. אמנם זה לא בוגרים, אבל עדיין זה דרבי. מבחינת ההכנות המקצועיות שלנו לא יהיו שינויים חוץ מדגשים על הפועל. אנחנו למודי שתי מכות חזקות מעונה שעברה מהדרבים ולי לפחות זה יושב חזק בראש. אני בטוח שהשחקנים יגיעו בטירוף, מה שיכריע את המשחק זה מי ידייק בפרטים הקטנים".

אריה לא מכחיש שהיכולת של הקבוצה עדיין רחוקה מכפי שהיה רוצה: "אולי אנחנו לא הכי בעניינים של האליפות שזה מה שקבוצת הנוער של מכבי תל אביב תמיד מכוונת ואי אפשר להכחיש את זה. זה נשמע קלישאתי, אבל אנחנו קבוצה צעירה בתהליך שייקח זמן, אולי אפילו מעט יותר זמן ממה שחשבנו. נכנסנו לרצף נחמד של ניצחונות שנקטע מול רעננה שהתקשנו מול הצפיפות. בשבת בניצחון מול טוברוק שיחקנו יותר טוב, בעיקר בחצי הראשון. הייתה הנעת כדור טובה ומניעת מצבים מהיריבה ועדיין לא היה לנו קל. עד שהילדים שלנו בחלק הקדמי לא יתבגרו אני מניח שזה ימשך ככה".