איזה ערב קיבלנו בבלומפילד. חמישה שערים, אינספור מצבים ומלך שערים אחד חדש שכתב את עצמו בספרי ההיסטוריה. מכבי תל אביב ניצחה את בית"ר לראשונה העונה בניצחון דרמטי בדקה ה-90 משער של זהבי, שהבקיע צמד שהעלה אותו לראש טבלת הכובשים בהיסטוריה.

לרכישת החולצה המיוחדת של ערן זהבי לרגל שבירת השיא, לחצו על התמונה!

ZAHAVI_750X510

מאמנה של מכבי תל אביב שעדיין לא הפסיד משחק בקדנציה שלו במכבי דיבר בסיום ולא הסתיר את השמחה מהשער המאוחר: "הבקענו שער כשכבר חשבתי שלא נעשה את זה. אני מאוד שמח על התוצאה בסיום. למדתי בכדורגל שקשה להבקיע בלי מצבים, אבל אנחנו יצרנו המון, גם בסיום. אם לא ניצור מצבים אני אחשוב שאנחנו לא עושים משהו טוב ואדאג. היינו מעט חסרי מזל, אבל אני בטוח מאוד ביכולת של הקבוצה".

על שיא הכיבושים של ערן זהבי332A1447

"זה רגע מיוחד כשאתה עולה לראש טבלת הכובשים, ולערן מגיע. הוא היה מעט חסר מזל כי כבר במחצית הוא יכל לעשות את זה. דיברנו על כך גם באימונים כשהוא החמיץ מעט, ואני שמח שהוא עשה את זה. אני בטוח שאם הוא היה בעל אזרחות הולנדית, הוא היה בנבחרת".

על השגת המקום הראשון

"נעבוד קשה כדי להשאר במקום הראשון עד הסוף, כי זה מה שחשוב. אני חושב שהתקשורת אמרה שבאר שבע אלופה. זה כדורגל, יש תקופות טובות ורעות. קשה להוביל הרבה את הטבלה והם עשו עבודה יפה. אני מניח שהם קצת מתוסכלים מכך שהם לא מובילים את הטבלה עכשיו. כבר חודשיים שאנחנו משחקים טוב יותר ויותר".

על היכולת של מיכה

"לדור מיכה היה משחק מדהים, בן חיים היה בלתי ניתן לעצירה וגם אלברמן ושחקני ההגנה, אך אני מסכים שמיכה הראה שהוא לא רק שחקן טוב, אלא ווינר במנטליות".

על העתיד שלו

"אי אפשר לדעת מה יקרה, אבל אני חתמתי לשנה וחצי, טוב לי פה, אני אוהב את המדינה, העיר והמועדון. אני אדם מאושר כאן".