"היה  משחק כדורגל מדהים הערב בבלומפילד. התעלנו על בית"ר בכל פרמטר. זה היה אחד המשחקים הטובים של קבוצה ישראלית העונה. הגענו לכל כך הרבה מצבים, אני אישית החמצתי מצבים שאם הייתי טיפה יותר מרוכז ורגוע, הייתי מסיים עם ארבעה שערים אפילו. המצב בטבלה, השיא שלי וגם העובדה שהם השוו לנו לא הקלה עלינו. אני שמח שניצחנו, זה ניצחון שיתן לנו פוש אדיר לקראת סוף הדרך ואני מקווה שנשמור עליו.

לרכישת החולצה המיוחדת של ערן זהבי לרגל שבירת השיא, לחצו על התמונה!

ZAHAVI_750X510

שברתי שיא אישי וזה הביא שלוש נקודות מאוד חשובות לקבוצה, כך שזה אחד הרגעים המרגשים שלי במכבי. אני רוצה להודות לקבוצה ולשחקנים שלידי. זה היה ניצחון של אופי.

ביום שבת יש משחק לבאר שבע משחק נגד סכנין והם די פייבוריטים, כך שאני מאמין שהפינג פונג הזה עוד ימשך. אנחנו צריכים להמשיך את החוזק המנטלי שלנו. היה פה לחץ אדיר, דומה למשחק דרבי הגדול אך עם יותר לחץ, והניצחון עצמו הרבה יותר חשוב לנו כקבוצה.

קשה לעכל תוך כדי, אבל אני מאמין שעוד כמה שנים, אולי עשרות שנים אני אסתכל אחורה ואעריך את הרגע הזה. אז אעריך את הרגע ואבין מה עשיתי, כרגע אני רוצה עוד ועוד, כדי שכשאפרוש אגיד שעשיתי את מה שעשיתי. שיאים נועדו כדי שישברו אותם, כולם לא האמינו שהשיא הזה ישבר, אבל הצלחתי, בעזרת החברים, לעשות את זה"