מכבי תל אביב תצא לדוחא מחר (ב', 20:55) למשחק נגד בני סכנין במסגרת המחזור ה-32. לאחר שעברו את הקבוצה מהמגזר בחצי גמר גביע המדינה, הצהובים יקוו להמשיך את הרצף החיובי גם מחר, מחזור לפני שהיא פוגשת את באר שבע.

האריס מדוניאנין דיבר על המשחק ואיך לא, על מקרה הוצאת החוץ שעשה רעש גדול: "למה אף אחד לא מדבר על האופסייד, על הפנדל שנעשה על ערן? כולם מדברים על החוץ רק בגלל השער. בכל משחק יש משהו שקורה שאפשר לדון מה היה קורה אם. ברוב המקרים שמשחקים מולנו משחקים גם מלוכלך. המגן של סכנין לא נפצע ושיחק 90 דקות. אני במקום טל הייתי עושה אותו דבר. יש תפקיד לשופט ואם הוא חושב שצריך לעצור שיעצור".

על המשחק הקרוב332A3472

"סכנין קבוצה טובה עם חלק קדמי נהדר. הם מחכים להזדמנויות שלהם. כדור אחד שאנחנו לא נהיה מרוכזים וזה יכול לקרות, אסור שזה יחזור על עצמו אפילו לא פעם אחת. הראנו הרבה אומץ בחמישי ובגלל זה אנחנו בגמר".

על היכולת האישית שלו

"כל משחק אני מחפש ללכת קדימה ולשחק בין הקווים, אך לא תמיד זה מתאפשר. הקבוצות מתגוננות וזה מאוד קשה. לא יצא לי לבעוט הרבה, אבל היינו מסוכנים בהרמות לרחבה וזה דבר מאוד מסוכן שיכול לעזור לנו".

על הבעיטות החופשיות

"אני וזהבי לוקחים את הכדורים, ואנחנו מדברים בינינו. בפעם הבאה שזה יקרה נדבר, ואם הוא ירצה הוא יבעט. הוא כובש מדהים ובועט מצוין, מי שירגיש שזה נכון, יבעט".

על ההרגשה לקראת המשחק

"אני אגיע לדוחא כמו לכל משחק רגיל. בכל משחק רוצים שנפסיד, אני לא רואה את הדברים כמוכם. דיברתי עם חלאיילה והוא אמר שיראה לנו ביום שני, אני לא מתייחס לזה. אם אנחנו נדבר על זה, אולי זה באמת יגרום לאווירה להיות כזו".