מכבי 'שחר' תל אביב פגשה הבוקר את בית"ר טוברוק ויצאה כשידה על העליונה, לאחר שניצחה בתוצאה 0:2 את הקבוצה מנתניה משערים של אלטמן ואלמוג. למרות מזג אוויר סוער שקדם למשחק, במשך 90 דקות נהנו השחקנים מתנאים נהדרים לשחק כדורגל ששירתו את הצהובים מתל אביב. לאחר הניצחון הצהובים כבר יכולים להסתכל על המשחק בשבוע הבא, כאשר תתארח בדרבי בוולפסון אצל הפועל.

זיו אריה החזיר להרכב הקבוצה את מחמוד עוויסאת ועידן יוגב. המשחק נפתח עם שליטה של הצהובים במשחק, אך ללא הגעה AQ7A7506למצבי הבקעה רבים. לאחר ניסיונות רבים של פיצוח ההגנה, הגיע מהלך נהדר של מכבי 'שחר' בדקה ה-30. גבי קניקובסקי ביצע דאבל פס עם מחמוד עוויסאת, עבר את הבלם ובעט חזק כדור שניתז מהשוער, ורגע לפני שהוא מורחק על ידי שחקני הגנה של טוברוק הגיח תומר אלטמן שדחק את הכדור. 0:1 לצהובים.

מכבי המשיכה ללחוץ על טוברוק, אך כמעט נעקצה כשמתפרצת של טוברוק הסתיימה בעצירה של השוער חן עוזרי. לאחר העצירה שלח השופט את הקבוצות לחדרי ההלבשה כששרק למחצית.

את המחצית השנייה פתח זיו אריה עם אותו הרכב, כאשר את החילוף הראשון ביצע רק בדקה ה-56 כאשר הכניס את ערן קארצב במקומו של אור דסה. המשחק לא הוליד הרבה אירועים בחלקו הראשון, כאשר מלבד חילופים לא נרשמו אירועים קרובים לשער. בדקה ה-89 איילון אלמוג שנכנס קודם לכן במקומו של מחמוד עוויסאת, קיבל כדור ברחבה, הסתובב על המגן וכבש את השער השני של הצהובים, רגע לפני השריקה לסיום.