שלושה ימים לאחר ההעפלה לגמר גביע המדינה, מכבי תל אביב התכנסה במתחם האימונים בקרית שלום למסיבת עיתונאים לקראת המשחק של הקבוצה שוב, נגד בני סכנין, למשחק שייערך בדוחא (ב, 20:55).

מאמנה של הקבוצה פיטר בוס התייחס ליריבה אותה פגש ביום חמישי במעמד חצי הגמר, ולאופי המשחק שצפוי להיות ביום שני: "המחשבה שלי לא השתנה על המשחק ביום חמישי, אני עדיין חושב שנהגנו נכון. המחשבות שלי הולכות רק לכיוון של כדורגל ואני לא מפחד ולא חושב על שום דבר אחר. אני חושב על כך שב-30 הדקות הראשונות לא הגנו טוב וסכנין הגיעה להרבה מצבים".

"היו להם שלושה מצבים עוד לפני השער, כך שהארגון שלנו בהגנה היה לא נכון,  ואנחנו נלמד את הלקח. הם הראו שהם קבוצה טובה ואנחנו נעשה הכל כדי לעצור אותם. אני לעולם לא משנה את הטקטיקה, שהיא לתקוף ולנצח".

על הרעש מסביב למגרש

"אני מציע לשחקנים שיעשו כמוני, שלא יקראו ויקשיבו לתקשורת, אלא יתרכזו בכדוAQ7A3541רגל".

על שינוי אפשרי שעשוי לפתור את הבעיות

"ציוות של גל עם האריס ודור יכול להיות טוב, אבל גם ההרכב שפתח בחמישי היה צריך לעשות דברים נכון. צפינו במשחק כולו ושוחתתי עם שחקנים לגבי הבעיות שהיו לנו".

לגבי השאלה אם יצחקי יפתח בהרכב

"הכרטיס כניסה להרכב הוא לשחק טוב, ואני לא אגיד מראש מי הולך לפתוח. מחר תראו מי ישחק".

על מצבת הפצועים

"לגבי טל בן חיים נראה מחר, היום הוא יתאמן ואם יוכל הוא ישחק, אם לא מישהו אחר יתפוס את מקומו. לגבי גל אלברמן הוא לא שיחק בגלל שלדעתי הוא לא החלים לגמרי, יש לנו שחקנים נהדרים בסגל ודור שיחק פנטסטי נגד סכנין, כך שהעדפתי לא לסכן ולשמור אותו לששת המשחקים החשובים שיש לפנינו. אני מאמן בר מזל שיש לי כאלו מחליפים. עומרי בן הרוש, יובל שפונגין  ונוסא איגיבור מחלימים, אך לא יהיו כשירים למשחק".

על אי החזרת כדור החוץ נגד סכנין

"באר שבע עשו זאת נגד סכנין ולא שמעתי רעש לגבי זה. אי אפשר להאשים את האוהדים שלנו בזה שהחזרנו את הכדור אז אני לא מבין את הכעס של אוהדי סכנין. אני לא חושב גם שהתקשורת היא נגד מכבי, כי אני לא קורא ולא מתרגמים לי".