לאחר הניצחון הגדול של הצהובים אמש, מכבי תל אביב פתחה בוקר חדש כשהיא בפסגת הטבלה של ליגת WInner. דור מיכה דיבר לאחר המשחק אמש והתייחס בין היתר למשחק, השגת המקום הראשון ואיך לא, לערן זהבי: "זה היה מחדל אם לא היינו מנצחים. שיחקנו כל כך טוב והגענו לכל כך הרבה הזדמנויות ובאמת שההתפרצות של כולנו הייתה מטורפת עם החזרה שלנו למקום הראשון שמגיע לנו. זה מסוג הימים האלו שאתה מתחיל לחשוב ששום דבר לא הולך, אבל ברוך השם שיש לנו את ערן".

"היום בניגוד לשני המשחקים הקודמים מולם שיחקנו הרבה יותר טוב מהם. אף אחד לא היה מופתע אם היה נגמר ארבע או חמש, אבל היה קצת חוסר מזל שנגמר עם טעם טוב".332A1520

על המחמאות שקיבל מבוס

"שמחתי לשמוע מה שבוס אמר. אני מקבל ממנו הרבה ביטחון וקרדיט ואני אשתדל לתת מה שאני יכול בכל משחק. כל מאמן רואה דברים אחרת ומחזיק משחקן כזה או אחר. גם עם המאמן הקודם התחברתי בסיום. בוס רואה מה אני יכול לתרום לקבוצה".

לגבי שיתוף הפעולה שלו ושל זהבי

"בשבועות האחרונים לא בישלתי לערן אז הוא היה עצבני קצת. אני שמח שהיום חזרתי לבשל לו. תמיד יש לנו את התחושה הזו שערן יופיע במשחקים האלו. עם ערן לבשל זה קל כי הוא תמיד עושה תנועה למקומות הנכונים. כשיש שחקן כזה לידך הרבה יותר קל למסור לו".

על היכולת בפלייאוף העליון בשנים האחרונות

"הקבוצה הזו במאני טיים מוציאה מעצמה יותר. כל שנה בפלייאוף אנחנו מעלים את הרמה שלנו וגם השנה זה כך, נמשיך עם זה עד הסוף".

על השגת המקום הראשון

"אנחנו מקום ראשון בצדק, בתקופה טובה ושום דבר עוד לא גמור. אחרי הדרבי כשהיה חמש הפרש אמרנו בינינו ובין עצמנו שאנחנו צריכים לנצח עד הסוף. למעט התיקו בב"ש, אנחנו עומדים בציפיות. נעשה הכל כדי שהאליפות והגביע באמת יקרו העונה".